Miten peset lattiat kotonasi?
a)Kastelet mopin/rätin ja suihkutat pesuainetta siihen. Virutat hanan alla, kun huone vaihtuu.
b)virutat ämpärissä mopin/rätin ja vaihdat veden tarvittaessa.
C) ?
Miten
19
576
Vastaukset
- pölypunkki.
mitä ihmeen vä'liä sillä onmiten päin ne tolut ja vetet sinne lATTIAaan viskaset
- gg-10
Vaikka sä olet töissä Suomen Gallupissa, niin jätä noi työasiat vapaa-ajalla rauhaan. :)
- huonoja siivoomaan
nuo edelliset, niillä
a) käy siivouspalvelu
B) koti on sotkuinen
C)vähättelevät kysymystäsi
vastaus on B - Archie.
Miehen tuo rahaa naiset lattiat vahaa.
Se taipuu B:n puolelle...jollei C, eli emäntä ehdi ensin...=)))) Ja aika usein ehtiikin...
- Putkivalo
mulla on kuivaus samalla, mopissa roikkuu 24kg koiraa. Näkisit mun hauikset :P
- Zinnia
Muistuttaa lähinnä tuota a-vaihtoehtoa...
Mutta ei liian usein. Johan se on todettu, että liika siisteys aiheuttaa allergiaa.
Nyt lattiat kyllä kiiltelevät puhtautta... ja osa matoistakin tuoksuu raikkaalle. Koiran vatsavaivat kun eivät kysyneet aikaa, ei paikkaa =( - aina makuuhuoneesta
siivoamisen, sillä se on kodin puhtain paikka. Lattioiden pyyhkimisen lopetan eteiseen sillä se on likaisin paikka. Imuroinnin jälkeen pyyhin Toluveteen kastellulla rievulla lattiat. Apuna käytän pitkävartista Sini-pyyhintä. Kun ryhdyn siivoukseen aloitan koko rumban ensin pyyhkimällä pölyt. Vinkkinä siivousta inhoaville, minimoi irrallisen tavaran määrä. Sullo vaikka laatikoihin sängynalle piiloon. Pienet esineet keräävät pölyä siinä missä isotkin. Vähempi on parempi. Se väsyttää jos on paljon siirreltäviä tavaroita, tuoleja, pöytiä jne. Pidä kodissasi vain ne huonekalut ja esineet jotka OIKEASTI ovat sinulle rakkaita/ tarpeellisia. Ja pitääkö joka paikassa olla matto? Jos lattia on kaunis ei se välttämättä tarvitse peitoksi pölyävää riepua.
- luettavaa
Oli kiva lukea asiallista viestiä.
Olen kanssasi samaa mieltä, lattiat ei mattoja juurikaan tarvi, jos ne ovat lämpimät. luettavaa kirjoitti:
Oli kiva lukea asiallista viestiä.
Olen kanssasi samaa mieltä, lattiat ei mattoja juurikaan tarvi, jos ne ovat lämpimät.tuli silleen kiva olo, ihan kuin ois ite just siivonnut.. pääsi aika helpolla ;)
- Putkivalo
Sanin kirjoitti:
tuli silleen kiva olo, ihan kuin ois ite just siivonnut.. pääsi aika helpolla ;)
Eipäs fuskata siellä!!
Putkivalo kirjoitti:
Eipäs fuskata siellä!!
fuskaa! Eihän siit oo kun pari viikk.. siis päivää, kun siivosin ;)
- Putkivalo
Sanin kirjoitti:
fuskaa! Eihän siit oo kun pari viikk.. siis päivää, kun siivosin ;)
Kunhan ei pari vuotta :))
Mulla on helppoa tampata matot, kun koira syö ne sitä mukaa kun tuon sisään. Eikun roskiin vaan.
Nyt on siivottu ja koivet pöydällä ja omat pikkujoulut menossa :)) *hikhkhk* pitäiskö laittaa alkolukko koneeseen :))) - Ninas
Putkivalo kirjoitti:
Kunhan ei pari vuotta :))
Mulla on helppoa tampata matot, kun koira syö ne sitä mukaa kun tuon sisään. Eikun roskiin vaan.
Nyt on siivottu ja koivet pöydällä ja omat pikkujoulut menossa :)) *hikhkhk* pitäiskö laittaa alkolukko koneeseen :)))Pitihän sitä aikaa vähän kaunistella..
Mitään 'lukkoja'tarvii, ansaittu mikä ansaittu, oma aika.
Voin tuossa aamu kuuden kieppeissä kysellä sun olotilaa, jos sille päälle satun ;)) - Putkivalo
Ninas kirjoitti:
Pitihän sitä aikaa vähän kaunistella..
Mitään 'lukkoja'tarvii, ansaittu mikä ansaittu, oma aika.
Voin tuossa aamu kuuden kieppeissä kysellä sun olotilaa, jos sille päälle satun ;))itekin nainen :)))
Saat kyllä tyynystä jos siihen aikaan prkl.... - Ninas
Putkivalo kirjoitti:
itekin nainen :)))
Saat kyllä tyynystä jos siihen aikaan prkl......en arvannu vielä herätellä, ettei ala höyhenet pöllyään;
vai mitä pumpulipallukoita ne tyynyt nyt sisältääkään ;))
Hyviä huomenia :) - Putkivalo
Ninas kirjoitti:
..en arvannu vielä herätellä, ettei ala höyhenet pöllyään;
vai mitä pumpulipallukoita ne tyynyt nyt sisältääkään ;))
Hyviä huomenia :)Tää oli telepatiaa, heräsin 8:25 :))) lumiauran ääneen, jihuu!
Hyvää sullekin :)
- toiminut
b on minun tyylini.
Kuulin, että olen "kohdellut" mattojani väärin kun olen kerännyt ne rullalle, vienyt ulos, hakannut ja harjannut.
Ne kuuluisi imuroida ja viedä ulos vain tuulettumaan.
Onneksi teen jotain vaikka väärin, onhan meillä tavarat järjestyksessä ja muuten aika puhdasta :)
Miten te olette toimineet mattojen kanssa? - kysymys :D
.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899