laula satakieli

padme_amidala



laula satakieli,
laula

kauniin sävelin
laulu rakkauden

synkkä päivä
kirkasta sulosävelin

suruasi vaieten
katsoo kelmeä kuu

salaisuuden
säilyttää sen
kipeimmän

ihmisen kokoisen
ikävän luo rakkaan

12

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutsenia lammella

      jäin kaipaamaan.

      • padme_amidala

        ..jokaisella runolla on aiheensa, joka tulee siitä mielialasta, jolla kirjoittaa. Tämän runon aihe on ikävästä syntynyt surumielisyys, jollet sattunut huomaamaan.

        Ruskasta en kirjoita koskaan. Joutsenistakin hyvin harvoin kuvaamaan harmonista ikuisen rakkauden olotilaa, seesteisyyttä.

        Tilauksesta näitä rakkausrunoja en voi kirjoittaa, jollei tilaaja satu olemaan rakkauteni kohde, jolloin pystyn sitomaan osan tunteesta pehmeällä langalla sukkapuikoilla kudottuun sydämen lämmittimeen.

        Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kiitos palautteesta.


      • siinä olis
        padme_amidala kirjoitti:

        ..jokaisella runolla on aiheensa, joka tulee siitä mielialasta, jolla kirjoittaa. Tämän runon aihe on ikävästä syntynyt surumielisyys, jollet sattunut huomaamaan.

        Ruskasta en kirjoita koskaan. Joutsenistakin hyvin harvoin kuvaamaan harmonista ikuisen rakkauden olotilaa, seesteisyyttä.

        Tilauksesta näitä rakkausrunoja en voi kirjoittaa, jollei tilaaja satu olemaan rakkauteni kohde, jolloin pystyn sitomaan osan tunteesta pehmeällä langalla sukkapuikoilla kudottuun sydämen lämmittimeen.

        Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kiitos palautteesta.

        ollut kaikki


      • Elina.

        sama kuva painun minunkin mieleeni.


      • padme_amidala
        siinä olis kirjoitti:

        ollut kaikki

        ..ymmärrän näkökantasi : )

        Ehkä sellainen joku kaunis päivä putkahtaa mieleen : )


      • padme_amidala
        Elina. kirjoitti:

        sama kuva painun minunkin mieleeni.

        .ö. on kieltämättä kaunis aihe, josta saa herkän runon.

        Kiitos sinullekin palautteestasi : )


    • *MURUKULTA*

      Vaikea nostaa mitään tästä, koska tämä runosi on niin kokonainen paketti.
      Silti pikkusen haluan kuiskata, että nuo kaksi viimeistä saa huokauksen.

      Satakielenlaulua kaipaisikin tähän pimeään, vesisateiseen aamuun!

      Mutta koitetaan kestää tämäkin pvä. Kiitos tästä, padme_ ja kiitos muustakin!! :)

      • padme_amidala

        ..nyt kun kiitit "muustakin" on minun julkisesti tunnustettava, että lähetin sinulle tukevan viestin tämän palstakuohun keskellä. Aatteles, miten ne palstahämyt tulkitsevat kirjoituksesi *nauraa*

        Niille palstahämyille tiedoksi, että rakastan vain sitä yhtä ja samaa miestä jo kolmatta vuotta, että silleen...

        En saanut itsestäni mitään iloisempaa irti tänä aamuna, eikä minulla ole pöytälaatikossa muuta kuin itsesensuurin tallettamia tekeleitä, joita en halua tänne laittaa. Jos laittaisin liian kuumaa tavaraa tänne, tuntisin itseni "isojen poikien kioskilehdeksi". Ne pöytälaatikkorunot kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin, jolloin voin kuiskutella ne suoraan kohteen korvaan.

        Porskutellaan vaan lätäköissä tänä aamuna tomerasti. Kyllä ne kumpparit pitävät sukat kuivina ja lämpöisinä.

        Mukavaa keskiviikkoista sinulle : )


    • sulle

      lauloin lauluja minä kesän verran
      jos en lähde, kohta olen luona herran

      tulen takas kun kesä koittaa
      valo synkkyyden kun voittaa

      kuuletko sä silloin mua
      sallitko myös rakastua

      • padme_amidala

        ..kiitos hyvästä palautteestasi : )


    • runosakari

      viihtyy täs lukiessa ja satakielen laulaessa illan jatkoja padmelle

      • padme_amidala

        ..positiiviesta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe