onkohan yleinen vika " check EWS " (uusi pyörä ajettu 500 km)jätti välille, ei muuta kuin autolla huoltoon
k 1200 s
3
1442
Vastaukset
- asdfh
En tiä, mutta kai käytit bmw:n liikkuvuuspalvelua?
http://bmwfinlandpinter01.ergointegration.no/tema/en_artikkel.asp?id=306
Toimii myös uusilla moottoripyörillä. Joillain ulkomaan foorumeilla juuri kyseisestä viasta ollaan kohkattu. Ilmeisesti "antenni" joka tunnistaa virta-avaimen, on viallinen, mutta kuten sanottu tämä on toisen kären tietoa.
- Ric
Ei voi olla tosi, että vielä 2008 on tätä samaa vikaa. Minulla oli sama vika vuonna 2006 2500km kohdalla ja jouduin turvautumaan BMW-huollon tarjoamaan ilmaiseen sijaisautoon. BMW:llä on tullut moka juurikin noiden avaintunnistinrenkaiden kanssa ja tietääkseni ne kaikki pitäisi automaattisesti kuulua huollon pakollisiin vaihtokohteisiin. Tosin kyseessa voi aina olla muukin vika, mutta maailmalla on avainrenkaita vaihdettu moniin tuhansiin pyöriin. Vika siis koskee koko BMW mallistoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631374Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28929En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917