Galluppi

kerhoista

Eli kuinka moni teistä kuuluu johonkin mp-kerhoon, yhdistykseen tms. vai ajeletteko muuten vaan omaksi iloksi osallistumatta sen enempää muuhun mp-väen toimintaan?

20

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BikerForever

      Ei kerhoja. Antaahan ne paljon, mutta ottaa myös ja tällaiselle elämäntapamotoristille ei kerhot sovi, koska vapaus on tärkeintä ja kerhotoiminta rajoittaa riippumattomuutta ja vapautta melkoisesti, kun pitää sitoutua muiden laatimiin sääntöihin ja systeemeihin. Todellinen outlaw tyyppi ei voi kuulua kerhoihin, lakinsa siinäkin systeemissä.

      • paskaa *

        vai outlaw, kilin kikit.
        Poika puhuu paskaa että korvat heiluu!


      • BikerForever
        paskaa * kirjoitti:

        vai outlaw, kilin kikit.
        Poika puhuu paskaa että korvat heiluu!

        Mitä sinä kiukkuat, jokainen saa puolestani alistua vaikka minkälaisten kerhojen ja kuppikuntien säännöille, jos niin haluaa ja hyväksi näkee. Kerroin vaan, että mulle ne ei sovi, koska kerhoissa mukana olemalla joutuu enemmän tai vähemmän alistamaan itsensä niiden säännöille ja systeemeille. Eikä se outlaw juttu ollut miksikään kehumiseksi, mutta pakko myöntää että naurattaa hemmot, jotka on niin paljon outlawta, kun puhutaan yhteiskunnan laeista, mutta sitten alistuvat kiltisti hyvin ankarallekin kerhokurille, siis kerhojen lainalaisuuksille. Kotkat lentävät yksin.


    • Dadjaana

      Dässä wasdaus kallubbiisi:

      en guulu gerhoihin, en dahdo olla missään degemisissä modorisdibellejen ganssa;) Basgajudduja nuo gerhod:)

    • Rock Hard Ride Free

      En kuulu enkä liity mihinkään kerhoon ja näin ollen ei tarvii osallistua puolivillaisiin hallituksen kokouksiin, jossa tehdään päätöksiä, joista ei kukaan ole varma.

      Ei tarvitse maksaa jäsenmaksuja, joista yleensä tietty prosentti menee hallituksen jäsenten fikkaan ns. "kokouspalkkioina".

      Ei tarvitse pakonomaisesti lähteä kokoontumisajoihin kerhon mukana. Ja jos joudut syystä tai toisesta jäämään pois ajoista, sua ei usko kukaan ja saat kuulla v**tuilua kun et tullut kerhon ajoihin.

      Myöskään ei tarvitse osallistua kyseenalaisiin talkoihin, jotka yleensä koskevat hallituksen jäsenten mökkejä tms.

      Ei tarvitse osallistua typeriin muihin bakkanaaleihin pitkin vuotta, kuten esim. "kerhoristeilyihin", joissa porukka hajaantuu pitkin laivaa ja törkeilee itselleen avioeron tms.

      Ei tarvitse tuhlata rahoja epäonnistuneisiin kerhotuotteisiin, jotka on tehty halvimmassa firmassa ja jälki on todella karmea.

      Jne. Jne.

      Minä vaan ajelen ja unohdan kerhot, näin on paljon helpompaa. Olen kuulunut useaankin kerhoon ja jokaisessa niissä on ollut em. asioita. Vi***taa vieläkin ne touhut. Ei niin mitään hyötyä.

      • moka jos

        valitsee seuransa väärin.


      • Rock Hard Ride Free
        moka jos kirjoitti:

        valitsee seuransa väärin.

        Olet oikeassa ja otinkin opiksi.


      • jäsen 36XX
        Rock Hard Ride Free kirjoitti:

        Olet oikeassa ja otinkin opiksi.

