Jälkilasku EasyJetiltä

MAK

Lensin 29.10 Roomasta Madridiin hintaan 19.90€. Nyt sain eriskummallisen jälkilaskun sähköpostiini:

"We are writing to inform you that unfortunately we have had to increase the communal tax (similar to APD, Air Passenger Duty) applicable to all flights departing from all Italian airports, by €2.

This is the result of a change in the decree n.166 of 27/10/2008 approved by the Italian Authorities. Please click here to the Ministry of Finance site where the specific decree is published.

Although easyJet strongly disagrees with this surcharge, we have to collect this amount from our passengers, including those who have booked a flight from Italy prior to this law coming into force. This also, unfortunately affects passengers who have already travelled with us."

Kävin My EasyJet-sivuilla ja siellä todellakin seisoo kyseisen lennon kohdalla "Pay APD", joka olisi tässä tapauksessa 2€.

Mitähän lie Berlusconin joulukeräyksiä, mutta ymmärtääkseni en ole sitoutunut maksamaan lennon jälkeen enää senttiäkään. Kehottaisinpa muitakin pidättäytymään moisen jälkirahastuksen hyväksymisestä.

5

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofgfojgopgju

      No et tietenkään maksa mitään uusia lisämaksuja jälkikäteen!

      • RUYAN VANI

        ei mitään jälkikäteen, seuraa myös visaasi ette sieltä veloiteta mitään...


      • RUYAN VANI kirjoitti:

        ei mitään jälkikäteen, seuraa myös visaasi ette sieltä veloiteta mitään...

        Seurataan kyllä tiliä. Joku jo ehti kysymään olisko taas asialla huijarit ns. näköissivuilla ja metsästämässä vaan korttinumeroita mitättömillä summilla. Nyt kuitenkin kirjautuneena yhtiön omille sivuille pätee samat asiat: siellä lukee, että maksa se ***vetin APD. Jos asiakassuhde loppuu tämmöseen, niin anti mennä vaan. Nyt kuullostaa siltä, että easyJetillä menee huonosti.


      • Lentokenttä tv 2 :lta
        MAK kirjoitti:

        Seurataan kyllä tiliä. Joku jo ehti kysymään olisko taas asialla huijarit ns. näköissivuilla ja metsästämässä vaan korttinumeroita mitättömillä summilla. Nyt kuitenkin kirjautuneena yhtiön omille sivuille pätee samat asiat: siellä lukee, että maksa se ***vetin APD. Jos asiakassuhde loppuu tämmöseen, niin anti mennä vaan. Nyt kuullostaa siltä, että easyJetillä menee huonosti.

        Siinä oli nimenomaan EasyJet -yhtiöstä, ja törppöjä tuntui olevan ainakin matkustajissa, myöhästelivät just sen kriittisen 5 min, ja sitten kinasivat lähtöselvityksessä "kun kone ei ole vielä ilmassa niin miksi en muka pääse enää koneeseen"....


      • kaksi eri sarjaa
        Lentokenttä tv 2 :lta kirjoitti:

        Siinä oli nimenomaan EasyJet -yhtiöstä, ja törppöjä tuntui olevan ainakin matkustajissa, myöhästelivät just sen kriittisen 5 min, ja sitten kinasivat lähtöselvityksessä "kun kone ei ole vielä ilmassa niin miksi en muka pääse enää koneeseen"....

        Lentokenttä kertoi maailman vilkkaimman lentokentän heathrown arjesta. Lentokentällä (joka ainakin joku viikko sitten myös Voicen kanava viidellä) on tämän easyjetin ilmainen "mainos".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe