Terveisiä Abu Dabista

yrjokaarle

Ei nyt aivan vielä. Mutta tiistaina reitillä Hki-München-Abu Dabi-Bangkok.
Onko muita Emiraattien lomaa suunnittelevia. Tai muita maailamanmatkaajia.

10

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjökaarle,

minulla on lentoliput Hki- Dami-Bangkok. Dami - Bangkok ,väli on arabien Etyhad tai sinne-päin koneella.Tekninen tai joku välilasku on kait Abu- Dabissa tai jossain siellä; mitä väliä.. Aikaisempien kokemusteni mukaan Ethyhad hakkaa Finnairin 6- tai 7-0. Bangkokin lentokenttämellakointia varten minulla on ovela suunnitelma; sitä saa vapaasti käyttää;
      - jos saat matkatavarasi niin se ei ole hyvä koska et saa ostettua uusia rytkyjä;
      - vuokraa keltapaidoista yksi tyttö joka sinut vie Bangkokiin toivomaasi tasoiseen hotelliin. Sieltä kannattaa lähteä heti Pattikselle minne eivät tsunamit, mellakat eivätkä sodat vaikuta.
      Siellä päivät ovat kuluttavan samanlaisia. Se minua paikassa viehättääkin. Yleensä ihmiset eivät tiedä mikä asia on hallitus tai oppositio. Nussia kyllä osaavat ja se on minulle tärkeää. Meille on samantekevää istuvatko keltapaidat kentällä miten pikään vai ottaako hallitus vallan; tai sotilasdiktatuuri?!
      Pattiksella meno jatkuu samanlaisena; kiitos Herran!

sanailee 28 x...; nyt kai pitäisi mennä nukkumaan; hyvää yötä kaikille tai huomenta..

• 14.12

Ykä onki peli ukko....

• Moi!
        Mulla on sama reitti aloittajan kanssa, viikkoa
        myöhemmin kylläkin.
        Jos silloin on sama tilanne päällä, niin pitää
        yrittää luovia esim. Kuala Lumpurin kautta ja tulla junalla pohjoiseen...
        Onnea matkaan!

• Terve!

Oletkos saanut lentoja muutettua?

Vai miten matkan käy...

Itsekin pitää alkaa kyselemään.

• yrjokaarle

eilen ja toissa päivänä on lennellyt Utapaoon. Tämän päivän tilannetta en ole tarkistanut vielä.
        Mennään nyt ainakin sinne Abu Dabiin ja koetetaan päästä Kuala Lumpurin koneeseen lähtee muutamaa tuntia myöhemmin.

• yrjokaarle kirjoitti:

eilen ja toissa päivänä on lennellyt Utapaoon. Tämän päivän tilannetta en ole tarkistanut vielä.
        Mennään nyt ainakin sinne Abu Dabiin ja koetetaan päästä Kuala Lumpurin koneeseen lähtee muutamaa tuntia myöhemmin.

Ahas, elikä toivoa on vielä.
        Mulle kerrottiin junien olevan täynnä ja taksit rahastaa nyt... Kerrothan sitten, kun olet matkalla, että miten järjestyi?

Onkos Abu Dhabissa kohtuu hintaisia hotelleja?

• Jouluksireissuun
        suhari1 kirjoitti:

Mulle kerrottiin junien olevan täynnä ja taksit rahastaa nyt... Kerrothan sitten, kun olet matkalla, että miten järjestyi?

Sama reitti Hki-München-Abu Dhabi-Bangkok 15.12.
        Ymmärsin että ne lennot mitä eilen ja toissapäivänä sinne U.. jotakin kentälle on vain niitä varten jotka ovat jo Bangkokissa.

• yrjokaarle
        suhari1 kirjoitti:

Ei onnistunut sinne eikä Singaporeen. Siirrettiin lähtö isenäisyyspäiväksi Lontoon kautta , kele.
        Manilaan ja Djakartaan oli ollu paikkoja.

• yrjokaarle kirjoitti:

Ei onnistunut sinne eikä Singaporeen. Siirrettiin lähtö isenäisyyspäiväksi Lontoon kautta , kele.
        Manilaan ja Djakartaan oli ollu paikkoja.

Soittelin matkatoimistoon (My Jet) kyselläkseni vaihtoehdoista uuteen reittiin.

Mulle sanottiin: "Taas sinä, viimeksi pari vuota siten sinä oli menosa Sri Lanka ja nyt Bkk
        AINA kun sinä osta lippu jonneki alka sota tai sytty mellaka.Parempi sinä pysytä kotona HAHA!"
        Sri Lankasta on toi Lali kotoisin

• Claudia*
        Jouluksireissuun kirjoitti:

Sama reitti Hki-München-Abu Dhabi-Bangkok 15.12.
        Ymmärsin että ne lennot mitä eilen ja toissapäivänä sinne U.. jotakin kentälle on vain niitä varten jotka ovat jo Bangkokissa.

Mulla myös lento Hki-Lontoo-Abu Dhabi-Bangkok, lähtö 15.12.

Toivottavasti tämä hämminki selviää ennen sitä!

Jos jää jumiin Abu Dhabiin, järjestyyköhän majoitukset helposti? Etihadia on kyllä kehuttu. Itse en ole sillä aikaisemmin matkustanut. Onko tästä kellään kokemuksia?

Vuosi sitten paluumatkalla Bangkokista: ensin olin jumissa Hong Kongissa, kun Cathay Pacificin kone oli rikki, lopulta sain lennon Lontooseen (vaikka piti mennä Amsterdamiin), sitten jumissa Lontoossa, kun Finnairin lennot oli sekaisin.

Kaksi vuotta sitten jouduin jäämään odottelemaan Bangkokiin seuraavaa lentoa Helsinkiin, kun Finnair oli ylibuukannut ekan koneen. Aina jotain pientä hämminkiä... Matkailu avartaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe