Makasiinin avajaiset: Täysi kaaos!!

ainakin 3 vakavasti loukkaa...

Makasiinin avajaisissa ainakin kolme loukkaantui vakavasti ja kiidätettiin kaksiin hoitoon... Tietääkö kukaan onko loukkaantuneita enemmänkin?

15

4282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpönlöpönlöppö

      Eikös se avata vasta torstaina. Kristallipallsotako oot katsonut?

      • höpöä

        on ainakin sinun tietosi.
        Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
        Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.


      • saanunnna

        Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!


      • sakari sääpallo
        saanunnna kirjoitti:

        Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!

        minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää


      • palkintona
        höpöä kirjoitti:

        on ainakin sinun tietosi.
        Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
        Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.

        kaaokseen menijöille


      • tuli
        sakari sääpallo kirjoitti:

        minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää

        paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää


      • jonninjoutavaa
        höpöä kirjoitti:

        on ainakin sinun tietosi.
        Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
        Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.

        oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.


      • Sankonvoittaja
        tuli kirjoitti:

        paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää

        Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?


      • nukkekoti,,
        Sankonvoittaja kirjoitti:

        Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?

        jos niitä minitarvikkeita oli niin paljon


      • istunna
        jonninjoutavaa kirjoitti:

        oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.

        autossa pari tuntia ja satoja autoja käännyttivät risteyksestä pois kun ei sopinu koko kortteliin


      • roinaa koko
        Sankonvoittaja kirjoitti:

        Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?

        makasiini täynnä,kuin ennenkin.


    • on on

      LIIAN KAPEAT KÄYTÄVÄT EI SOVI KAKSIA KÄRRYJÄ VIEREKKÄIN ...ainako pitää olla ahdasta.

      • yksisuuntaisiksi

        väyliksi muuttaa ja vielä ohituskielto hyllyjen välisessä tilassa

        sisääntuloon voisi asentaa niin ahtaat portit ettei ylileveät kuljeksijat mene tukkimaan kulkuväyliä


    • Jouluostokset

      Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät aiheuttanut, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
      Seppänen voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?

      • palautteessaan seuraavalla tavalla liikkeen vastaavalta ja mahdollinen vastaus tulee sähköpostilleni, sitten kun ennättävät vastata tai kuulen itse henkilökohtaisesti kun käy tekemässä kauppoja.
        Ps, anteeksi nyt vaan ettei tullut nimimerkkiä edelliseen viestiini mukaan jos tämä ei nyt kaikkien mieltä pahoittanut sentään.

        Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät ovat aiheuttaneet, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
        Seppänen kysyy voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe