vai siltäkö väliltä oot ?minkälaista väkkee palstalla vieraileepi ?
puhdas femme
51
5177
Vastaukset
- taidan
Olla jotakin siltä väliltä. :)
- Peppitossu
ihan noita- akka !Femme fatale vai mitesseny meni?
- varmaankin
cathastrophique!
- Peppitossu
varmaankin kirjoitti:
cathastrophique!
smartass
- mun mielikuva
Ai, olet vai Peppitossu? Mun mielikuva susta oli, että olet ihan ehta putsi... siis toiveajattelua. Mihin kaikki komeat putsit ovat kadonneet?
- Peppitossu
mun mielikuva kirjoitti:
Ai, olet vai Peppitossu? Mun mielikuva susta oli, että olet ihan ehta putsi... siis toiveajattelua. Mihin kaikki komeat putsit ovat kadonneet?
tarkota kuitenkaan ettenkö olisi komee????
- kun en ole nähny
Peppitossu kirjoitti:
tarkota kuitenkaan ettenkö olisi komee????
well, ei voi tietää, kun en ole nähny...
mutta valitettavasti femmet ei ole mun makuun ollenkaan... - Peppitossu
kun en ole nähny kirjoitti:
well, ei voi tietää, kun en ole nähny...
mutta valitettavasti femmet ei ole mun makuun ollenkaan...ei nyt kuulu mun karderooppiin.
Mikähän olis oikee sana...hmm
Raggari!!!se se on! Mä oon Raggari!!!!!!!!!! - pillifarkuilla?
Peppitossu kirjoitti:
ei nyt kuulu mun karderooppiin.
Mikähän olis oikee sana...hmm
Raggari!!!se se on! Mä oon Raggari!!!!!!!!!!Siis nahkatakkinen tyttö pillifarkuilla? Nehän ovat taas muotia...
Saako kysyä onko hevilettikin?
no onneks ei kukkamekkoa kuitenkaan, entäs noi sifonkihuivit, silleen värikkyyttä tuomassa... - Peppitossu
pillifarkuilla? kirjoitti:
Siis nahkatakkinen tyttö pillifarkuilla? Nehän ovat taas muotia...
Saako kysyä onko hevilettikin?
no onneks ei kukkamekkoa kuitenkaan, entäs noi sifonkihuivit, silleen värikkyyttä tuomassa...jo naftaliinissa.
Heviletti lähti kesällä mökillä ku ei jaksanut tehdä lettejä.Kohta taas selkään asti..kesällä viimeistään.
ei mitään sifonkeja raggarit hei käytä,ainakaan täälläpäin.Nyt sä sekotat noihin rasvaletti - 50lukulaisiin...
- asiakirja
koska olen nainen.
- MsPenelope
toisten silmin...
Subjektiivinen arvio itsestäni on puolesta välistä femmeen päin.
Ja minun mielenkiintoni herättää ehdottomasti naisellinen nainen, jolta herkkyyden lisäksi löytyy sopivasti mm. jämäkkyyttä, grrr... :)- femmefemme
femmet eivät ole laittaneet naisellisia kuviaan näytille. Outoa.
Minusta löytyy femme kuva täältä, mutta en näytä sitä teille. - m-u-a
femmefemme kirjoitti:
Minusta löytyy femme kuva täältä, mutta en näytä sitä teille.Ulkoisesti kai femme,sisäisesti harvemmin "tosinaisellinen" olo.
- moitit meitä femmejä
femmefemme kirjoitti:
Minusta löytyy femme kuva täältä, mutta en näytä sitä teille.kuvan puutteesta mutta et itsekään omaasi näytä,femmen logiikkaa?
- femme_femme
moitit meitä femmejä kirjoitti:
kuvan puutteesta mutta et itsekään omaasi näytä,femmen logiikkaa?
en näytä en.
- suzamore
Tai naiselliseks nuo sanoo vaikka puhun välillä ku jätkä.
- poutinen
jotain siltä väliltä,kai. ulkonäöstä ja henkiseltä puolelta löytyy molempia
. :) - Cadanca
Siltä väliltä oon, enempi femme kuitenkin. Ja naiselliset naiset ei kiehdo ollenkaan, vaan sellaset poikamaiset ihkut :D. Mun pitää saada olla se femme suhteessa;).
- _femme_
Tosi femme olen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti ja pidän vain femmeistä:)
Enkä ymmärrä miksi toisen pitäisi olla miesmäinen ikään kuin miehen paikalla ja toinen naisellinen niin kuin normiheterosuhteissa..
Olen femme koska olen nainen (aito ja kokonainen) ja koska pidän naisista, pidän siis naisellisista naisista:)"Enkä ymmärrä miksi toisen pitäisi olla miesmäinen ikään kuin miehen paikalla ja toinen naisellinen niin kuin normiheterosuhteissa.. "
eikai pidäkään, mutta makuasioista ei voi kiistellä ;)
Ei muhunkaan iske ihan naiselliset naiset. minkäs teet..?
itse olen kai enempi femme, vaikka tukkatyyli onkin lyhyt.. no ehkä vähän tämmönen Pinkin olonen, kummaksi se nyt sitten lasketaankaan..:)
- Catsy_666
Niin femme kuin suinkin pystyn.
Suomi vihaa naisellisuutta. Femmeys on poliittinen kannanotto: My skin is my uniform. - bakemono
Mä itte sanoisin itseäni androgyyniks, kun en ole kovin naisellinen mut en myöskän tajuttoman miehekäskään. :D
- naisellinen
mutta käyttäydyn välillä vähemmän naisellisesti:DD ulkokuori hämää minun tapauksessa:D
- gila
...femme olemukseltani. Ainakin päätellen kommenteista, joita olen saanut sekä miehiltä että naisilta. Joku on jopa sanonut, että olen niitä harvoja aidosti naisellisia naisia, joita on olemassa. Mitä se sitten tarkoittaakin...
Henkisesti olen kuitenkin melko androgyyni (ainakin omasta mielestäni). Koen olevani ennen kaikkea ihminen. - Sanaya08
miesmäinen nainen, vaikka muut eivät sitä ymmärräkään, kun sanon niin.
- butchit ovat kadonneet?
Mihin kaikki kunnon butchit (siis aikuisen ikäiset) ovat kadonneet?
Siis, häh? Missä ja milloin teihin voi törmätä!??????????
"Tarjonta" on tosi niukkaa myös pääkaupunkiseudulla... voisitteko nyt lähteä liikkeelle sieltä koloistanne ...
vaikka noihin dtm:n L-world-bileisiin 12.12.
tai Mummiksen pikkujouluihin 29.11?- ....
Niitähän on reilusti,sanoisinko suurin osa. Etten ihan sanoisi hieman teennäistä väittää, että tarjontaa oisi niukasti, koska ei todellakaan ole(!)...
Aikuisen ikäiset (yli 30, yli 40?) kuule on varmaan jo vakiintunut toisen samanlaisen kanssa... - butcheja tässä kaivattiin
.... kirjoitti:
Niitähän on reilusti,sanoisinko suurin osa. Etten ihan sanoisi hieman teennäistä väittää, että tarjontaa oisi niukasti, koska ei todellakaan ole(!)...
Aikuisen ikäiset (yli 30, yli 40?) kuule on varmaan jo vakiintunut toisen samanlaisen kanssa...nii-in, niitä aikuisia butcheja tässä kaivattiin... ei teinipoikamaisia.
- Chirsicca
jotain siltä väliltä.
- Sadie-77
välimaastossa. Toisena päivänä tyylini on enemmän tai vähemmän poikamainen, toisena haluan olla niin nainen kuin kykenen. Sisäisestikin katson olevani muodonmuuttaja. Olen huomannut saavani enemmän ja enemmän nautintoa pukiessani jotain ei niin selvästi -naisellista ylleni. Vaatteet ovat hauska roolileikki, johon joskus uppoudun, joskus evvk.
Fyysisesti olen myös ristiriitainen tarkoituksella. Superpitkät hiukset, ehostus tilanteen mukaan, mutta teenatut lihakset ja hauis pullistelee enmmän kuin keskivertomiehellä. Rinnat koholla tai tiukasti vartaloa vasten urheilutopin litistämänä, mikä milloinkin tuntuu parhaalta.
Rakastan korkkareita, ripsiväriä, kravaatteja, herrainliivejä, androgyynejä urheiluvaatteita... mini-minihameeseen en suostuisi kuitenkaan!
Naiset, joissa on draamantajua, leikkisyyttä ja itsevarmuutta ovat minun makuuni. Tyylistä riippumatta. Ehkä kuitenkin poikamainen typy puree paremmin kuin kukkamekkoinen neito, mutta kyllä se persoona menee kaiken ulkoisen edelle. Ihmisessä täytyy olla loputtomasti tutkittavaa, pohdittavaa, syvyyttä, jotta kiinnostukseni säilyisi. ...ihminen :) On mussa varmaan vähän leijonaa, oravaa, siiliä ja kilpikonnaakin.
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
http://quizfarm.com/quizzes/new/nogoodgirl/what-type-of-lesbian-are-you-inspired-by-curve-mag/
toi on iha hauska:D
itelleni tuli tämmönen tulos.
You Scored as The Sprightly Elfin Femme
Cute and irresistible, you inspire and foster the little kid in everyone. Also, you make the best cookies and cutest knit hats.
The Sprightly Elfin Femme
50%
The Quasi-Gothic Femme
40%
The Pretty-Boi Dyke
35%
The Bohemian Dyke
35%
The Magic Earring Ken Dyke
30%
The Student Dyke
30%
The Stud
30%
The Surprise! Dyke
30%
The Vaginal-Reference-Making Dyke
30%
The Hipster Dyke
15%
The Little-Boy Dyke
15%
The Granola Dyke
10%
The Femme Fatale
5%- tulokseksi
The Granola & Student Dyke - mysli daikki ja Stud-Femme fatale---
siis sekoitus..
Granola- mysli daikki
Your love for the environment and passion for your beliefs can be a bit overwhelming at times, but your friends and family know you mean well.
The Granola Dyke
65%
The Student Dyke
60%
The Stud
55%
The Pretty-Boi Dyke
50%
The Femme Fatale
45%
The Hipster Dyke
40%
35%
The Little-Boy Dyke
30%
30%
The Surprise! Dyke
25%
The Bohemian Dyke
25%
The Quasi-Gothic Femme
25%
20% - testi :)
tulokseksi kirjoitti:
The Granola & Student Dyke - mysli daikki ja Stud-Femme fatale---
siis sekoitus..
Granola- mysli daikki
Your love for the environment and passion for your beliefs can be a bit overwhelming at times, but your friends and family know you mean well.
The Granola Dyke
65%
The Student Dyke
60%
The Stud
55%
The Pretty-Boi Dyke
50%
The Femme Fatale
45%
The Hipster Dyke
40%
35%
The Little-Boy Dyke
30%
30%
The Surprise! Dyke
25%
The Bohemian Dyke
25%
The Quasi-Gothic Femme
25%
20%Olen näköjään The Vaginal-Reference-Making Dyke:
You Scored as The Vaginal-Reference-Making Dyke
You are the lesbian who can connect your vagina to nearly every object in the entire universe, creative and a little creepy you always astonish your friends.
The Vaginal-Reference-Making Dyke 40%
The Stud 30%
The Pretty-Boi Dyke 30%
The Student Dyke 30%
The Sprightly Elfin Femme 25%
The Surprise! Dyke 25%
The Granola Dyke 25%
The Bohemian Dyke 25%
The Hipster Dyke 10%
- luulevat niitä olevansa, ovat
yhä useammin femmemäisiä hutsuja? Sähäkkä look ja hutsun ilme, miks?? Musta femmeen liittyy aina tietty tyyli, taso, laatu.
- ...
Oletko katkera, kun et heitä ole saanut iskettyä..?
Se on jännä, miten Suomessa ei saa pukeutua hameeseen, meikata tai olla naisellinen ja muodikas, ajatellaan heti, että tuo on hutsu. Hamekin mielestäni kuuluu ihan normaaliin juhlavaateosastoon.
On huvittavaa myös huomata, että kun juhliin mennään niin suomalainen menee sinne lenkkareissa, kauhtuneissa farkuissa, täysin meikittömänä ja iho kiiltäen rasvasta ja sitten arvostellaan sitä, joka on oikeasti kaunis tai tyylikäs. Ja kaiken lisäksi ihmetellään, kun ei löydy femmejä...(!!)
No, minusta sellainen tyyli, kuin Tarjoustalon farkut, maantienväriset hiusket, silmälasit, finni/akneiho höystettynä ylipainolla ei ole kovin tyylikästä eikä muodikasta.
Sähäkälle ihmisellä sopii sähäkkä tyyli, hiirulaiselle hiirulaisen tyyli. Jos ei ole tyylitajua eikä tajua muodista tuon taivaallista niin lähde siinä sitten arvostelemaan jotain toista. - niitä pyörii mun kimpussani...
... kirjoitti:
Oletko katkera, kun et heitä ole saanut iskettyä..?
Se on jännä, miten Suomessa ei saa pukeutua hameeseen, meikata tai olla naisellinen ja muodikas, ajatellaan heti, että tuo on hutsu. Hamekin mielestäni kuuluu ihan normaaliin juhlavaateosastoon.
On huvittavaa myös huomata, että kun juhliin mennään niin suomalainen menee sinne lenkkareissa, kauhtuneissa farkuissa, täysin meikittömänä ja iho kiiltäen rasvasta ja sitten arvostellaan sitä, joka on oikeasti kaunis tai tyylikäs. Ja kaiken lisäksi ihmetellään, kun ei löydy femmejä...(!!)
No, minusta sellainen tyyli, kuin Tarjoustalon farkut, maantienväriset hiusket, silmälasit, finni/akneiho höystettynä ylipainolla ei ole kovin tyylikästä eikä muodikasta.
Sähäkälle ihmisellä sopii sähäkkä tyyli, hiirulaiselle hiirulaisen tyyli. Jos ei ole tyylitajua eikä tajua muodista tuon taivaallista niin lähde siinä sitten arvostelemaan jotain toista.vaíkka kohteliaasti sanon, että olen liian nuori ( niin vanhoille naisille). Ei kiinnosta, täytyy olla korkeintaan 20 vee. Miksi naiset luulevat olevansa haluttuja, vaikka toinen ei ole kiinnostunut. Alan ymmärtää mitä miehet tarkoitavat. UGH!!
- aivan kohta
niitä pyörii mun kimpussani... kirjoitti:
vaíkka kohteliaasti sanon, että olen liian nuori ( niin vanhoille naisille). Ei kiinnosta, täytyy olla korkeintaan 20 vee. Miksi naiset luulevat olevansa haluttuja, vaikka toinen ei ole kiinnostunut. Alan ymmärtää mitä miehet tarkoitavat. UGH!!
olet pulassa kun rekisteriä ei sulle enään riitä. Yllätys yllätys sustakin tulee vanha!
- vanhahko mies, niille yleensä
aivan kohta kirjoitti:
olet pulassa kun rekisteriä ei sulle enään riitä. Yllätys yllätys sustakin tulee vanha!
kelpaa keksi-ikäiset komeat tädit. Mee kampaajan ja kosmetologin kautta, niin kyllä joku setä syttyy.
- Rosareetta
Käsittääkseni olen melko naisellinen ulospäin, mutta harvemmin hameessa taikka korkokengissä. Alistuva taikka erityisen kiltti en ole.
- Ohikulkenut Heteromies
ehkä parempi viuhka. Vanhemmat naiset tykkää alistuvista enempi kuin pystynokkasist. Ota se huomioon,Reetta. Viuhka voi viuhkaista joku päivä vimppa kerran.
- Sivustaseuraaja..
että käyttekö te oikeasti koskaan reaalimaailmassa? siis ihan oikeasti, milloin olette nähneet viimeksi kenenkään naisen kävelevän mekkopäällä?. Itse en ihan äkkiseltään muista tälläistä tapahtuneen, muutoinkuin joissan kesäjuhlissa, häissä tms. Kukaan perinteisimmistä perinteisemmätkään naiset eivät nykypäivänä hameissa kule, harvoin edes yli 60 vuotiatkaan. Puhumattakaan, että femmeys toisi mukaan automaattisesti jotenkin "heikomman" luonteen, kiltin tms, tosi outoja mielikuvia nykypäivän asenteiden valossa. Ihan kuin kaikkien pitäisi olla luonteeltaan hyökkiviä, sellaisia reteitä ja röyhkeän töykeitä, niinkuin ei tasapäisyys riittäisi, minkä taasen suurin osa ihmisistä omaa.
Tuntuu olevan jotenkin käsittämättömän rajoittunut kuva, siitä mihin raameihin ja rajoihin femme/butch asetetaan ja käsitellään asiaa vain housu/hame akselilla.
Femmeys tai butcheys tulee kuitenkin sisältä ja sitä voi korostaa omilla vaatevalinnoilla ja teillä on näköjään mielessä taasen vain ääripään valinnat, täysin esim.bb-talon barbi Henna tai sitten bb-talon butch kaisareetta, suurin osa ihmisistä kuitenkin liikkuu keskivaiheilla. Kumpikaan ei sinällään ole kuin jotain irvikuvia, sillä muokkaavat itsensä tiettyjen stereotyyppien mukaisiksi ja jäävät tavallaan niiden vankiksi, sillä muokkaavat omaa kuvaa vaatteilla, olemuksella jne. jonka ovat omaksuneet tietyistä lähteistä, kovin omaperäistä se ei ole. - itse reaali
Sivustaseuraaja.. kirjoitti:
että käyttekö te oikeasti koskaan reaalimaailmassa? siis ihan oikeasti, milloin olette nähneet viimeksi kenenkään naisen kävelevän mekkopäällä?. Itse en ihan äkkiseltään muista tälläistä tapahtuneen, muutoinkuin joissan kesäjuhlissa, häissä tms. Kukaan perinteisimmistä perinteisemmätkään naiset eivät nykypäivänä hameissa kule, harvoin edes yli 60 vuotiatkaan. Puhumattakaan, että femmeys toisi mukaan automaattisesti jotenkin "heikomman" luonteen, kiltin tms, tosi outoja mielikuvia nykypäivän asenteiden valossa. Ihan kuin kaikkien pitäisi olla luonteeltaan hyökkiviä, sellaisia reteitä ja röyhkeän töykeitä, niinkuin ei tasapäisyys riittäisi, minkä taasen suurin osa ihmisistä omaa.
Tuntuu olevan jotenkin käsittämättömän rajoittunut kuva, siitä mihin raameihin ja rajoihin femme/butch asetetaan ja käsitellään asiaa vain housu/hame akselilla.
Femmeys tai butcheys tulee kuitenkin sisältä ja sitä voi korostaa omilla vaatevalinnoilla ja teillä on näköjään mielessä taasen vain ääripään valinnat, täysin esim.bb-talon barbi Henna tai sitten bb-talon butch kaisareetta, suurin osa ihmisistä kuitenkin liikkuu keskivaiheilla. Kumpikaan ei sinällään ole kuin jotain irvikuvia, sillä muokkaavat itsensä tiettyjen stereotyyppien mukaisiksi ja jäävät tavallaan niiden vankiksi, sillä muokkaavat omaa kuvaa vaatteilla, olemuksella jne. jonka ovat omaksuneet tietyistä lähteistä, kovin omaperäistä se ei ole.maailmassa. minä tunnen montakin naista, jotka käyttävät hameita herranjestas sentään!
- vielä sinuakin
itse reaali kirjoitti:
maailmassa. minä tunnen montakin naista, jotka käyttävät hameita herranjestas sentään!
enemmän hameita käyttäviä naisia. Ihania ovat! :)
- ...
Sivustaseuraaja.. kirjoitti:
Femmeys tai butcheys tulee kuitenkin sisältä ja sitä voi korostaa omilla vaatevalinnoilla ja teillä on näköjään mielessä taasen vain ääripään valinnat, täysin esim.bb-talon barbi Henna tai sitten bb-talon butch kaisareetta, suurin osa ihmisistä kuitenkin liikkuu keskivaiheilla. Kumpikaan ei sinällään ole kuin jotain irvikuvia, sillä muokkaavat itsensä tiettyjen stereotyyppien mukaisiksi ja jäävät tavallaan niiden vankiksi, sillä muokkaavat omaa kuvaa vaatteilla, olemuksella jne. jonka ovat omaksuneet tietyistä lähteistä, kovin omaperäistä se ei ole.Saanko puolestaan kysyä mistä päin Suomea kirjoittelet..? Sinänsä olet samoilla linjoilla, että ei pitäisi femmeyttä arvioida pelkästään pelkkä hame/housu akselilla.
Mutta mutta..Käydensäni bilettämässä, minulla usein on hame tai mekko päällä niin kuin yleensä muuallakin juhliin mennessä. Nuorempana käytin vain ja ainoastaan pitkää hametta, se kun silloin oli muotia se. Nyt arkisin pitkiä housuja, mutta kotona hametta ja juhliin tosiaan sitä hametta tai mekkoa. Töissä mielummin hame kuin housut. Olen nähnyt muillakin hame/mekko osastoa. Eikä se aina tarkoita sitä kukkamekkoa, joulun juhliin on yleensä tarjolla mustaa ja juhlavaa:)
Sitten toiseksi, avasepas vaikka Sokoksen, Stockan tai vaikkapa jonkun muun putiikin mainoslehti, katsopas niitä juhlavaatteita, löytyykös sieltä mekkoja ja hameita...??
Luonteeltani heikompi en ole, päinvastoin, muita vahvempi ja omapäisempi:)Mutta en kuitenkaan röyhkeä tai reteä, enemmän sinne elegantimpaan suuntaan:) Mutta terveellä tavalla:) - Rosareetta
... kirjoitti:
Saanko puolestaan kysyä mistä päin Suomea kirjoittelet..? Sinänsä olet samoilla linjoilla, että ei pitäisi femmeyttä arvioida pelkästään pelkkä hame/housu akselilla.
Mutta mutta..Käydensäni bilettämässä, minulla usein on hame tai mekko päällä niin kuin yleensä muuallakin juhliin mennessä. Nuorempana käytin vain ja ainoastaan pitkää hametta, se kun silloin oli muotia se. Nyt arkisin pitkiä housuja, mutta kotona hametta ja juhliin tosiaan sitä hametta tai mekkoa. Töissä mielummin hame kuin housut. Olen nähnyt muillakin hame/mekko osastoa. Eikä se aina tarkoita sitä kukkamekkoa, joulun juhliin on yleensä tarjolla mustaa ja juhlavaa:)
Sitten toiseksi, avasepas vaikka Sokoksen, Stockan tai vaikkapa jonkun muun putiikin mainoslehti, katsopas niitä juhlavaatteita, löytyykös sieltä mekkoja ja hameita...??
Luonteeltani heikompi en ole, päinvastoin, muita vahvempi ja omapäisempi:)Mutta en kuitenkaan röyhkeä tai reteä, enemmän sinne elegantimpaan suuntaan:) Mutta terveellä tavalla:)Eikö sitä nyt ulkoisellakin jotakin viestitä sisäisestä minästä...??? Mulla on tänään päällä mekko-farkut-yhdistelmä;))
- nyssitten
arvon naiset paria valkkaileen.meinaan että listalta vapaat ja villit toistensa kainaloon ja menox!!!!!! 8D
- väliltä...
