vai onko se meidän oma korvenkukka:)
Huumoria täytyy olla välillä vaikka itkettäis välillä vai tuleeko itku pitkästä ilosta?
Huumorinkukka
12
543
Vastaukset
- rankempaa,
sen mustempaa huumoria, meillä ainakin.
Kuin se Veikko Tuomi lauloikaan, Musta ruusu....- että nyt menee
hardwickin puolelle huumori?
- taas on
että nyt menee kirjoitti:
hardwickin puolelle huumori?
ihan sama sen kukan väri, kunhan se yhtään auttaa jaksamaan päivästä toiseen.
Ensin kuolivat oikeat kukat ikkunaltani. Myöhemmin huumorinkukatkin. Jäljelle jäi kuivakukkia. Aika helppohoitoisia.
- viivi-amaldiina
ku ravistelet pölyjä, tippuu viimesetkin kukat, älä koske niihin, ethän. :)
viivi-amaldiina kirjoitti:
ku ravistelet pölyjä, tippuu viimesetkin kukat, älä koske niihin, ethän. :)
Hyvä, kun varoitit. Onneksi olen huono pyyhkimän pölyjä. Tämä ikänäkö sen tekee: Mitä en näe - ei haittaa...
PupuPuskasta kirjoitti:
Hyvä, kun varoitit. Onneksi olen huono pyyhkimän pölyjä. Tämä ikänäkö sen tekee: Mitä en näe - ei haittaa...
Pitäisi muuten olla lasit, että löytäisi ne lukulasit.
Revi tästä sitten.- naurattaa ja
PupuPuskasta kirjoitti:
Revi tästä sitten.huumorinkukka on maailman kaunein kukka, kunhan se kukkii tarpeeks kaukana!
- viivi-amaldiina
PupuPuskasta kirjoitti:
Revi tästä sitten.aika hämärää (NÄKÖ) on sinun touhusi. Mutta kokeile nyt jouluksi löytää ne lukulasit. :)
viivi-amaldiina kirjoitti:
aika hämärää (NÄKÖ) on sinun touhusi. Mutta kokeile nyt jouluksi löytää ne lukulasit. :)
Voi pian joutua tekemään joulusiivoksen, kun pölypallerot tulevat näkösälle. Sitä mitä ei näe, sitä ei ole. Ihan kuin tämä virtuaali.
Täytys lähteä hankkimaan se elämä.PupuPuskasta kirjoitti:
Voi pian joutua tekemään joulusiivoksen, kun pölypallerot tulevat näkösälle. Sitä mitä ei näe, sitä ei ole. Ihan kuin tämä virtuaali.
Täytys lähteä hankkimaan se elämä.tulee vain pää kipeeksi.
Olen etsinyt melkein kuluvan vuoden ja nyt on viis viikkoa ollut nuppi erikoisen kipeä.
Ensin tulehduskipulääkkeitä ja nyt
fysikaalista jokusen kerran.
Siis, ei kannata lähteä mihinkään elämänhakuun; pois se meistä.emw34 kirjoitti:
tulee vain pää kipeeksi.
Olen etsinyt melkein kuluvan vuoden ja nyt on viis viikkoa ollut nuppi erikoisen kipeä.
Ensin tulehduskipulääkkeitä ja nyt
fysikaalista jokusen kerran.
Siis, ei kannata lähteä mihinkään elämänhakuun; pois se meistä.eksynyt harhapoluille :) (hyvää yötä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930