Muistutukseksi

KorvenKukka

Keskusteluissa on kaksi runopalstaa, jonne voi runoilla ihan vapaasti; mieluusti kuitenkin niin että rakkausrunoille on oma palstansa, jonne ei pitäisi muunlaisia runoja lähettää.
Siirrän tai poistan runot tältä palstalta sinne.

KorvenKukka

17

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetulaaz

      Ja kunnioittaisin enemmän, kun kertoisit mikä on runo?
      Vastaus ei voi olla määrämittainen, johonkin kuvioon määritelty.
      Minun on vaikea uskoa että:

      "Tykkäättekö.." "Tuntuuko teistä..", "Minusta.."

      Olisi erilainen kuin:
      Taivaan kuista on yksi, kun minulle soi
      Toi sieluuni, typyn tai naisen, vantaalta, oi...

      Minä hyväksyn kyllä, että avaukseen liittymättömät runot siirretään.
      Runot jotka eivät liity avaukseen, vaan ovat siitä irrallaan.
      H.

      • tuollainen

        olisi kohtuullista että saisi sinne tekstin väliin laittaa pienet riimit silloin täällä syntyis monesti tiimit :)


    • Yxitypy

      et siirtänyt mun yöllistä neljän siiderin runoa rakkausruno palstalle :=))

      Meinas kyllä vähän naurattaa, kun siinä runopalstan alussa lukee: Oletko uusi Tabermann :=))

    • yhtä runoa

      saisi kirjoittaa tänne kun sormet niin syyhyää?

    • tankavaara
      • hetulaaz

        Emme me tarvitse pentujen linkkejä.
        Kerro mitä haluat sanoa.


      • tankavaara
        hetulaaz kirjoitti:

        Emme me tarvitse pentujen linkkejä.
        Kerro mitä haluat sanoa.

        en "aikuistu" kuin sinä.

        PS. Lähetin tuon viestin muistutuksesksi palstan
        seriffille omista sanoistaan. En murrosikäisille
        palstalaisille.


      • hetulaaz
        tankavaara kirjoitti:

        en "aikuistu" kuin sinä.

        PS. Lähetin tuon viestin muistutuksesksi palstan
        seriffille omista sanoistaan. En murrosikäisille
        palstalaisille.

        Pentujen linkin?


      • tankavaara
        hetulaaz kirjoitti:

        Pentujen linkin?

        pentuna niin ihan ok minun puolestani.


    • sonnit"

      Jahaa! Täällähän tämä elämän apukoululuokka jankkaa taas samaa vanhaa asiaa. Olette te saatanan kovapäistä porukkaa. Hävetkää!

    • Jos teen aloituksen: Elämän Suola, niin minne
      siirrät seuraavan kirjoituksen:

      Ei se suola ole vaarallinen aine vaan siinä
      oleva mineraalien epätasapaino tai paremminkin
      niiden puute. Mitä mieltä olette ?

      - Tiede - huuhaa
      - terveys - vai joku muu
      - sairaus
      - ruuanlaitto

      • hetulaaz

        valitettavasti


    • Älä laita niitä runoja pois täältä. Runot ovat vallan ihania ja tänne kirjoitettuina ne on tarkoitettu juuri meille 50 ihmisille, jotka myös ymmärrämme antaa niille ansaitsemansa arvon.

      Jos siirrät, niin kertoisitko miksi niin haluat tehdä.

      • lukemaan heti kun tahtoo

        ei ihan kaikki voi täällä yhdellä palstalla olla?
        Aikanaan täällä oli eräs runojen riimittäjä josta oltiin toisten taholta hyvinkin ärtyisiä että painu sinne runopuolelle ei ne tänne kuulu nuo runosi, entä nyt ....


    • kanelini, enkelini

      sillä hyviä 50 elämään liittyviä runoja jää lukematta, jos ole tottunut runosivuilla käymään.

      Joka aukeamalla olisi oma runoaloituksensa. Vakiona, joku aina spontaanisti sen aloittaisi kun alalaita uhkaa.
      Runon vihaajat voisivat kevyesti hypähtää ohi.

    • kun aloit runoja siirteleen

      Huomaathan sen! Liekö se juuri tarkoitus? Ennen 50 oli 10 kertaisesti luettu 60 verraten! Nyt vaivaiset 2 kertaiset lukijat!!! Ei runoja--- Ei lukijoita!

      • menemästä perässä?

        Tämä palsta näkyy muutenkin olevan yhden kanalauman päiväorsi.

        Maanantai voisi myöskin siirtyä niccinsä mukaiseen osoitteeseen saastuttamasta palstaa yhtään enempää.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe