yön utua

padme_amidala



katselen yön utua
heräävistä silmistäsi

unen pehmentämin huulin
juon aamun iloa huuliltasi

nimeni kirjoitan hellästi
väreilevän ihosi pintaan

16

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Lyhyesti mutta ei vähäpätösesti. Kuin ensimmäinen kulaus hyvää kahvia aamussa. :)
      Makua löytyy runostasi siitä hellemässä muodossa, sanoisin, että lempeä herätys näin aamulukijallekin!
      Kiitos siitä, kerrassaan mukava lukea tällaista hempeää vimosenpäälle.

      Se on perjantai, onneksi! Täytyy sanoo jotta nyt on pitkästä aikaa, että odottaa vi.lop.
      On niin kaikkee hommaa ittelle määrännyt ja toisaalta paljon simmosta, jota oikeesti haluaakin tehdä! :))

      Iltayö'myrskyn' jäljeltä mukavantuntuinen aamu ulkona.
      Mukvaa päivän jatkoa näin toivottelee Murukulta! :)

      • padme_amidala

        ..viikon koulutusputki tekee tekojaan sanojen pyörittelyssä. Muutaman tekeleen jälkeen poimin niistä nuo kolme säettä. Arvelutti laittaa näin lyhyttä runoa omaksi aloituksekseen. Hauka kuulla, että se ei ihan huonolta tuntunut.

        Mulla menee taas viikonloppu pilalle töitten takia *huokaus* : )

        Ei mutta nyt pitää mennä juomaan kaffetta : )

        kiitos palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa sinulle : )


    • yön sylistä
      heräävän katseessa

      "unen" siivet
      hivelleet huulet

      kosketus
      kirjoitus taito

      pademe amidala

      hienoa on hetkiä, ne kantaa
      hyvää viikonloppua,,,Liisa pullanteossa

      • padme_amidala

        ..oletpa kauniisti tänne kirjoittanut. Luen sinun runosi myös ja mielestäni ne ovat oikein hyviä. Olen vain vähän laiskistunut kommentointien suhteen, kun koko ajan on kiire.

        Pullantuoksu tuntuu täällä asti, niin että alan aivan pian leipomaan, kunhan saan nämä vastaukset kirjoitettua.

        Oikein hyvää marraskuista viikonloppua sinulle : )


    • unia*

      herään aamun hämärään
      hymys sun vie unen mennessään

      kosketus tuntuu nyt hyvälle
      se mieleen jää niin syvälle

      kädet hellät vartalossa
      tunnen sen nyt lantiossa

      • padme_amidala

        ..oletpa kauniin runon kirjoittanut tänne..se sai mielikuvituksen valloilleen..muusan lan... ei mikään voita *nauraa*

        Kiitos palautteestasi sinulle ja hyvää viikonlopun alkua : )


    • lindalinda1

      tämä on sitten taas niitä helmiäsi,
      joista monta olet aiemmin kätkenyt muiden
      runojesi sisään. Onneksi et tehnyt sitä nyt,
      tämä on nimittäin just niitä joihin minä olen ai-
      na ollut mieltynyt.

      ' väreilevän ihosi pintaan ' wau !

      • padme_amidala

        ..että laitanko tämän iltarunoni perään, sitten päätin laittaa omaksi aloituksekseen. Olinhan tätä nyt miettinyt vähän kauemmin. Tein muutaman runon ja poimin niistä mielestäni parhaat lauseet ja sovitin ne yhteen. Vähän sitten jännitti, että onko tämä liian lyhyt.

        Sinulla on taaskin niin ihana runo tuossa ylhäällä tuo kulumaton. Pidin siitä, se oli vähän erilaista sinua, mutta kuitenkin yhtä taidokas, kuin muutkin teoksesi täällä.

        Kiitos sinulle palautteestasi ja oikein hyvää päivänjatkoa : )


    • Kiitos

      • padme_amidala

        ..osaathan toki itse kirjoittaa paljon parempia runoja. Kiitos sinulle sanoistasi ja hyvää perjantain jatkoa : )


    • tiiger-66

      ja hyvin herkkää,,,
      ,,pidin ja paljon,,
      ,,kiits paddeeeeeeee,,,,
      ,,,,,haleja~~
      hyvää weekend~~ :))

      • padme_amidala

        ..vaan kalpeneehan nämä runoni sinun runojesi rinnalla.

        Hyvää viikonloppua myös sinulle : )


    • Kukunor

      .. olen ma. Kaunis, kaunis, kaunis. Kukunor

      • padme_amidala

        ..on aina mukavaa jos tulee positiivista palautetta noinkin hyvältä runoilijalta, kuin mitä itse olet.

        Hyvää illanjatkoa sinulle : )


    • runo64-1

      ...ei voi muuta sanoa
      ja kuinka paljon kaunista sait
      mahtumaan muutamiin riveihin.

      sinä synnytit sydämestäsi rakkauden
      runollisen helmen!!!

      huippuhyvä hyvä mestari padme!!!

      • padme_amidala

        ..mukava saada noin hyvää palautetta pienestä runosta. Kaikkihan nämä runoni omista tunteistani kertovat. Joskus siinä onnistuu paremmin, joskus huonommin.

        Sinulla oli taas kovin hieno aamuruno. Olet aahkera kirjoittaja ja pohdinnalliset runosi tuovat rauhallisen tunnelman aamuhetkeen. Kiitos siitä, kun saamme täällä niitä lukea : )

        Mukavaa viikonlopun jatkoa : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe