http://213.214.145.189/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KSA_newssite/AMLayout&cid=1194607108634&p=1194607106654&pagename=KSAWrapper
S-salmen 50 eniten ansainneet
11
2427
Vastaukset
- miksi lääkkeet on kalliita
eipä tarvitse ainakaan miettiä miksi lääkkeet on kalliita ja miksi sosiaalikustannukset kasvaa ihan järkyttävällä tahdilla.
lääkkeet voidaan myydä reseptin mukaan vaikka lähikaupasta (ainakin suurin osa.)- Rauno Isäinpäivä
Onko listaa Suomussalmen 50 vähiten ansainnutta?
- mauno kyntäjä
Rauno Isäinpäivä kirjoitti:
Onko listaa Suomussalmen 50 vähiten ansainnutta?
on mutta se on haapalassa.
- monopoli purettava
Aika järkyttävää että apteekkari (proviisori), jota voidaan suoraan verrata nykyään lähikauppiaaseen voi tienata tuollaiset summat.
Lähikauppiaaseen apteekkaria voidaan verrata koska nykyään aptekkkari ottaa vain hyllystä lääkärin määräämän tuotteen ja ojentaa sen asiakkaalle. Tai no apteekkari ja apteekkari, taitaa siellä myymälässä olla kuitenkin vain se farmaseutiksi opiskellut tyttönen.
Tuohan perustuu täysin monopoliasemaan varsinkin paikkakunnilla joissa on vain yksi apteekki. Miksi muuten tuota apteekkitoiminta ei voisi olla suoraan terveyskeskuksen heiniä? Ei tarvitsisi mennä paikasta A paikkaan B. Samalla hinnat voisivat olla järkevämmät ja hyöty menisi suoraan kunnille/valtiolle.
Ajaako kukaan tällaisen epäkohdan korjaamista? - Kisuli.
monopoli purettava kirjoitti:
Aika järkyttävää että apteekkari (proviisori), jota voidaan suoraan verrata nykyään lähikauppiaaseen voi tienata tuollaiset summat.
Lähikauppiaaseen apteekkaria voidaan verrata koska nykyään aptekkkari ottaa vain hyllystä lääkärin määräämän tuotteen ja ojentaa sen asiakkaalle. Tai no apteekkari ja apteekkari, taitaa siellä myymälässä olla kuitenkin vain se farmaseutiksi opiskellut tyttönen.
Tuohan perustuu täysin monopoliasemaan varsinkin paikkakunnilla joissa on vain yksi apteekki. Miksi muuten tuota apteekkitoiminta ei voisi olla suoraan terveyskeskuksen heiniä? Ei tarvitsisi mennä paikasta A paikkaan B. Samalla hinnat voisivat olla järkevämmät ja hyöty menisi suoraan kunnille/valtiolle.
Ajaako kukaan tällaisen epäkohdan korjaamista?Uskomatonta miten sairaiden ihmisten kustannuksella joku voi pistää rahan haisemaan,muillakin paikkakunnilla on kainuussa vaan yksi apteekki,miksi heitä ei näy tuolla eniten tienaavissa?olen samaa mieltä monopoliasemasta se olisi poistettava.
- rauno isäinpäivä
mauno kyntäjä kirjoitti:
on mutta se on haapalassa.
käyppä mane hakemassa se haapalasta nii ryuetaan lukemaan sitä 3litran viski pullon kera
- Itse Rantaneuvos
Onko siis tämä Eero J Seppänen itse Rantaneuvos? Muistelen, että ainakin aikanaan neuvos oli melkoinen yrittäjä. Laitteli katuvaloja pitkin korpia ja ajeli Pontiacilla. Taisi olla jonkinlainen seksiyrittäjäkin.
Miksi näin rikas mies olisi nyt köyhien ystävä? Turhaan kai sitä köyhien kanssa kaveeraa, jos on tuollaiset verot saanut maksettua
Täh?- täytä60
ei tuo ikä passaa
- farth33
koska on syntynyt 1945 ja "järkineuvos" on syntynyt jota kovasti mainostanutkin 1949.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673