Makasiinin avajaisissa ainakin kolme loukkaantui vakavasti ja kiidätettiin kaksiin hoitoon... Tietääkö kukaan onko loukkaantuneita enemmänkin?
Makasiinin avajaiset: Täysi kaaos!!
15
4282
Vastaukset
- höpönlöpönlöppö
Eikös se avata vasta torstaina. Kristallipallsotako oot katsonut?
- höpöä
on ainakin sinun tietosi.
Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta. - saanunnna
Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!
- sakari sääpallo
saanunnna kirjoitti:
Joku eläkeläinen saadunna kuulemma syönpysäyksen ku oli niin halapaa kahvie?!
minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää
- palkintona
höpöä kirjoitti:
on ainakin sinun tietosi.
Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.kaaokseen menijöille
- tuli
sakari sääpallo kirjoitti:
minä aenahi oksennin veret makasiinin sisälle ja pyörryn pihalle kyllä nyt hävettää
paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää
- jonninjoutavaa
höpöä kirjoitti:
on ainakin sinun tietosi.
Ylä-Kainuun ilmoitus tänään kertoo avajaisista.
Taisitpa jäädä pois yllätysämpärien jaosta.oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.
- Sankonvoittaja
tuli kirjoitti:
paska housuun kun oli niin halpaa, äese mittää
Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?
- nukkekoti,,
Sankonvoittaja kirjoitti:
Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?
jos niitä minitarvikkeita oli niin paljon
- istunna
jonninjoutavaa kirjoitti:
oli,ettei sen takia olisi kannattanut mennä jonottamaan.Kuin pikkulapsille tarkoitettu yllätys.
autossa pari tuntia ja satoja autoja käännyttivät risteyksestä pois kun ei sopinu koko kortteliin
- roinaa koko
Sankonvoittaja kirjoitti:
Olipa kyllä sankko minkä voitin sieltä,niin täynnä aivan turhaa tavaraa.Jotain pakaste pulloja,papukaijan ruokaa,pikaliimaa,seinätapetteja,kertakäyttölusikoita,pilkkijakkara ja kaiken huippuna erivärisiä seinälaattoja.Mitä ihmettä minä tuollasella roinalla teen?
makasiini täynnä,kuin ennenkin.
- on on
LIIAN KAPEAT KÄYTÄVÄT EI SOVI KAKSIA KÄRRYJÄ VIEREKKÄIN ...ainako pitää olla ahdasta.
- yksisuuntaisiksi
väyliksi muuttaa ja vielä ohituskielto hyllyjen välisessä tilassa
sisääntuloon voisi asentaa niin ahtaat portit ettei ylileveät kuljeksijat mene tukkimaan kulkuväyliä
- Jouluostokset
Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät aiheuttanut, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
Seppänen voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?palautteessaan seuraavalla tavalla liikkeen vastaavalta ja mahdollinen vastaus tulee sähköpostilleni, sitten kun ennättävät vastata tai kuulen itse henkilökohtaisesti kun käy tekemässä kauppoja.
Ps, anteeksi nyt vaan ettei tullut nimimerkkiä edelliseen viestiini mukaan jos tämä ei nyt kaikkien mieltä pahoittanut sentään.
Millaisia liikenneongelmia on jo nyt ensimmäiset päivät ovat aiheuttaneet, netistä saa sellaisen käsityksen että on ongelmia myös sisälläkin käytävätilat ovat esimerkiksi kapeita,terveisin rantaneuvos Eero Seppänen.
Seppänen kysyy voiko ihan turvallisin mielin tulla jouluostoksille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592