Vuoden

Suomussalmelainen-

Äänestys kuka on vuoden suomussalmelainen?
TOP-5 julkaistaan viikon päästä.

42

3383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosisadan

      suomussalmelainen, saattepa vielä nähdä!

      • piiloneuvos

        Suomussalmen TOP5

        1. Rantaneuvos
        2. Rantaneuvos
        3. Rantaneuvos
        4. Rantaneuvos
        5. Rantaneuvos


      • häntäpäätä
        piiloneuvos kirjoitti:

        Suomussalmen TOP5

        1. Rantaneuvos
        2. Rantaneuvos
        3. Rantaneuvos
        4. Rantaneuvos
        5. Rantaneuvos

        olisi tarvinnut kirjata


    • Heikkihän

      se on vuoden suomussalmelainen

      • muuta Heikki

        Kovalainen. Rantaneuvos kyllä halusi tuolla avauksellaan, jotta häntä ehdotettaisiin.


      • kieltämättäjoo
        muuta Heikki kirjoitti:

        Kovalainen. Rantaneuvos kyllä halusi tuolla avauksellaan, jotta häntä ehdotettaisiin.

        Aika läpinäkyvä avaus


      • Neuvosfani
        muuta Heikki kirjoitti:

        Kovalainen. Rantaneuvos kyllä halusi tuolla avauksellaan, jotta häntä ehdotettaisiin.

        vuoden suomussalmelaiseksi ei aina Heikkiä, sitten vasta kun tulee se maailmanmestaruus.

        1. Rantaneuvos
        2. Rantaneuvos
        3. Rantaneuvos
        4. Rantaneuvos
        5. Rantaneuvos    


      • Neuvosfani
        kieltämättäjoo kirjoitti:

        Aika läpinäkyvä avaus

        jos vähäsen voisit selventää käsitystäsi.


      • mieltä.
        Neuvosfani kirjoitti:

        vuoden suomussalmelaiseksi ei aina Heikkiä, sitten vasta kun tulee se maailmanmestaruus.

        1. Rantaneuvos
        2. Rantaneuvos
        3. Rantaneuvos
        4. Rantaneuvos
        5. Rantaneuvos    

        Ei ainakaan Lewiksen apupoekoa joka helevetin vuosi. Ottasivat jo muut kriteerit käyttöön kun formulat.


      • ei veronkiertäjä
        mieltä. kirjoitti:

        Ei ainakaan Lewiksen apupoekoa joka helevetin vuosi. Ottasivat jo muut kriteerit käyttöön kun formulat.

        miksi heikki kovalainen,eihän heikki oo ees SUOMUSSAMELAINEN vaan monakolainen,heitetään heikki vouhotus pois.ei tommoseen petturiin kannate korvaa lotkauttaa


      • muuta Heikki kirjoitti:

        Kovalainen. Rantaneuvos kyllä halusi tuolla avauksellaan, jotta häntä ehdotettaisiin.

        sitä aloitusta alkanut,"Rantaneuvos"


      • farth33
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        sitä aloitusta alkanut,"Rantaneuvos"

        huutaa rantaneuvos hädissään.


      • ei veronkiertäjä kirjoitti:

        miksi heikki kovalainen,eihän heikki oo ees SUOMUSSAMELAINEN vaan monakolainen,heitetään heikki vouhotus pois.ei tommoseen petturiin kannate korvaa lotkauttaa

        kelvollinen ehdokas vuoden suomussalmelaiseksi,"Rantaneuvos"


    • piiloneuvos

      1. Rantaneuvos
      2. Eero Seppänen
      3. ATK - opiskelija Eero Seppänen
      4. Kunnallisvaaliehdokas "Köyhien asialla" Eero Seppänen
      5. Suoran toiminnan mies Suomussalmelta

      • olihyvä

        kylläpä oli tyhjentävä listaus,kiitokset tästä!


      • lapsellista
        olihyvä kirjoitti:

        kylläpä oli tyhjentävä listaus,kiitokset tästä!

        kirjoittelua neuvokselta


      • lapsellista kirjoitti:

        kirjoittelua neuvokselta

        tänne satuja,lapset ne niitä kirjoittelevat kun ei ole mitä tehdä,neuvos kirjoittelee vain omaa faktaansa,"Rantaneuvos"


      • polonen,..
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tänne satuja,lapset ne niitä kirjoittelevat kun ei ole mitä tehdä,neuvos kirjoittelee vain omaa faktaansa,"Rantaneuvos"

        ees näytä ymmärtävän mitä fakta tarkoittaa


      • Neuvosfani
        polonen,.. kirjoitti:

        ees näytä ymmärtävän mitä fakta tarkoittaa

        muttei kerro kaikille,neuvos vain vedättää teitä kaiken maailman hupsuja,kirjoitti neuvosfani.


