Keskusteluissa on kaksi runopalstaa, jonne voi runoilla ihan vapaasti; mieluusti kuitenkin niin että rakkausrunoille on oma palstansa, jonne ei pitäisi muunlaisia runoja lähettää.
Siirrän tai poistan runot tältä palstalta sinne.
KorvenKukka
Muistutukseksi
17
1570
Vastaukset
- hetulaaz
Ja kunnioittaisin enemmän, kun kertoisit mikä on runo?
Vastaus ei voi olla määrämittainen, johonkin kuvioon määritelty.
Minun on vaikea uskoa että:
"Tykkäättekö.." "Tuntuuko teistä..", "Minusta.."
Olisi erilainen kuin:
Taivaan kuista on yksi, kun minulle soi
Toi sieluuni, typyn tai naisen, vantaalta, oi...
Minä hyväksyn kyllä, että avaukseen liittymättömät runot siirretään.
Runot jotka eivät liity avaukseen, vaan ovat siitä irrallaan.
H.- tuollainen
olisi kohtuullista että saisi sinne tekstin väliin laittaa pienet riimit silloin täällä syntyis monesti tiimit :)
- Yxitypy
et siirtänyt mun yöllistä neljän siiderin runoa rakkausruno palstalle :=))
Meinas kyllä vähän naurattaa, kun siinä runopalstan alussa lukee: Oletko uusi Tabermann :=)) - yhtä runoa
saisi kirjoittaa tänne kun sormet niin syyhyää?
- tankavaara
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000039255514
Eli runomuotoiset kirjoitukset ovat ainakin mukana
"kiellettyjen listalla"... voisiko tämän asian nyt virallisestikin laittaa mukaan palstan sääntöihin?- hetulaaz
Emme me tarvitse pentujen linkkejä.
Kerro mitä haluat sanoa. - tankavaara
hetulaaz kirjoitti:
Emme me tarvitse pentujen linkkejä.
Kerro mitä haluat sanoa.en "aikuistu" kuin sinä.
PS. Lähetin tuon viestin muistutuksesksi palstan
seriffille omista sanoistaan. En murrosikäisille
palstalaisille. - hetulaaz
tankavaara kirjoitti:
en "aikuistu" kuin sinä.
PS. Lähetin tuon viestin muistutuksesksi palstan
seriffille omista sanoistaan. En murrosikäisille
palstalaisille.Pentujen linkin?
- tankavaara
hetulaaz kirjoitti:
Pentujen linkin?
pentuna niin ihan ok minun puolestani.
- sonnit"
Jahaa! Täällähän tämä elämän apukoululuokka jankkaa taas samaa vanhaa asiaa. Olette te saatanan kovapäistä porukkaa. Hävetkää!
Jos teen aloituksen: Elämän Suola, niin minne
siirrät seuraavan kirjoituksen:
Ei se suola ole vaarallinen aine vaan siinä
oleva mineraalien epätasapaino tai paremminkin
niiden puute. Mitä mieltä olette ?
- Tiede - huuhaa
- terveys - vai joku muu
- sairaus
- ruuanlaitto- hetulaaz
valitettavasti
Älä laita niitä runoja pois täältä. Runot ovat vallan ihania ja tänne kirjoitettuina ne on tarkoitettu juuri meille 50 ihmisille, jotka myös ymmärrämme antaa niille ansaitsemansa arvon.
Jos siirrät, niin kertoisitko miksi niin haluat tehdä.- lukemaan heti kun tahtoo
ei ihan kaikki voi täällä yhdellä palstalla olla?
Aikanaan täällä oli eräs runojen riimittäjä josta oltiin toisten taholta hyvinkin ärtyisiä että painu sinne runopuolelle ei ne tänne kuulu nuo runosi, entä nyt ....
- kanelini, enkelini
sillä hyviä 50 elämään liittyviä runoja jää lukematta, jos ole tottunut runosivuilla käymään.
Joka aukeamalla olisi oma runoaloituksensa. Vakiona, joku aina spontaanisti sen aloittaisi kun alalaita uhkaa.
Runon vihaajat voisivat kevyesti hypähtää ohi. - kun aloit runoja siirteleen
Huomaathan sen! Liekö se juuri tarkoitus? Ennen 50 oli 10 kertaisesti luettu 60 verraten! Nyt vaivaiset 2 kertaiset lukijat!!! Ei runoja--- Ei lukijoita!
- menemästä perässä?
Tämä palsta näkyy muutenkin olevan yhden kanalauman päiväorsi.
Maanantai voisi myöskin siirtyä niccinsä mukaiseen osoitteeseen saastuttamasta palstaa yhtään enempää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483