Minä olen sekä luonteeni että ulkonäköni puolesta varsin kaksijakoinen ihminen...
Useimmiten liikun androgyynin näköisenä, välillä taas naisellisessa tai maskuliinisessa ääripäässä. Jos menen esimerkiksi juhliin, saatan laittaa päälleni puvun ja kravatin tai vastaavasti korkokengät ja mekon. Meninpä sitten kumpaan ääripäähän tahansa, teen sen täydellä sydämellä.
Luonteestani löytyvät myös nämä kaksi puolta: vahva, määrätietoinen, periaatteellinen, rohkea ja dominoiva puoli, toisaalta taas herkkä, taiteellinen, kiltti, analyyttinen ja alistuva puoli.
Ilman näitä kahta puolta en olisi kokonainen. Onnistunut parisuhde vaatii kohdallani sitä, että molemmat puoleni tulevat tunnustetuiksi ja tunnistetuiksi ja että voin toteuttaa molempia puoliani tasavertaisesti. Olen yrittänyt seurustella naisten kanssa, jotka ovat halunneet nähdä vain toisen puolen minusta (niin sisäisesti kuin ulkoisestikin) eivätkä sellaiset suhteet ole koskaan toimineet. Jos toinen näistä kahdesta puolestani jää paitsioon, tulen hyvin ahdistuneeksi. - poutinen
väliltä... kirjoitti:
Minä olen sekä luonteeni että ulkonäköni puolesta varsin kaksijakoinen ihminen...
Useimmiten liikun androgyynin näköisenä, välillä taas naisellisessa tai maskuliinisessa ääripäässä. Jos menen esimerkiksi juhliin, saatan laittaa päälleni puvun ja kravatin tai vastaavasti korkokengät ja mekon. Meninpä sitten kumpaan ääripäähän tahansa, teen sen täydellä sydämellä.
Luonteestani löytyvät myös nämä kaksi puolta: vahva, määrätietoinen, periaatteellinen, rohkea ja dominoiva puoli, toisaalta taas herkkä, taiteellinen, kiltti, analyyttinen ja alistuva puoli.
Ilman näitä kahta puolta en olisi kokonainen. Onnistunut parisuhde vaatii kohdallani sitä, että molemmat puoleni tulevat tunnustetuiksi ja tunnistetuiksi ja että voin toteuttaa molempia puoliani tasavertaisesti. Olen yrittänyt seurustella naisten kanssa, jotka ovat halunneet nähdä vain toisen puolen minusta (niin sisäisesti kuin ulkoisestikin) eivätkä sellaiset suhteet ole koskaan toimineet. Jos toinen näistä kahdesta puolestani jää paitsioon, tulen hyvin ahdistuneeksi.taidan itse olla just tuollanen kuvailemasi- siis molemmat puolet löytyy. mullakin alkaa pitkällä tähtäimellä ahdistaa jos pitää olla johonkin muottiin sopiva. eikö kukaan tahdo naista josta löytys nuo molemmat puolet, eikös siinä vähän niinkuin sais enemmän..? :D
- on..
poutinen kirjoitti:
taidan itse olla just tuollanen kuvailemasi- siis molemmat puolet löytyy. mullakin alkaa pitkällä tähtäimellä ahdistaa jos pitää olla johonkin muottiin sopiva. eikö kukaan tahdo naista josta löytys nuo molemmat puolet, eikös siinä vähän niinkuin sais enemmän..? :D
bissejä, saa paljon enemmän..Siis kun tykkäävät sekä naisesta että miehestä, ni siinähän ne saavat samassa pakkauksessa kaikki...Tai sit ne jotka tykkää vaan mihen oloisista ressukoista..Ite tykkään kyllä ihan vaan naisellisista naisista...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt912110Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1392040Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943371773Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2871738Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1891327Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.461210- 2131129
- 1041128
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2641084Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061079