S-salmen 50 eniten ansainneet

henkilöt 2007.

http://213.214.145.189/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KSA_newssite/AMLayout&cid=1194607108634&p=1194607106654&pagename=KSAWrapper

11

2427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi lääkkeet on kalliita

      eipä tarvitse ainakaan miettiä miksi lääkkeet on kalliita ja miksi sosiaalikustannukset kasvaa ihan järkyttävällä tahdilla.

      lääkkeet voidaan myydä reseptin mukaan vaikka lähikaupasta (ainakin suurin osa.)

      • Rauno Isäinpäivä

        Onko listaa Suomussalmen 50 vähiten ansainnutta?


      • mauno kyntäjä
        Rauno Isäinpäivä kirjoitti:

        Onko listaa Suomussalmen 50 vähiten ansainnutta?

        on mutta se on haapalassa.


      • monopoli purettava

        Aika järkyttävää että apteekkari (proviisori), jota voidaan suoraan verrata nykyään lähikauppiaaseen voi tienata tuollaiset summat.

        Lähikauppiaaseen apteekkaria voidaan verrata koska nykyään aptekkkari ottaa vain hyllystä lääkärin määräämän tuotteen ja ojentaa sen asiakkaalle. Tai no apteekkari ja apteekkari, taitaa siellä myymälässä olla kuitenkin vain se farmaseutiksi opiskellut tyttönen.

        Tuohan perustuu täysin monopoliasemaan varsinkin paikkakunnilla joissa on vain yksi apteekki. Miksi muuten tuota apteekkitoiminta ei voisi olla suoraan terveyskeskuksen heiniä? Ei tarvitsisi mennä paikasta A paikkaan B. Samalla hinnat voisivat olla järkevämmät ja hyöty menisi suoraan kunnille/valtiolle.

        Ajaako kukaan tällaisen epäkohdan korjaamista?


      • Kisuli.
        monopoli purettava kirjoitti:

        Aika järkyttävää että apteekkari (proviisori), jota voidaan suoraan verrata nykyään lähikauppiaaseen voi tienata tuollaiset summat.

        Lähikauppiaaseen apteekkaria voidaan verrata koska nykyään aptekkkari ottaa vain hyllystä lääkärin määräämän tuotteen ja ojentaa sen asiakkaalle. Tai no apteekkari ja apteekkari, taitaa siellä myymälässä olla kuitenkin vain se farmaseutiksi opiskellut tyttönen.

        Tuohan perustuu täysin monopoliasemaan varsinkin paikkakunnilla joissa on vain yksi apteekki. Miksi muuten tuota apteekkitoiminta ei voisi olla suoraan terveyskeskuksen heiniä? Ei tarvitsisi mennä paikasta A paikkaan B. Samalla hinnat voisivat olla järkevämmät ja hyöty menisi suoraan kunnille/valtiolle.

        Ajaako kukaan tällaisen epäkohdan korjaamista?

        Uskomatonta miten sairaiden ihmisten kustannuksella joku voi pistää rahan haisemaan,muillakin paikkakunnilla on kainuussa vaan yksi apteekki,miksi heitä ei näy tuolla eniten tienaavissa?olen samaa mieltä monopoliasemasta se olisi poistettava.


      • rauno isäinpäivä
        mauno kyntäjä kirjoitti:

        on mutta se on haapalassa.

        käyppä mane hakemassa se haapalasta nii ryuetaan lukemaan sitä 3litran viski pullon kera


    • Itse Rantaneuvos

      Onko siis tämä Eero J Seppänen itse Rantaneuvos? Muistelen, että ainakin aikanaan neuvos oli melkoinen yrittäjä. Laitteli katuvaloja pitkin korpia ja ajeli Pontiacilla. Taisi olla jonkinlainen seksiyrittäjäkin.

      Miksi näin rikas mies olisi nyt köyhien ystävä? Turhaan kai sitä köyhien kanssa kaveeraa, jos on tuollaiset verot saanut maksettua

      Täh?

      • täytä60

        ei tuo ikä passaa


      • farth33

        koska on syntynyt 1945 ja "järkineuvos" on syntynyt jota kovasti mainostanutkin 1949.


      • Eero Antero Seppänen


      • täytä60 kirjoitti:

        ei tuo ikä passaa

        kaimani on kotiseutuneuvos,"Rantaneuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe