Närhen munat

Minea44

ja Närpiön kanat.
Taas eläinaktivistien hulluus huipussaan!

Asiasta voi lukea iltalehtien sivuilta...

Idiootteja!!!

22

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetulaaz

Kiitos!

• Ak:n lapio

Idiootteja. Tällä ryhmällä on koko ajan harkinta päällä. Halu vahingoittaa ja saada julkisuutta.

• Iskun vuoksi on eläinlääkärien mukaan kuollut tukehtumalla 2000-5000 kanaa.

• eläinten "ns" suojelijat owatkin pahimpia eläinten murhaajia tjn
      ja heitä kiinnostaa wain ilkiwalta?
      ja heitä ei saa edes ampua jos suojelee omaa omaisuuttaan?
      jenkkien lait tänne myös :=)
      kotini on linnani :=)

• hetulaaz

Auton käyttövarkaus, varastaa auton mutta saa hellän kohtelun.
        Parkkeeraa väärin ja ylsityinen vie fyrkat. Ja Poliisi siunaa.
        Stadin kansalainen haluaa parkkeerata Stadiin, ei kun yksityiseen parkkihalliin.
        Kaikessa ollaan "luonnollisia".
        Luulisi Poliisia "vituttavan".

• henrii
        hetulaaz kirjoitti:

Auton käyttövarkaus, varastaa auton mutta saa hellän kohtelun.
        Parkkeeraa väärin ja ylsityinen vie fyrkat. Ja Poliisi siunaa.
        Stadin kansalainen haluaa parkkeerata Stadiin, ei kun yksityiseen parkkihalliin.
        Kaikessa ollaan "luonnollisia".
        Luulisi Poliisia "vituttavan".

joku varastaa auton, ja se sitten löytyy poltettuna, ja omistaja saa vakuutuksesta korvausta.

• henrii

KANALA, jotenkin ihmettele onko tässä terroristit vai mitkä intressit kyseesä.
      Itse en kyllä usko, että oikeutta eläimille, tässä asaiassa ole mitään tekemistä.

• Rocellii

laittaapa miettimään, että kuinka ihminen on mukavuudenhalussaan muuttanut ja muokannut eläinten elinpiiriä ja elämää

jalostuksella on saatu aikaan hypertuottavia eläimiä...tai hyper-super typerän näköisiä koiria/kissoja/kaneja lemmikkipossuja jne

kaukana ovat ne ajat, kun joka talossa oli 10 kanaa ja kukko
      kanat saivat kesällä olla ulkona ja kukko tunkiolla kiekumassa

• henrii

etsiminen oli kivaa. Nykyään EU. sallii jo väärien kurkkujenkin myynnin.
        Mailma muuttuu.

• SAS.

Tyttärellä on 9 kanaa ja 1 kukko. Eli voi vieläkin olla ne ajat.
        Ulkona saavat olla, mutta ei tunkiolla vaan tarhassa.
        Kesäkuun alusta saavat vasta olla ulkona, kun on lintuflunssan vaara. Tämä on määräys.

• Rocellii
        SAS. kirjoitti:

Tyttärellä on 9 kanaa ja 1 kukko. Eli voi vieläkin olla ne ajat.
        Ulkona saavat olla, mutta ei tunkiolla vaan tarhassa.
        Kesäkuun alusta saavat vasta olla ulkona, kun on lintuflunssan vaara. Tämä on määräys.

eläimet ovat hauskoja katseltavia ja tietysti
        niihin kiintyy muutenkin....

ovat nekin yksilöitä eli omaavat jokainen eritysiluonteen piirteensä..kanatkin

siis ....munien lisäksi...muutakin rahalla mittaamatonta "hyödykettä"
        ja kanankakkaa kukille ?

• henrii

pitäisi tutkia, ennen kuin aletaan hutkia. Kyllä pitäisi olla munaa sillä interessillä joka on iskun takana ilmoittaa, MIksi?, ja mikä kuka

• sinisellä värillä

kirjoitettu oveen jokin kirjainyhdistelmä...

Tappaa tuommoiset kahelit pitäisi, kuten ne koulumurhaajatkin!!!

• Via.Ad.Mare

suojellaan eläimiä tukehduttamalla ne!
      Ihka sama juttu ku päästetään minkit tonne saaristoon tappamaan alkuperäinen eläimistö!

Anteeksi etten ymmärrä näitä "aktivisteja" jotka mielellään syövät lähikaupasta ostettuja tuotteita, mutteivät salli niiden tuotantoa! Jos heillä on rahaa ostaa oma maalaispaikka jossa kanat ja muut vapaana heille itselleen aterian antaa, vehnä vapaana tulentuu - niin onneksi olkoon, minä porkkanani kaupasta ostan, enkä pahaa mieltä nälästäni kanna

• Ex-karjakko

havainnoin ikkunattomat bunkkerit, broilereiden karmeat keskitysleirit, joissa jalkavaivaiset linnut tungeksivat toistensa polkemina.

Jos tehokanaloihin ja siipikarjakasvattamoihin pääsisi ihmiset vapaasti tutustumaan, uskon ko. tuotteiden kulutuksen laskevan rajusti.

Kökötäpä itse A4:sen kokoisessa tilassa elämäsi, rautalankaverkolla kynsilläisi taiteillen.
        Koskaan et näkisi aurinkoa. Ruokaa saisit niin niukasti, että tuotantokauden lopussa olisit kuihtunut kurja raato.

Nykyinen tehokanatalous on laillistettua eläinrääkkäystä!!!eivätkä ns. virikehäkit tuo siihen oleellista parannusta.

Sama koskee myös sikaloita. Lehmät voivat varsin hyvin. Tiedän mistä puhun, olen tehnyt joskus maatalouslomittajankin töitä.

• kantaa ottaneille...

Olen valitettavasti taipuvainen uskomaan, että tämän tyylisiin iskuihin osallistuvat ne älyköyhät, jotka voivat olla yllytyksestä taipuvaisia vaikka kouluterroriin, jos joku fiksumpi tajuaa heitä hyödyntää!

• Ex-karjakko

silti tuollaiset iskut ovat typeriä. Ja kituihan ne kanat siinäkin kuollessaan.

Tehotuotanto jyllää maailmanlaajuisesti. Keinot taistella sitä vastaan ovat vähissä, joten nuoret höyrähtävät sitten tuollaiseen.

Kyllä tuntui tympeältä se taannoinen sikakeskustelukin. Sirkka-Liisa Anttila hymyssä suin puolusteli miten possut hyvinvoivat, mikä on vale.

Kuka on nähnyt sian autuaana kellivän mutarapakossa ja innolla tönkivän mättäitä, ymmärtää miten hirveää on elämä kuivikkeettomissa jättikarsinoissa. Ruokana luiru rehutehtaan velli, ei edes pureskeltavaa muuta kuin naapurin saparo.

• Norjalainen kassilohi ja k...
        Ex-karjakko kirjoitti:

Tehotuotanto jyllää maailmanlaajuisesti. Keinot taistella sitä vastaan ovat vähissä, joten nuoret höyrähtävät sitten tuollaiseen.

Kyllä tuntui tympeältä se taannoinen sikakeskustelukin. Sirkka-Liisa Anttila hymyssä suin puolusteli miten possut hyvinvoivat, mikä on vale.

Kuka on nähnyt sian autuaana kellivän mutarapakossa ja innolla tönkivän mättäitä, ymmärtää miten hirveää on elämä kuivikkeettomissa jättikarsinoissa. Ruokana luiru rehutehtaan velli, ei edes pureskeltavaa muuta kuin naapurin saparo.

Norjalainen merikassilohi on edullista, meillä tänään file 4.99 kg. Broileri on myös edullista, grillattuna jopa 4.95 kg. Lohi on tosi hyvää!

Tavallisena kuluttajana en juurikaan tiedä elintarvikkeen elämänkaarta.

Kun otan selvää asiasta, pöyristyn: Noinko kamalan paljon esim. uunissani valmistuvaa odottamaani herkkuruokaa on käsitelty? Yäk moneen potenssiin!!! Ja miksi tuotteella on mielestäni käsittämättömän pitkä myyntiaika?

Kaupan ammattityöntekijöille ja kaupan asiakkaille toivon ja haluan mahdollisimman hyvää palvelua, molemmille osapuolille. Ja tottakai myös kaupan työnantajille! Pitäkää huoli työntekijöistänne, että pärjäätte itse! Jospa jakaisitte voiton kaikille sen aikaansaaneille!

T. Tyytyväinen asiakas.

PS. Otsikkoni "kauheudella" tarkoitan esim. kanaloiden jättituotantoa, kanan tilaa olla omassa tilassaan, munakoneena, pahimmassa tilanteessa olla koko lyhyt elämänsä toisten konkreettisesti nokittavan, myös henkisesti!

Työnantaja, toivottavasti Sinun yrityksessäsi kukaan ei noki toista!

Kuuntele, kunnioita, kannusta! Nämä ovat Mielenterveyden keskusliiton perusperiaatteet, eivät huonoja!

• ei karjakko
        Ex-karjakko kirjoitti:

Stressaantuneet elämet syö toisiaan, siat puree kaverin saparoa ja kanat repii nokkimalla kaverin peräaukon. Harrasta ja hurskasta eläinten kohtelu sivistyneessä Suomessa ja maailmalla tehotuotannon nimissä!

• he tempauksillaan asialleen, häkkikanaloiden vastustukselle, näkyvyyttä.

• yhtähyvin

voisi puolustaa kotiväkivallan uhreja hakkaamalla pari malliksi!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3712
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3104
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      94
      2687
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2400
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2305
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2254
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe