http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1614823
Mitä mieltä asiasta?
"Nettikirjoittelua vain omalla
20
1152
Vastaukset
- omalla mimellä
Saahan sitä nytkin kirjoittaa omalla nimellään. Eihän se ole ollut kiellettyä tähänkään asti.
- neuvoksesta
ottakaa mallia neuvoksesta, ja tyrkyttäkää nimeä ja titteliä jokapaikkaan
- narsisteja
neuvoksesta kirjoitti:
ottakaa mallia neuvoksesta, ja tyrkyttäkää nimeä ja titteliä jokapaikkaan
tai muutoin julkisuudenkipeitä.
- somasti..
narsisteja kirjoitti:
tai muutoin julkisuudenkipeitä.
sanottu vittuilu
- hirveätä
missään muussa maassa ei ole tällaista käytäntöä. Suomesta koitetaan tehdä poliisivaltiota väkipakolla. Kyllä kai sitä saa anonyyminä haukkua johanna tukiaista, marika fingerroosia, muita salarakkaita, tai vaikkapa rantaneuvosta mikäli mieli kovasti tekee ! Jokaisella ihmisellä on oikeus kirjoitella nimimerkin takana. Yksittäisiin väärinkäytöksiin puututaan nykyisinkin.
- tämä..
palsta ja koko suomi24 kuihtuu olemattomiin, jos nickillä kirjoittaminen kielletään.
odotellutkin pitkään ja kannatan tätä uudistusta, minä Eero Antero Seppänen "Rantaneuvos"
Ps, tämä kun vielä saamme suomenlakikirjaan yksi selitteiseksi laeksi niin mikäpä meidän on sitten täällä ollessa, rauhaa palaa kaikkien ihmisten sydämiin ja suomussalmi palsta on sitten arvostettu netti palsta ja toimii esimerkkinä muille palstoille, neuvos terveisin"- farth33
sinut helevetin vihtahousun saa tuntemaan itsesi niin erinomaiseksi että jopa tässäkin edellisessä täytyi sanoa tätä MINÄ olen jo odotellut pitkään ja kannatan MINÄ, Eero Antero Seppänen "rantaneuvos"????? Jo on mies täynnä itteään ja minkähän takia???? EERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO RANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSSEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERORANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOS SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNENEERO ANTERO SEPPÄNEN
RANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOSRANTANEUVOS
- ehdottomasti
saadaan kaikki nettiherjaajat kuriin ja helpommin tietoon vaikka kyllähän nuo löyty Enirosta ja poliisilaitoselta.
- ressukka...
luulet ernirosta löytyvän, et ainakaan netin käyttäjien yhteystietoja
poliisikaan ei saa pyytää ip-osoite selvityksiä kuin "vakavan rikoksen" ollessa kyseessä ja silloinkaan se ei saa luovuttaa niitä tietoja yksityisille henkilöille - on aika monta
ressukka... kirjoitti:
luulet ernirosta löytyvän, et ainakaan netin käyttäjien yhteystietoja
poliisikaan ei saa pyytää ip-osoite selvityksiä kuin "vakavan rikoksen" ollessa kyseessä ja silloinkaan se ei saa luovuttaa niitä tietoja yksityisille henkilöilleohjelmaa ilmaiseksi jaossa jos etsiä osaa, lataamalla tietynlaisen ohjelman saisin selville sinunkin tietosi :)
laitonta tietenkin - ip osoite
on aika monta kirjoitti:
ohjelmaa ilmaiseksi jaossa jos etsiä osaa, lataamalla tietynlaisen ohjelman saisin selville sinunkin tietosi :)
laitonta tietenkinvaihtuu automaattisesti kerran tunnissa jos ei välillä poistu netistä niin luulempa ettet löydä sellaista ohjelmaa joka löytää koneen jossa ei ole kiinteää ip-osoitetta
- omine aukkoineen
ip osoite kirjoitti:
vaihtuu automaattisesti kerran tunnissa jos ei välillä poistu netistä niin luulempa ettet löydä sellaista ohjelmaa joka löytää koneen jossa ei ole kiinteää ip-osoitetta
ei se mahdotonta ole ollenkaan, tarpeeksi hyvä kalusto vain ja taidot. Netistä voi hommata ohjelman joka vaihtaa ip osoitetta vähän väliä, ja tämän turvin ihmiset jakavat ja lataavat suuria määriä torrent tiedostojen muodossa koska luulevat olevansa piilossa. Näin ei kuitenkaan ole, mm poliiseilla on mahdollista jäljittää tällaiset osoitteet. vaikeampaa se tietenkin on mutta hoituu.
- Eino Santeri Kaunosielu Onn...
Nimet esiin!
- höpöneuvos
Höpö hööhöö.
- Seppänen Eero
että tänne voi kirjoittaa kenen nimellä haluaa ja puhua mitä tahansa paskaa
- Paras ehdotus
jos laitamme niin tiukan kirjaamispakon että siihen tulee kaikki tiedot henkilöstä,joka tänne kirjoittaa.
- palstoja,,,,,,,,
Paras ehdotus kirjoitti:
jos laitamme niin tiukan kirjaamispakon että siihen tulee kaikki tiedot henkilöstä,joka tänne kirjoittaa.
on jo paljon, ei kaikkien tarvi olla samanlaisia
sehän on oma valinta mitä lukee ja kirjoittaa
tuskin täällä tungosta olisi jos kirjautumiset olisi salasanojen takana - kaikki yhteystietosi
Paras ehdotus kirjoitti:
jos laitamme niin tiukan kirjaamispakon että siihen tulee kaikki tiedot henkilöstä,joka tänne kirjoittaa.
jaetavaksi Jokaiselle netin käyttäjälel. Mitä tarkoitat kaikilla tiedoilla? Aivan kaikkiako? Koko nimi, syntymäaika, osoite ym.
Yhdessä ainoassa kirjoituksessa erehdyt viittaamaan vaikkapa 8-vuotiaaseen tyttäreesi, niin kohta voi olla jo namusetä odottamassa lastasi koulusta kotiin.
Namusedän lisäksi kyseessä voisi olla yksinkertaisesti sinun kirjoituksiisi katkeroitunut henkilö tai vastaava.
Se ei tarvi kuin sen yhen hullun ja sinun koko elämä voi olla pilalla - Parasta ratkaisua odotellessa
kaikki yhteystietosi kirjoitti:
jaetavaksi Jokaiselle netin käyttäjälel. Mitä tarkoitat kaikilla tiedoilla? Aivan kaikkiako? Koko nimi, syntymäaika, osoite ym.
Yhdessä ainoassa kirjoituksessa erehdyt viittaamaan vaikkapa 8-vuotiaaseen tyttäreesi, niin kohta voi olla jo namusetä odottamassa lastasi koulusta kotiin.
Namusedän lisäksi kyseessä voisi olla yksinkertaisesti sinun kirjoituksiisi katkeroitunut henkilö tai vastaava.
Se ei tarvi kuin sen yhen hullun ja sinun koko elämä voi olla pilallapaikallaan tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514