Pitäisi yhdistää 3V:n piiri 12V:n piiriin. Puskuripiiri 7406 vaikuttaisi muuten passelilta, mutta kantakytkentä ei oikein sovellu käyttötarkoitukseen. Input ja output pitäisi olla piirin vastakkaisilla puolilla samaan tapaan kuin 74621, joka taas ei sovellu jännitteiden puolesta.
Olisikohan tällaista olemassa? avokollektorilähtö ja portteja 6 tai enemmän. Eikä haittaisi vaikka ylösvetovastukset olisivat piirin sisällä.
http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/sn7406.pdf
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/15469/PHILIPS/N74F621N.html
Jännitetason muutos
invertteri
4
465
Vastaukset
- käsi
Veikko Huovisen romaanissa Havukka-ahon ajattelija Konsta Pylkkänen puhui välikädestä noin niinkuin konkreettisesti.
Mutta tee sinä piirilevyn palasta mikropiirin kannoista välikanta sille 7406:lle, eli adapteri, jolla saat pinnit haluamaasi järjestykseen. Pitääksen olla TTL tai CMOS. Miten olis tuommoinen kuin ULN2003 tai ULN2803. 3V input ohjauksella sais 300mA saturaatio virran.
- invertteri
Kiitos, nämä vaikuttaisivat kaikin puolin passeleilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629