tämä neuvos on kun tarvii olla paljon esillä?Toisaalta kun se haluu olla esillä niin järkätkää sille joku mesta missä se voi paasata ja missä jengi voi sitä kuunnella niin tulee sitte esiintymisvietti tyydytettyä.
Mikä ukko
24
1578
Vastaukset
www.rantaneuvos.com tervehtien,"Rantaneuvos"
- raimo piilossa
neuvos on mies joka kulkee suoraan ja toimii suoraan tä
- mieliharmi
rantaneuvos1 kirjoitti:
neuvos "Rantaneuvos"
on Neuvos.
mieliharmi kirjoitti:
on Neuvos.
siinä kuin muutkin ihmiskuntamme ihmiset ja ajattelen itsenäisesti,"Rantaneuvos"
- arvostella ei saa
rantaneuvos1 kirjoitti:
siinä kuin muutkin ihmiskuntamme ihmiset ja ajattelen itsenäisesti,"Rantaneuvos"
sensuuri iskee
arvostella ei saa kirjoitti:
sensuuri iskee
keskustelu menee henkilökohtaiselle tasolle,"Rantaneuvos"
- tämä neuvos asia
Yleensä näillä sivustoilla haukutaan eri nimimerkkejä kuin vierasta sikaa,eikä sensuuri puutu.Nyt eteläsuomalaisena nimimerkkejä tuntematta tästä yhdestä ei vihjeelläkään saa sanoa mitään vain nuoleskella.Voisiko joku selventää.
- yksinkertaisesti
ovat niin puhkikyllästyneitä kylähulluun ja kaikkeen häneen liittyvään... Siis myös kyselyt mokomasta ääliöstä ohitetaan mieluummin olan kohautuksella...
tarkoitettuna toisten haukkumiseen ja jos on niin perustele se meille kaikille,"Rantaneuvos"
- itkeä
rantaneuvos1 kirjoitti:
tarkoitettuna toisten haukkumiseen ja jos on niin perustele se meille kaikille,"Rantaneuvos"
verratkaapa esim laki ja rikos palstaan tai Kemijärven palstaan tai eteläsuomen kaupunkien palstoihin niin siellä käytetään suoraa kieltä eikä itketä.Pitäisikö pumpulissa pidellä bönde.
- hupattaa
yksinkertaisesti kirjoitti:
ovat niin puhkikyllästyneitä kylähulluun ja kaikkeen häneen liittyvään... Siis myös kyselyt mokomasta ääliöstä ohitetaan mieluummin olan kohautuksella...
Eikös tämä ukkeli ole sentään aika harmiton höppänä? Olen saanut näiltä palstoilta sen käsityksen, ettei ole syyntakeettomuudestaan huolimatta mitenkään aggressiivien tapaus.
Jos höliseekin joutavia, tituleeraa itseään neuvokseksi ja kirjailijaksi ja luulee olevansa kuun varakuningas, niin onko tuo keneltäkään pois?
Antaa ukkorahjan mekastaa ja nostaa häntäänsä itse, kun ei kerran muilta kehuja heru! siitä sitten itsellenne koette kun pääset toinen toistaan haukkumaan julkisesti,"Rantaneuvos"
yksinkertaisesti kirjoitti:
aivan omaan arvoonsa, mitä mieltä ollaan tekemisistäni ja tekemättömistä toimista,joita niitäkin on valitettavasti rästissä ei yksi ihminen kaikkea kerkiä, aika on rajallista myös neuvoksella,"Rantaneuvos"
hupattaa kirjoitti:
Eikös tämä ukkeli ole sentään aika harmiton höppänä? Olen saanut näiltä palstoilta sen käsityksen, ettei ole syyntakeettomuudestaan huolimatta mitenkään aggressiivien tapaus.
Jos höliseekin joutavia, tituleeraa itseään neuvokseksi ja kirjailijaksi ja luulee olevansa kuun varakuningas, niin onko tuo keneltäkään pois?
Antaa ukkorahjan mekastaa ja nostaa häntäänsä itse, kun ei kerran muilta kehuja heru!Annetaan äijän
Kirjoittanut: hupattaa 6.11.2008 klo 21.11
Eikös tämä ukkeli ole sentään aika harmiton höppänä?
Vastaus: neuvos on täysin harmiton mutta silti kantaa ottava, muttei mikään höppänä vaan opiskelee edelleen tätä kykyaikaa päivittäen tietokoneen kanssa.
Olen saanut näiltä palstoilta sen käsityksen, ettei ole syyntakeettomuudestaan huolimatta mitenkään aggressiivinen tapaus.
Missä sellainen olisi todistettuna neuvos kysyy? olen edelleen oikeus kelpoinen suomen kansalainen
"Rantaneuvos" titteli löytyy jo 80 luvun loppupuolelta alkaen, kirjailijan urani alkoi 1999 kun julkaistiin ensikoisteokseni "Valoton Lapsuus"
ja suomussalmella olen vara Kianto, koska Kianto on kirjoittamisen luovuttanut eläville.
Antaa ukkorahjan mekastaa ja nostaa häntäänsä itse, kun ei kerran muilta kehuja heru!
Minäpä en tarvitse ulkopuolisia arviomaan olen itse itsen toimijana,"Rantaneuvos"itkeä kirjoitti:
verratkaapa esim laki ja rikos palstaan tai Kemijärven palstaan tai eteläsuomen kaupunkien palstoihin niin siellä käytetään suoraa kieltä eikä itketä.Pitäisikö pumpulissa pidellä bönde.
täällä mennään laittomuuksiin tietoisesti,"Rantaneuvos"
- tuohon
rantaneuvos1 kirjoitti:
Annetaan äijän
Kirjoittanut: hupattaa 6.11.2008 klo 21.11
Eikös tämä ukkeli ole sentään aika harmiton höppänä?
Vastaus: neuvos on täysin harmiton mutta silti kantaa ottava, muttei mikään höppänä vaan opiskelee edelleen tätä kykyaikaa päivittäen tietokoneen kanssa.
Olen saanut näiltä palstoilta sen käsityksen, ettei ole syyntakeettomuudestaan huolimatta mitenkään aggressiivinen tapaus.
Missä sellainen olisi todistettuna neuvos kysyy? olen edelleen oikeus kelpoinen suomen kansalainen
"Rantaneuvos" titteli löytyy jo 80 luvun loppupuolelta alkaen, kirjailijan urani alkoi 1999 kun julkaistiin ensikoisteokseni "Valoton Lapsuus"
ja suomussalmella olen vara Kianto, koska Kianto on kirjoittamisen luovuttanut eläville.
Antaa ukkorahjan mekastaa ja nostaa häntäänsä itse, kun ei kerran muilta kehuja heru!
Minäpä en tarvitse ulkopuolisia arviomaan olen itse itsen toimijana,"Rantaneuvos">kirjailijan urani alkoi 1999 kun julkaistiin
Tunnen ja tiedän montakin kirjamuotoisten omakustanteiden väsääjää. Kaikki nämä tuntemani omakustannekirjojen kirjoittajat ovat fiksuina ihmisinä älynneet olla nimittämättä itseään kirjailijoiksi.
Joillakin vain on pakonomainen tarve näytellä olevansa jotain muuta kuin ovatkaan. tuohon kirjoitti:
>kirjailijan urani alkoi 1999 kun julkaistiin
Tunnen ja tiedän montakin kirjamuotoisten omakustanteiden väsääjää. Kaikki nämä tuntemani omakustannekirjojen kirjoittajat ovat fiksuina ihmisinä älynneet olla nimittämättä itseään kirjailijoiksi.
Joillakin vain on pakonomainen tarve näytellä olevansa jotain muuta kuin ovatkaan.puhu vasta sitten miten tulee toimia, "Rantaneuvos"
Ps,oma kustannuskirjailijat ovat oman tiensä kulkijoita ja toimivat kukin omalla tavallaan.
- sananlasku,.
sopii vastaukseksi:
"tyhjät tynnyrit kolisevat äänekkäimmin"- juppejappe
Tosi on.
- et tajua
rantaneuvos1 kirjoitti:
lasku on jo aikansa elänyt,joten se ei pidä paikkaansa,"Rantaneuvos"
edes mitä se tarkoittaa
et tajua kirjoitti:
edes mitä se tarkoittaa
mutten sitä kerro sinulle,"Rantaneuvos"
Ps,jo sitä tietää tällä iällä vaikka mitä!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000