Koirani on 4kk ikäinen ja tekee usein "ilopissat" eli pästää pienen lirun kun esim joku ihminen tulee tai itse tullaan kotiin jne... häipyykö tämä tapa iän myötä vai miten sen saisi tuon hölmön tavan lopettamaan...
ilopissat
5
540
Vastaukset
- pissoista
kokemuksesta voin sanoa, että häipyy iän myötä.
pennullasi ei ole vielä täysin kehittynyt tuo pidätyskyky, jonka takia iloissaan sitten ratkeaa.. ajan kanssa, kyllä se siitä, kunhan et hirveästi toru.. :) - ******
Älä toru. Niitä pääsee.
Älkää noin ylipäätään yrittäkö enkkoja pennun suhteen.
Harva koira jää sisäpissaajaksi. :) - huumorilla kestää
Kyllä se iän myötä loppuu, omaltani pääsi vielä vuoden iässä aina silloin tällöin. Noloahan se on tietysti jos vieraan ihmisen päälle lirauttaa. Mutta itte selvittiin aina huumorilla tyyliin "se merkkas sun nyt omakseen" tai "aavisti että oot peeaa ja vihjas että piähän vähäpoek rahhaa sevver mukanas ettei koirat kintuille ruiki". Jälkimmäisen kanssa tosin kannattaa varoa kelle sillä keventelee... ;-)
Meillä tuo sekarotunen kanssa nuorempana harrasti ilopissailua. Mutta kun vähä enemmän tuli ikää niin se jäi pois. Ite en tuota ilopissailua mitenkään huomioinu,siivosin huomaamatta aina pois pissat.
- intopissa
Itselläni on joka pentu (3 kpl) "ilopissannut" minulle tai vieraille nuorena, mutta se on tosiaan ohi menevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2345340Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465220Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2212870Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442434- 652042
- 701840
- 2081704
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841343Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,121249Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3211197