        Huimapyörä on ihan hyvä lehti ja 6 numeroa kate jäsenmaksulle. Älkää kuvitelkokaan että kulkisin kokouksissa tai -ajoissa. Ei kiinnosta. Jonkun sosiaalisemman on tietenkin pidettävä kerho kasassa. Itse olen ollut taustalla yli 20 vuotta ja jäsenmäärä on noussut tuona aikana 3500:sta yli 8 tuhanteen.


    • Kra

      Kokoontumisvapaus ja samalla myös vapaus olla kokoontumatta jos ei kiinnosta.

      Joskus olin eräässä kerhossa jäsenenä ja myös hallituksessa, mutta en enää ja tuskin tulen koskaan olemaankaan edes rivijäsenenä. Jäsenyys tarkoittaisi samalla myös jonkinasteista sitoutumista erinäköisiin toimintoihin, enkä halua "haaskata" aikaani moiseen toimintaan. Eniten minua aikanaan nyppi se kun jouduin selittelemään muutamien örveltäjäjäsenten edesottamuksia.
      En tarkoita että kaikki kerhot olisivat juuri tällaisia, päinvastoin mutta silti ei kiinnosta enää.
      En halua myöskään sitoutua enää toisten typeryyksiin, riittää kun koitan elää omaa elämääni omaksumieni arvojen mukaan.
      En myöskään kaipaa mitään ylimääräistä "tukiryhmää" ympärilleni olkoon se mp-kerho tai mikä tahansa muu juttu. Kavereikseni valikoituu henkilöitä joiden kanssa oikeasti viihdytään.

    • Trollientrolli

      Kerhoja on myös örvellysrajan tuollapuolen, eli kerhoja jotka harrastavat ja pitävät yllä mahdollisuutta harrastaa kilpilutoimintaa.

      Kuulun pariin off-road kerhoon ja toimin toisessa puoli-aktiivisesti, toisessa rivijäsen.

      • Irön

        Suomi24 Virtual Bar Boozing Societyyn


      • hommia
        Irön kirjoitti:

        Suomi24 Virtual Bar Boozing Societyyn

        Huonon Viinan Ystävät Ry!


      • Trollientrolli
        Irön kirjoitti:

        Suomi24 Virtual Bar Boozing Societyyn

        Ehtotto masti ;)


    • ... kolmeen mp-kerhoon.

      Joitain vastauksia lukiessani, tulin miettineeksi, että mitähän kerhoja ovat ne, jotka pakottavat rivijäsenensä johonkin. Ainakaan minua ei ole kertaakaan pakotettu osallistumaan mihinkään, ostamaan mitään tms. Ihan vapaaehtoisesti olen osallistunut pariin kokoontumiseen ja tod.näk. osallistun edelleenkin, sen verta mukavaa porukkaa oli paikanpäällä.

    • mc-uusimaa

      Ei kaikki kerhot ole "syvältä"Meillä ainakin demokratia pelaa,vieraat ovat tervetulleita ja vaikkapa polliisit.Ei mitään salattavaa,vaan porukka samanhenkisiä ihmisiä.Repikää siitä huumoria.

      • hyväksytty?

        Onk toi hyväksytty bikermeetingissä Jussi?

        Kuka tekee säännöt, kuka käskee, vai onko säännöt joita jäsenen pitää noudataa? Eli "Fuck your Rules" kerholla omat säännöt :)


    • kes63

      eli ei jäsenenä missään kerhossa, mutta silloin tällöin eri kerhojen tallibileissä kyllä kutsuttuna tulee käytyä bilettämässä :)

    • Mikki65

      Yhteen paikalliseen... ihan vain tukiakseni toimintaa. Itse en juurikaan osallistu sen kummemmin toimintaa mutta 10€ jäsenmaksu ei paljon vuodessa tunnu.

    • mutta useammas olen ollut ryyppäämässä?
      pitäiskö liittyä :=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe