Hei,
Siitä on jonkin aikaa kun viimeksi tänne kirjoittelin. Nyt tuli mieleen, mitä päälle laittaisi. ennenmuuta kaupungilla. Onko miehistä hienoa, kun naisilla on hame päällä? Tuntuu aina että saa enemmän huomiota kun laittaa hameen päälle. Tosin itse olen hiukan käytännökin ihminen ja pidän arkena myös housuja. Mitäs mieltä olette?
t:mira-ley ;))
Hameenhelmat
10
605
Vastaukset
- gg-10
Kuule MirriLeena se riippuu ihan sun hameestas. Nii ett kerros vähä millasii hameita sun garderoobi pitää sisällään. ;)
sun katsehan ehkä pysähtyy niihin silmiin ;)
Siis jos katsot 'päästä varpaisiin', sori kun tarvi ängetä
tähän väliin ;))- gg-10
Sanin kirjoitti:
sun katsehan ehkä pysähtyy niihin silmiin ;)
Siis jos katsot 'päästä varpaisiin', sori kun tarvi ängetä
tähän väliin ;))Kiitos kun änkesit, tekee niin hyvää. :)
Tiedä enää mihin katse kiinnittyy. :) - mira--ley
Hei,
Kiitos vastauksestasi. No, minä usein käytän sellaista vähän polven yläpuolella tai alapuolella pituutta. ei miniä yleensä. Parempiin tilaisuuksiin voin laittaa pitkänkin hameen tai leningin. Pidän yleensä hameista ja surkuttelen Suomen kelioloja kun on sellaisia sun tällaisia..eikä sit tule aina laitettua hametta. Pidän sitä naisellisuuteen kuuluvana. Haluan yleensä pukeutua naisellisesti mieluummin, eli täysin erilailla kun maskuliinit. Onneksi naisilla on mahdollisuus monenlaiseen vaihteluun...;)
t:mira-ley ;)) - gg-10
mira--ley kirjoitti:
Hei,
Kiitos vastauksestasi. No, minä usein käytän sellaista vähän polven yläpuolella tai alapuolella pituutta. ei miniä yleensä. Parempiin tilaisuuksiin voin laittaa pitkänkin hameen tai leningin. Pidän yleensä hameista ja surkuttelen Suomen kelioloja kun on sellaisia sun tällaisia..eikä sit tule aina laitettua hametta. Pidän sitä naisellisuuteen kuuluvana. Haluan yleensä pukeutua naisellisesti mieluummin, eli täysin erilailla kun maskuliinit. Onneksi naisilla on mahdollisuus monenlaiseen vaihteluun...;)
t:mira-ley ;))Varmaan sun hameet on ihan jees. Siitä vaan. Miesten katseet, niinku sanoit.
niin monta mieltä kuin miestäkin; vaikkei aina
uskois ;)
Iän myötä tullu käytännöllisyyttä myös mulle,
ei tarvii varoa stay uppeja, pysyykö ehjinä..:)- gg-10
Mihis ny kattois...
- Märk
Hame ja housut ovat tasan samanarvoisia ainakin minun asteikollani. Siis naisen yllä; lisätään tämä väärinkäsitysten välttämiseksi.
Tää on vähän kuin muissakin "kumpi näyttää paremmalta" -asetelmissa. Jos julistan tykkääväni blondeista, näen viimeistään huomenna tummaverikön, jonka vuoksi voisin kavuta taivaalle Kuuta hakemaan... - katos...
Ei koirat pääse nuuhkimaan hameen alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909