valkoinen
kuin kuulas
ilta..hymyn...naurun...niin suulas
suukko...kuinka voit väittää
lisää lämpöä...
ei se haittaa.
Jää
10
360
Vastaukset
- jos voisin
poskilles punan toisin
suukon tahi kaksi
aina vaan paremmaksi
yhdessä aamuun asti
purjehtisi tämä kallis lasti.- enkelin-tuli
lämpöä...lempeä laittaa
siitä ei haittaa
hymyn huuliin tuot
vastauksen kun mulle suot. - minä........
enkelin-tuli kirjoitti:
lämpöä...lempeä laittaa
siitä ei haittaa
hymyn huuliin tuot
vastauksen kun mulle suot.kun vastaan ottajana oot sinä
lempeä kaipaa miehen keho
miten siitä otetaan täysi teho
vuoteeseen jos sais viereesi kaatua
siihen voisi vaikka maatua. - enkelin-tuli
minä........ kirjoitti:
kun vastaan ottajana oot sinä
lempeä kaipaa miehen keho
miten siitä otetaan täysi teho
vuoteeseen jos sais viereesi kaatua
siihen voisi vaikka maatua.polkujes juurelta ala kiviä kerää
hei...jos isä
onnea...huomenta herää
jos pysyt menossa mukana
mutta, siihen et ala kyllä maatua
vuoteeseen korkeintaan...
suukko...hali saat kaatua.
muuttuu harmaaksi,
lohkeilee,
murtuu,
häviää ilta..suru..murhe..hiljainen
ei kosketusta..
rakkautta..
kylmyys..
saanko yhteyden sydämeesi,
miten,
koska kaipaan lämpöäsi,
auta!- enkelin-tuli
käteesi laittaa
kylmyys poistuu
kosketuksestakaan ei haittaa
saa koskettaa...
ei voi vastustaa
värit...varjon jo silmissä loistaa
valoa iltaan...
se ikävän poistaa.
- nasitus
siinä sitä jotain.Odottaisipa joku minuakin.
- enkelin-tuli
kukapa vastustaa voi
ei kuitenkaan liiaksi rasittaa...
jokaiselle on oma juttu
sinuakin odottaa varmaan jo joku tuttu. - nasitus
enkelin-tuli kirjoitti:
kukapa vastustaa voi
ei kuitenkaan liiaksi rasittaa...
jokaiselle on oma juttu
sinuakin odottaa varmaan jo joku tuttu.jos vain saa
kaipaava on ihmisen mieli
odottaa niin kauan saa
kun pyörii maa. - enkelin-tuli
nasitus kirjoitti:
jos vain saa
kaipaava on ihmisen mieli
odottaa niin kauan saa
kun pyörii maa.kuulostaa siltä...
en tiedä sanoa vielä miltä
aamuun isän
toivotan onnen lisän
..siis aamuun ja onnea
isänpäivän johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483