Lipun varaaminen/maksaminen?

Lipun varaaminen/maksaminen?

Mitä jos ei ole luottokorttia? Miten lentolipun saa sitten esimerkiksi RyanAirille? Katsoin, että niiden sivulla puhuttiin vain luottokortilla maksamisesta. Eikö käteisellä voi maksaa mihinkään?

Finnairilla sentään näytti olevan nettipankki tsydeemi, mutta aivan liian kallis yhtiö omalle budjetille.

7

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

      Ryanairilla voit maksaa Visa Electronilla (täytyy "aktivoida" nettimaksamista varten, pankista riippuen, ei taida kannattaa kuitenkaan ottaa käyttöön "verified by Visa" toimintoa). Visa Electron on maksukortti ja sen voi saada jopa lapsi, joten...

      • Kannata...

        Ottaa käyttöön "verified by Visa" vaikka sehän lisää kortin turvallisuutta.
        Ostaessasi Verified by Visa -palvelussa mukana olevasta Internet-kaupasta todennat olevasi oikea kortinhaltija antamalla pankkikohtaisesti joko verkkopankkitunnuksesi tai erillisen Verified by Visa -salasanan.

        Ostaminen verkkokaupoista tapahtuu muuten kuten ennenkin, eikä edellytä esim. erillisten ohjelmien asentamista. Ottamalla Verified by Visa -palvelun käyttöön voit varmistua maksutapahtuman luotettavuudesta; että verkkokauppa ja laskutettava summa ovat oikeita. Palvelun käyttö vastaa kortinhaltijan allekirjoitusta ja varmistaa, että vain oikea Visa-kortinhaltija voi tehdä ostoksia.


      • Lipun varaaminen/maksaminen?

        Kiitos, en tiennytkään tuollaisestakin mahdollisuudesta. Elin uskossa, että Visa Electronia ei voi käyttää tuolla tavalla.


      • mukaan...
        Kannata... kirjoitti:

        Ottaa käyttöön "verified by Visa" vaikka sehän lisää kortin turvallisuutta.
        Ostaessasi Verified by Visa -palvelussa mukana olevasta Internet-kaupasta todennat olevasi oikea kortinhaltija antamalla pankkikohtaisesti joko verkkopankkitunnuksesi tai erillisen Verified by Visa -salasanan.

        Ostaminen verkkokaupoista tapahtuu muuten kuten ennenkin, eikä edellytä esim. erillisten ohjelmien asentamista. Ottamalla Verified by Visa -palvelun käyttöön voit varmistua maksutapahtuman luotettavuudesta; että verkkokauppa ja laskutettava summa ovat oikeita. Palvelun käyttö vastaa kortinhaltijan allekirjoitusta ja varmistaa, että vain oikea Visa-kortinhaltija voi tehdä ostoksia.

        ... lipunosto mm. Ryanairilla ei enää onnistu kun "verified by Visa" on otettu käyttöön. Onko näin?


      • Kyseinen...
        mukaan... kirjoitti:

        ... lipunosto mm. Ryanairilla ei enää onnistu kun "verified by Visa" on otettu käyttöön. Onko näin?

        tieto on saatu ettei vaan taas asialla Työtön finnarin puppelistuertti .


      • Lipun varaaminen/maksaminen? kirjoitti:

        Kiitos, en tiennytkään tuollaisestakin mahdollisuudesta. Elin uskossa, että Visa Electronia ei voi käyttää tuolla tavalla.

        Joskus vuosi sitten sain sellaisen Mastercardin (muka)Visa Electron-kortin, jolla ei voinut maksaa netissä. Kortin numero alkoi 6:lla ja pankki olisi vaihtanut sen 4:lla alkavaan ja nettikelpoiseen mikäli olisin tallettanut pitkäaikaiselle tilille vähintään 600€. Vaihdoin pankkia ja sain 4:lla alkavan oikean Visa Electron-kortin ilman talletusvääntöjä.
        Suomessakin on ollut joskus ns. nuoriso-visaelectroneja, joita ei voinut käyttää ulkomailla ollenkaan.


      • Lipun varaaminen/maksaminen? kirjoitti:

        Kiitos, en tiennytkään tuollaisestakin mahdollisuudesta. Elin uskossa, että Visa Electronia ei voi käyttää tuolla tavalla.

        Tässä artikkeli teille, jotka pelkäätte, ettei Visaelectronilla maksetun lipun hintaa muka palautettaisi esim. konkurssitapauksessa. Kyllä pääsääntöisesti palautetaan.

        http://www.sydkusten.es/engine.php?articleId=11345§ionId=71


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe