Vitsiä pukkaa...

Kaveri ajoi vasen etuvalo pimeänä. Poliisi pysäytti auton ja kertoi valon palaneen.
Tähän kaveri ehätti sanomaan, että: "Juu juu, vaihdetaan, se on vaan palanut".
Poliisi huomautti vielä, ettei autoa pitäisi ajaa, jos valo on palanut:
"Joku luulee moottoripyöräksi".
Tähän jannu fiksuna, että: "Sit kun toi toinenkin valo palaa, niin erehdytteköhän
te sitten luulemaan, että siinä ajaa kaks moottoripyörää rinnakkain..?".
Naps - ja voitto kotiin!

10

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enska-setä

      80-luvun alkupuolella poliisi pysäytti harrikkakuskin. Konstaapelit tutkivat totisen näköisenä Amerikan ihmettä. Lopulta kysyivät: Minkäs takia tuossa kulkupelissä on noin hemmetin pitkä etuhaarukka?
      Harrikkamies tyynesti vastasi: Katsokaapas herra konstaapeli, kun tuo etupyörä on niin hemmetin kaukana edessä niin eihän siihen yhtään lyhyempi etuhaarukka ylettyisi!

      • LongbayLadybiker

        siis nää naurut'ja vaikkei tällä palstalla sais mennä henkilökohtaisuuksiin niin pakko on kun
        liippaa tuota ekaa vitsiä
        Poikani oli kolarissa eilen ja syy oli siinä, että toinen osapuoli ajoi pimeässä risteyksessä valot pimeinä.
        Onneksi selvittiin laastarilla ja mustelmilla plus henkisillä ruhjeilla mutta perkules , pitäkää ne valot päällä. Niin motoristit kuin autoilijatkin!!!


    • rampikers

      Jäppinen ajoi autolla ja poliisi pysäytti, käveli auton vierelle ja näytti, että avaas jannu ikkuna.
      Autokuski veivas ikkunan auki ja poliisi siihen virkkoi, että tuli ajettua vähän ylinopeutta.
      Autokuski vastas, että joo, älä välitä onn minäki joskus tehnyt niin. Ja veivas ikkunan kiinni ja jatkoi matkaansa.























      no joo ihan yhtä vanha ku toi sun vitsis

    • Poliisi: Te ajoitte ylinopeutta!
      Nainen: Ohoh, saattoipa olla.
      Poliisi: Saanko nähdä ajokortin?
      Nainen: Näyttäisin sen mielelläni, mutta minulla ei ole.
      Poliisi: Eikö teillä ole ajokorttia?
      Nainen: Olen menettänyt sen neljä kertaa rattijuopumuksen takia.
      Poliisi: Saanko nähdä auton rekisteriotteen?
      Nainen: Valitettavasti ette.
      Poliisi: Miksi ei?
      Nainen: Olen varastanut auton.
      Poliisi: Olette varastanut sen?!
      Nainen: Kyllä, ja olen tappanut omistajan ja paloitellut hänet.
      Poliisi: Että mitä olette tehnyt?
      Nainen: Palaset ovat takakontissa plastiikkapussissa, jos haluatte nähdä?
      Poliisi katsoo naista, perääntyy ja soittaa apuvoimia paikalle. Muutaman minuutin kuluttua paikalle tulee 3 poliisiautoa ja ylikonstaapeli lähestyy naisen autoa ase kädessään.
      Ylikonstaapeli : Nouskaapa ulos autosta?
      Nainen: Onko jotain ongelmia?
      Konstaapeli: Kollegani sanoo, että olette varastanut tämän auton ja tappanut omistajan.
      Nainen: Mitä, tappanut omistajan?
      Konstaapeli: Olkaapa hyvä ja avatkaa takaluukku.
      Nainen nousee autosta ja avaa takaluukun, mikä on tyhjä.
      Konstaapeli: Onko tämä teidän autonne?
      Nainen: Tottakait on, tässä on rekisteriote.
      Konstaapeli on hetken hiljaa ja sanoo: Kolleegani sanoo myös, että teillä ei ole ajokorttia? Nainen kaivaa laukustaan ajokortin ja ojentaa sen poliisille.
      Konstaapeli: Minun täytyy sanoa, että tämä on vähän kummallista, kolleegani väittää, että teillä ei ole ajokorttia, eikä rekisteriotetta ja että olette varastaneet auton ja tappaneet sen omistajan.
      Nainen: Ja seuraavaksi hän tietysti sanoo, että olen ajanut vielä ylinopeuttakin???

    • Kra

      Kaveri ajoi rengasratsiaan täysin silestonirenkailla. Poliisi hämmästeli että eihän näissä renkaissa ole kulutuspintaa lainkaan jäljellä!!!!
      Kaveri totesi että ei tietenkään ole, koska ostin ne vatsa eilen, ei ole ehtinyt vielä uusi pinta kasvamaan renkaisiin..... ja taas veronmaksajaa vietiin....

    • Trollientrolli

      Poliisi hiljensi autoaan fillaristin kohdilla ja huusi että ; Teillä ei valot pala siinä pyörässä ! johon fillaristi huusi että ; kun tällasta jarrutonta fillaria ajelee kännipäissään, niin ei niitä valoja mihkään tarvita !

      • Kra

        Poliisi: Hei mies teillä ei pala valot!

        Mies: Ei meillä oo ketään kotonakaan!


      • uyghj
        Kra kirjoitti:

        Poliisi: Hei mies teillä ei pala valot!

        Mies: Ei meillä oo ketään kotonakaan!

        Poliisi: Minkäs takia tämä etuvanne on kolmella pultilla kiinni?

        Manne: Hai, siehän tyhmä olet! Ei kahella pysy!


    • V 2

      Olen Teukka 8v. ja meidän alakerrassa on moottoripyöräkerhon talli. Siellä käy paljon motoristeja. Motoristit on kivaa porukkaa. Siksi istunkin siellä tallilla aina kun äidin silmä
      välttää. Motoristit kertovat jänniä juttuja. Olenkin jo oppinut paljon moottoripyöristä ja motoristeista.

      Moottoripyörässä pitää olla loivennettu keula. Topi-sedän Harrikassa on jo tosi loiva keula. Kerhon sedät kun aina sanoo, että Topin pitää joka aamu loiventaa, että se lähtee
      käyntiin.

      Moottoripyörässä pitää olla ääni. Kerhon sedät jaksavat aina vertailla ja puhua äänistä. Meidän mummulan lähellä on varmaan kanssa moottoripyöräkerho. Kun äiti sanoo, että se on huolissaan meidän mummusta kun se kuulee ääniä joka yö. Ei äidin pitäisi olla huolissaan. Motoristit on kivoja ihmisiä.

      Motoristit maalaavat itse pyöränsä. Ainakin luulen niin koska kaikilla kerholaisilla on eri väriset pyörät vaikka ne on kaikki tuotu maahan harmaana.

      Kerhon parasta jätkää sanotaan Kingiksi. Kingi uskaltaa ajaa sisälläkin. Kuulin, kun kerhon sedät juttelivat, että viime kesän rotkorallissa ne oli kuunnelleet mökin ulkopuolella kun Kingi antoi Leenalle kyytiä aamuun saakka. Moottoripyörän renkaan rikkoutuminen on vaarallista. Sinä yönä Kingiltä oli kumi puhjennut ja Leena joutui käymään aamulla lääkärissä.

      Kerhon sedät pitävät moottoripyöristään hyvää huolta. He puhuvatkin koko ajan "hoidoista". Kingin Arielissa on kai jäykkä perä. Joidenkin hoidoista en osaa sanoa, mutta kerhon sedät puhuvat jatkuvasti hyvistä peristä. Leenankin kohdalla ne sanoi niin vaikkei Leenalla olekaan moottoripyörää. Mutta niin ne sedät välillä puhuu puskureistakin eikä moottoripyörissä edes ole puskuria.

      Motoristit pitävät luonnosta ja ympäristöstä hyvää huolta. Eilen Topi-setä sanoi, että nyt ei voi polttaa ruohoa kun on kulovaroitus. Kaikki sedät nauroivat ja joku sanoi Topi-sedälle että kun on näin lämmin, sille ei voi edes antaa ryyppyä tai kone tukehtuu. Sitten joku korjasi, ettei Topi-setä käytä ryyppyä, kun sillä on ruiskunsa.

      Äiti ei tykkää kun minä istun tallilla kerhon setien kanssa. Näin pienelle ei kuulemma saisi puhua niin rivoista asioista. Minä en ymmärrä mitä äiti tarkoittaa. Eikä siellä ole mistään rivoista puhuttu paitsi kerran jostainjäähdytysrivoista mistä minä enkäsittänyt mitään.

      Mutta sanoi äiti mitä hyvänsä, minusta tulee isona motoristi. Minun moottoripyörässä on ääni, loiva keula ja hyvä perä. Minä liityn isoon moottoripyöräkerhoon nimeltä kuusysi. Vaikka luulen että se on jotenkin uskonnollinen kerho. Aina kun kerhon sedät puhuu kuusysistä, ne puhuu myös lähetyssaarnaajasta.

    • Ei rätkäaiheinen, mutta kuitenkin

      Eukko oli lähdössä ulos iltaa viettämään tyttöjen kanssa ja lupasi ukolleen tulla klo12.00 kotiin. No, pitkäksihän se meni. Eukko tuli kotiin klo4.00. Samaan aikaan kun astui sisälle, alkoi käkikello kukkua neljää. Tästä säikähtäneenä mietti, että nyt se ukko herää ja huomaa kotiintuloajan. Mietti hetken ja ajatteli, että kukumpa itse siihen kahdeksan kertaa lisää, niin homma on ok.

      Aamulla keskustelua aiheesta.
      Ukko: Mihin aikaan tulit eilen kotiin?
      Eukko: Klo4.00
      Ukko: Pitääpä laittaa sitten tuo käkikello huoltoon. Se kun kukkui aamulla kovin oudosti. Ensin se kukkui neljä kertaa ja sitten kuului voi vittu, voi vittu. Sitten se kukkui neljä kertaa lisää ja taas kuului voi vittu, voi vittu. Sitten se kukkui taas neljä kertaa ja pieraisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe