Oli niin hyvä myyjä, että retkahdin.
Ostin niinkalliin imurin, että se jää vielä lapsenlapsillekkin.
Enhän minä edes osaa sitä käyttää.
Oli ovelta ovella myyjä.
Maksoin käteismaksun 5oo euroa.
Se maksaa n.tuhat euroa.
Oletan kun olen on maksanut kaikessa älyssä käteismaksun sitä ei voi purkaa.
Kaikki allekirjouitukset tein tänään aivan täydessä älyssä.
Se vielä,että tämä ihana myyjä purki kaikki nämä laatikot ja opasti miten sitä imuria käytetään.
En ole hävittänyt vielä laatikoita.
teho imuri !
9
551
Vastaukset
- mamma polo*
Kyllä se on minun vika.
Kallis imuri.
En usko,että kauppaa voi purkaa. - Ihmettelevä Irmeli
Kirjoititko jutun tosissasi? Jos tosissasi, tartu heti toimeen sukulaisten tai tuttujen avulla. Huijaukselta tuollainen kaupanteko tuntuu, etenkin ovelta ovelle kaupanteon ollessa kyseessä, oletan että maaseudulla vanhusten parissa lähinnä. En tiennytkään, että sellaista enää on.
Toisaalta, eivät kaikki liikkuvat kauppiaat ole epärehellisiä. Rehellisyyttä pitää kuitenkin vaalia ja vaatia aina jokaisessa kaupanteossa - onpa kauppatavara lakritsipötkö tai 40 tuuman taulutelevisio.
Muistan, että 1960-luvulla meillä maaseudulla kulki paljon kiertokauppiaita. Ostettiin pohjanmaalaisilta kauppiailta vuodesohvia, sohvakalustoja ja tv-pöytiä. Ostin Äidilleni pitkäaikaisen radion ja itselleni matkaradion.
Nyt ovesta tunkee mainosta, osta sitä ja tätä! Osaisinpa olla tarttumatta täkyyn!- Kuparipannu
Onpas hintava imuri, ja kaupaun hyllyltä saisit n 3 kpl imureita tuolla käsirahalla.
Mikä kumma voi maksaa noin paljon?
Sisareni aikoinaan osti joltain ovelta-ovelle myyjältä ja hänen poikansa soitti ja perui kaupan, kyllä ne on velvollia perumaan kun perustelee.
Olen kuullut että nämä ovelta- ovelle kauppiaat saavat tosi rajun koulutuksen ja vanhempia ihmisiä käyttäävät hyväkseen. Olen nähnyt tvohjelmankin juuri näistä, haastateltu myös ostajia.
Jos niin haluat saat sen kaupan purettua.
minulla on sama imuri.
Kotimyyjä kävi esittelemässä ja "haksahdin".
Tyytyväinen olen kyllä ollut, imuri on ollut jo viisi vuotta ja pelaa mallikkaasti.
Suodattaa ilman hiilikotelon avulla ja imee tehokkaasti eri suulakkeella huonekalut ja ryijyt, sun muut.
Mattotamppari oli myös tarjolla, mutta sitä en ostanut.
Hinta oli tuon 1000 euroa.
Tyttäreni kauhisteli hintaa, mutta poikani oli sitä mieltä että hyvä maksaa.
Varmaan pystyt perumaan kaupan, jos niin haluat.- mummo*
Kyllä tämä on varmaan sama imuri.
Olin juuri imuroinut ja tehnyt siivouksen.
Ystävällinen mies henkilö soitti ovikelloa!Kertoi asiansa.
Minä, tule peremmäks`
Hän imuroi ja näytti mitean paljon matosta tulee pölyä.
Myyjä oli ihan ok. mutta en minä sitä imuria olisi tarvinnut.
Oma moka.
Turha on sitä lähteä katumaan,jos peruminen olisi helponpaa niin palauttaisin.
Maksoin käsirahankin.
Lohduttaa jos se ei ole turhake!
Pitääkö olla näin höynäytyttävissä he ovat koulutettuja myyjiä.
Muutama vuosi sitten olin lomaoske esittelyssä sama juttu onneksi sai peruttua seuraava päivänä.
Oppia ..eipä enenpää*
Kyllä voit purkaa pölynimuri kauppasi.Tällaisissa ovelta ovelle ostoksissa on katumusaika!!.Olipa hyvä myyjä että sai sinut ostamaan niin kalliin vekottimen.Ota vaan yhteyttä myyjään tai firmaan,jonka nimi on laskussa ja keskustele asiasta.Toivotan onnea ja ole sitkeä asiassasi.Varmaan vaatii useita yhteydenottoja.Seuraava osoite on kuluttaja-asiamies,johon kannattaa ottaa yhetyttä jos asia ei muuten selviä.Joulusiivoukset hoituvat halvemmallakin koneella.Onnea ja Hyvää Joulua Sinulle !!
On purkamis ja vaihto-oikeus.
Paitsi alennus myynti tavaroissa, joka aina mainitaankin.
Aikoinaan mieheni täti, yksin elävä vanha ihminen, osti niinikään kalliin imurin. Häntä kadutti tehty ostos, ei rahat olis siihen joutaneet. Tarvekin oli vähän kyseenalainen.
Mutta imuri oli vaan myyty hänelle, oli niin kaunis ja miellyttävä (mies) myyjä. Jolla oli vielä erityisen kauniit silmät- kertoi täti.
Ja valmiiksi kotiin esiteltynä, ei voinut olla ostamatta,ei osannut sanoa ei !
Sitten mieheni joutui purkamaan sitä kauppaa.
Tädin pyynnöstä. Hyvin sai purettua!
Aina ne "ovelta myyjät" valikoidaan mielyttämään
ostajaa. kuka nyt vastenmielisen oloiselta mitään ostaisikaan, ei edes mekään,,
- minä vaan
ostinpa minäkin 45 vuotta sitten vastaavalla tavalla imurin.Kallis oli. Jäipä tosiaankin vielä lapsen lapsillekkin. Toimii moitteetomast vieläkin kolmea autoa imuroidessa. On vaan saanut useat kuhmut kylkiinsä milloin kaapin kulmasta milloin tuolin jalasta. Rumaksi ja vanhaksi on käynyt. Ei ole silti hyljätty siirtynyt vaan, toiseen kövempaan käyttöön. Vanhassa imurissa on oma kangaspussi eikä siihen tarvitse hankkia kalliita paperisia pölypusseja.
Tehosta puheen ollen, se onkin syytä tarkastaa samoin kuin, varusteet ja takuuajat. Kiinalaiset markettien imureihin ei aina löydy edes pölypusseja. Usein ne takuuvuoden jälkeen ovatkin ongelma jättettä, jota ei saisi heitää edes roskikseen.
Et muuten maininnut imurin merkkiä, oletan että se on Hoover,se oli ainakin ennen laatutuote.- Kuparipannu
n 25 v sitten sain syntymäpäivälahjaksi imurin ja pelaa kuin uusi, ajansaatossa hiukan väri tummunut, ne pussit on hakusessa, viimeksi ostin 2 pakettia kun löytyi, nyt voi imuroida taas vuosia. Yhden ihmisen huusholli ei ole niin nöpön nuuka 1x viikossa taluttelen imuria.
Mitenkä mahtaa sinun imuri kuappojen edistyvän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222784- 1121738
- 171361
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1801320- 2451318
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh201171Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗731157Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67963En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25952Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16927