Hameenhelmat

mira-ley

Hei,
Siitä on jonkin aikaa kun viimeksi tänne kirjoittelin. Nyt tuli mieleen, mitä päälle laittaisi. ennenmuuta kaupungilla. Onko miehistä hienoa, kun naisilla on hame päällä? Tuntuu aina että saa enemmän huomiota kun laittaa hameen päälle. Tosin itse olen hiukan käytännökin ihminen ja pidän arkena myös housuja. Mitäs mieltä olette?

t:mira-ley ;))

10

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gg-10

      Kuule MirriLeena se riippuu ihan sun hameestas. Nii ett kerros vähä millasii hameita sun garderoobi pitää sisällään. ;)

      • sun katsehan ehkä pysähtyy niihin silmiin ;)
        Siis jos katsot 'päästä varpaisiin', sori kun tarvi ängetä
        tähän väliin ;))


      • gg-10
        Sanin kirjoitti:

        sun katsehan ehkä pysähtyy niihin silmiin ;)
        Siis jos katsot 'päästä varpaisiin', sori kun tarvi ängetä
        tähän väliin ;))

        Kiitos kun änkesit, tekee niin hyvää. :)

        Tiedä enää mihin katse kiinnittyy. :)


      • mira--ley

        Hei,

        Kiitos vastauksestasi. No, minä usein käytän sellaista vähän polven yläpuolella tai alapuolella pituutta. ei miniä yleensä. Parempiin tilaisuuksiin voin laittaa pitkänkin hameen tai leningin. Pidän yleensä hameista ja surkuttelen Suomen kelioloja kun on sellaisia sun tällaisia..eikä sit tule aina laitettua hametta. Pidän sitä naisellisuuteen kuuluvana. Haluan yleensä pukeutua naisellisesti mieluummin, eli täysin erilailla kun maskuliinit. Onneksi naisilla on mahdollisuus monenlaiseen vaihteluun...;)

        t:mira-ley ;))


      • gg-10
        mira--ley kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos vastauksestasi. No, minä usein käytän sellaista vähän polven yläpuolella tai alapuolella pituutta. ei miniä yleensä. Parempiin tilaisuuksiin voin laittaa pitkänkin hameen tai leningin. Pidän yleensä hameista ja surkuttelen Suomen kelioloja kun on sellaisia sun tällaisia..eikä sit tule aina laitettua hametta. Pidän sitä naisellisuuteen kuuluvana. Haluan yleensä pukeutua naisellisesti mieluummin, eli täysin erilailla kun maskuliinit. Onneksi naisilla on mahdollisuus monenlaiseen vaihteluun...;)

        t:mira-ley ;))

        Varmaan sun hameet on ihan jees. Siitä vaan. Miesten katseet, niinku sanoit.


    • niin monta mieltä kuin miestäkin; vaikkei aina
      uskois ;)
      Iän myötä tullu käytännöllisyyttä myös mulle,
      ei tarvii varoa stay uppeja, pysyykö ehjinä..:)

      • gg-10

        Mihis ny kattois...


    • Märk

      Hame ja housut ovat tasan samanarvoisia ainakin minun asteikollani. Siis naisen yllä; lisätään tämä väärinkäsitysten välttämiseksi.

      Tää on vähän kuin muissakin "kumpi näyttää paremmalta" -asetelmissa. Jos julistan tykkääväni blondeista, näen viimeistään huomenna tummaverikön, jonka vuoksi voisin kavuta taivaalle Kuuta hakemaan...

    • katos...

      Ei koirat pääse nuuhkimaan hameen alta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe