Makasiinin avajaisissa ainakin kolme loukkaantui vakavasti ja kiidätettiin kaksiin hoitoon... Tietääkö kukaan onko loukkaantuneita enemmänkin?
Makasiinin avajaiset: Täysi kaaos!!
15
4250
Vastaukset
- höpönlöpönlöppö
Eikös se avata vasta torstaina. Kristallipallsotako oot katsonut?
- höpöä
on ainakin sinun tietosi.
Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta. - saanunnna
Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!
- sakari sääpallo
saanunnna kirjoitti:
Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!
minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää
- palkintona
höpöä kirjoitti:
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.kaaokseen menijöille
- tuli
sakari sääpallo kirjoitti:
minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää
paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää
- jonninjoutavaa
höpöä kirjoitti:
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.
- Sankonvoittaja
tuli kirjoitti:
paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää
Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?
- nukkekoti,,
Sankonvoittaja kirjoitti:
Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?
jos niitä minitarvikkeita oli niin paljon
- istunna
jonninjoutavaa kirjoitti:
oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.
autossa pari tuntia ja satoja autoja käännyttivät risteyksestä pois kun ei sopinu koko kortteliin
- roinaa koko
Sankonvoittaja kirjoitti:
makasiini täynnä,kuin ennenkin.
- on on
LIIAN KAPEAT KÄYTÄVÄT EI SOVI KAKSIA KÄRRYJÄ VIEREKKÄIN ...ainako pitää olla ahdasta.
- yksisuuntaisiksi
väyliksi muuttaa ja vielä ohituskielto hyllyjen välisessä tilassa
sisääntuloon voisi asentaa niin ahtaat portit ettei ylileveät kuljeksijat mene tukkimaan kulkuväyliä
- Jouluostokset
Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät aiheuttanut, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
Seppänen voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?palautteessaan seuraavalla tavalla liikkeen vastaavalta ja mahdollinen vastaus tulee sähköpostilleni, sitten kun ennättävät vastata tai kuulen itse henkilökohtaisesti kun käy tekemässä kauppoja.
Ps, anteeksi nyt vaan ettei tullut nimimerkkiä edelliseen viestiini mukaan jos tämä ei nyt kaikkien mieltä pahoittanut sentään.
Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät ovat aiheuttaneet, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
Seppänen kysyy voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828