Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

233

Kommenttia

1173

  1. Kaunis kuva

    Tuli esiin hyvin kaunis kuva, jossa olen vasta polven korkuinen. Sillon ei käteni vapissu, poimin aurinkoisella nurmell
    Runot
    0
    84
  2. Ovi

    Jokaisen aamuun on ovi avattavaks annettu Minulle sinulle meille kaikille
    Runot
    0
    41
  3. Kaipaus

    Soi sielussa,kuin viulu,herkin kielin, kaipaus surunvoittoisin kielin, sielussa matkaa tehdessä soi. Kaipaus on pitkä,
    Runot
    2
    163
  4. Syvin alastomuus

    Ei se ollu se, kun alastomana synnyin. Alastomuus ei nekää hetket, lapset omille siiville lens. Eikä sekään käsi rakka
    Rakkausrunot
    3
    180
  5. Avautuneessa aamussaan

    Vanhus istuu kauas katsoo, pihapiiri hiljaisena läsnä. Näkee on kesä menny, pikkulinnut vaienneet. Elämä painaa, vaikka
    Runot
    2
    80
  6. Metsän huminaa

    ämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik
    Runot
    0
    76
  7. "Hiekanjyväsenä"

    ne varjostavat puut, tielle lankeaa kirkastuuko tie, "sydänpäivään" Valolla on valta ! katseellaan tunkeutui, läpi var
    Runot
    0
    61
  8. Ajatus

    sinä ehdit kiertää, kiersitkös montaki sukupolvee? kiersinhän minä, mummonki sylissä istuin, letitin mummon palmikonki.
    Runot
    0
    74
  9. Sainhan tilan

    annoit aikaa hiljaa sivusta katsoin, rakastit minua niin näithän minussa kasvun, elin aikaa murroksen ymmärsin suunnat
    Runot
    0
    54
  10. Sydän on täynnä

    Elettyä elämää, sen aurinkoisia ,pilvisiä rantoja. Niitä pieniä onnenhetkiä, yhteisiä elettyjä retkiä. Elämä annoit aih
    Runot
    0
    82
  11. Usvalintu

    kevyt harso ylläs lennät pois päivän tieltä kevyt harso ylläs laskeudut alas tyyneen iltaan kevyen peiton lailla lepää
    Runot
    2
    878
  12. Lapsuuden poluilla

    Kultaantuneet sielä pieni jalka astuu peni käsi kukkakimpun poimii leppäkerttu kämmenellä kiitää perhonen istuu hennon
    Runot
    2
    109
  13. Kesäyön muisteloita

    Se oli niin kaunis, elämämme taivaalla,kaarteli avaruus. Muistan,auringon nousun,tyynen vedenkalvon. Me yhdessä sukelsi
    Runot
    0
    43
  14. Saanhan kertoa

    aamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä
    Runot
    0
    66
  15. Sydän

    Kylpee vain rakkaudesta, rakkauden sen puhtaudesta. Rakkauden puhtoinen yllään, sydän senkin tuntee. Heräävässä kevääs
    Runot
    2
    112
  16. Uinuvasta unesta

    Nyt olen kotelovaiheessa, ei en löydä ikkunaa, ovea, on yö läsnä. Siihen asti kunnes, kunnes, valonsäde tunkeutuu, raot
    Runot
    2
    212
  17. Jouluaatto

    On juhla suuri, syntynny on, lahjoista suurin. Taas kansat maan, yön kylmyydessä vaeltaa - toivoen - Tule rauha tähän,
    Runot
    2
    50
  18. Ajatusten äärellä

    Mikäs meillä nyt kiire ois, eihän sitä enää, sehän vain on pahaa unta. Annetaan vapaat kädet, ajatella olla ajattelemat
    Runot
    2
    63
  19. Suurin nälkä

    On rakkauden - nälkä - Istun tässä isäinpäivänä ajattelen, ajattelen. Nyt on Isäin päivä Näen itseni pienenä, noin 3
    Runot
    4
    65
  20. Katsot

    Syvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi
    Runot
    2
    83