      • farth33
        olihyvä kirjoitti:

        kylläpä oli tyhjentävä listaus,kiitokset tästä!

        voiko enää typerämmin itsensä paljastaa?
        Viesti alkaa tyypillisellä virheellä "olihyvä" yhteen kirjoitettuna rantaneuvoksen huonoa äidinkieltä.
        Sitten vähän omaa kehua "kylläpä oli tyhjentävä listaus" sitten pilkun jälkeen heti alkaa seuraava sana, tyypillinen rantaneuvoksen kirjoituksissa ja lopuksi kaikkein paljastavin "kiitokset tästä!" Kuka muu voisi tämmöisestä viestistä kiitellä ja MIKSI? No ei tietysti kukaan senhän ymmärtää jokainen paitsi rantaneuvos itse. Neuvos kiittelee aina samoilla sanoilla "kiitokset tästä" jos joku häntä vähän kehaisee. Voi pyhä yksinkertaisuus.


    • jotkut

      on puhunu. En tiiä ketä tarkottavat?

    • sesitteon

      tuo raappaana ku sotkee ympäristöä siikarannassa,sillonkun ei valitukset auta niin sillon on tosi mies

      • ekokunnassamme pilaa koko kuntamme hyvinvoinnin neuvos kysyy ja kirjoittaa ja me vaan siinä sivusta seuraamme,"Rantaneuvos"


    • tämän vuoden suomussalmelainen jos ei kunnanjohtaja käytä omankädenoikeutta jos hänellä sellainen on vai onko kenenkään tiedossa.
      Ps, tänään on sitten päivitettynä uutta neuvoksen kotisivuille, tule ja tutustu ja huokaa syvään,"Rantaneuvos"

      • aekamoenen

        venkula ;) Ensin aloitat äänestyksen ilman nimimerkkiä ja sitten äänestät nimimerkillä itseäsi. Hiihhaahaa....


      • aekamoenen kirjoitti:

        venkula ;) Ensin aloitat äänestyksen ilman nimimerkkiä ja sitten äänestät nimimerkillä itseäsi. Hiihhaahaa....

        tehnyt aloitusta tähän aiheeseen, tulkoon itse aloitteen tekijä esille on turhaa minua siihen sotkea,"Rantaneuvos"


      • kyrpänaamat
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tehnyt aloitusta tähän aiheeseen, tulkoon itse aloitteen tekijä esille on turhaa minua siihen sotkea,"Rantaneuvos"

        nimiä kehiin


      • Rantaneuvosfani
        kyrpänaamat kirjoitti:

        nimiä kehiin

        Rantaneuvos


    • vuoden s-nen

      esa luhta-aho

      • juhani pehkola

        juhani pehkolaa äänestän


    • rentoneuvos

      se on sittenkinrantaneuvos, ei voi mitään.

    • seppo huhtala

      seppo huhtala äänestys

    • Eero Majavainen

      Rauno Alajyrsintä äänestän.Hieno mies

      • Teppo Anusaho

        Minä annan ääneni Irmeli Alahärvelille. Siinä vasta hieno persoona.


      • semmosta
        Teppo Anusaho kirjoitti:

        Minä annan ääneni Irmeli Alahärvelille. Siinä vasta hieno persoona.

        nimeä olemassa


    • tämän nettikeskustelumme tulokset,kenestä vuoden Suomussalmelainen? "Rantaneuvos"

      • vuoden suomussalmelainen

        koska ääniä on annettu tuntemattomille ja mielikuvitus ihmisille niin ei julkaista,mutta äänestää voi vielä huvin vuoksi.


      • vuoden suomussalmelainen kirjoitti:

        koska ääniä on annettu tuntemattomille ja mielikuvitus ihmisille niin ei julkaista,mutta äänestää voi vielä huvin vuoksi.

        vuoden Suomussalmelainen,"Rantaneuvos"


      • rantis reppana
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        vuoden Suomussalmelainen,"Rantaneuvos"

        oisko sytä..jne ?


      • Seppo Korvantaus
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        vuoden Suomussalmelainen,"Rantaneuvos"

        Ei ole vielä lyöty lukkoon.Minäkin annan ääneni Rauno Alajyrsimelle


      • Lantaneuvos
        Seppo Korvantaus kirjoitti:

        Ei ole vielä lyöty lukkoon.Minäkin annan ääneni Rauno Alajyrsimelle

        Pekka Petkeleelle


    • kiitos oli jälleen mielenkiintoinen kokemus olla mukana tässäkin,"Rantaneuvos"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe