Tänne syötettyjen tarinoiden totuuteen?
Onkohan monasti niin, kuin mummon pierussa. Paljon ääntä, ja puolet paskaa joukosa???
Moniko uskoo
36
1487
Vastaukset
- narraan, se on
ihan totta, niin totta kuin narraan, se totta on, sanoo vanha biisikin.
Minä uskon joka sanan, tietenkin. ;))
Väliäkö hällä, mulla....
Eikös tämä ole hupia?- tsosi-ikko
että uskomisessa menee enempi aikaa kuin peruskolun ala-asteella
- totinen torveilija,
tsosi-ikko kirjoitti:
että uskomisessa menee enempi aikaa kuin peruskolun ala-asteella
joka ei osaa vääntää eikä kääntää totuutta pahemmin.
Siksipä uskonkin kaiken kirjoitetun, kaikki painettuhan on totta.
Jos joku satuilee, niin tyydyttäköön sillä itsensä.
yleensä funtsaile kirjoituksia.
jonkin lainen juttutupa jos kerrotaa monen laist tarinaa ,joskus sielt sorinan joukost kuulee jonkun totuuren sanankin.
- ent.tehtaantyttö
kuulehan nyt onko sellaista olemassakaan? Jos, oikein tarkasti asiaa mietit. Jokaisella ihmisillä on oma "totuus"-käsitteensä. Se mikä on minulle totuutta voi sinulle olla tarua? Siis, missä kiikastaa?
- skeidaa
alusta loppuun. Mutta onhan näitä kiva lukea, ja joidenkin kiva tehtailla. Ja kun tämäkään estradi ei riitä vaan matsku hyödynnetään muualla.
- Ak:n lapio
skeidaa kirjoitti:
alusta loppuun. Mutta onhan näitä kiva lukea, ja joidenkin kiva tehtailla. Ja kun tämäkään estradi ei riitä vaan matsku hyödynnetään muualla.
Missä on paikka, jossa kaljasi käytät?
- ent.tehtaantyttö
skeidaa kirjoitti:
absoluuttinen totuuden käsitys on sitä että, on vain yksi ja ainut totuus. No, sellaista minä en allekirjoita. Skeidan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan sen miten kukin ihminen itse asioita näkee, asioilla kun on aina vähintään kaksipuolta, ellei useampiakin, riippuu sitä kuka tulkitsee...
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
absoluuttinen totuuden käsitys on sitä että, on vain yksi ja ainut totuus. No, sellaista minä en allekirjoita. Skeidan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan sen miten kukin ihminen itse asioita näkee, asioilla kun on aina vähintään kaksipuolta, ellei useampiakin, riippuu sitä kuka tulkitsee...
Jokainen peilaa asioita omaa ajatus- ja kokemusmaailmaansa vastaan.
Jotkut kykenevät ottamaan asioihin enemmän etäisyyttä kuin toiset.
Samat sanat ja käsitteet merkitsevät eri ihmisille eri asioita.
Tärkeää on ilmaisu "minun mielestäni" vai "asia on niin"!
Paljon on kuitenkin uskovaisia ihmisiä.
Uskovat ainoiden aivojen olevan vain heidän päässään!
No miksi viiksettäät ja viirupyllyt suuttua mussuttaa heti, jos ei veti heitä heti miellytä??
- diagnoosisi
lähelläkään absoluuttista totuutta, saati kiehumispistettä?
diagnoosisi kirjoitti:
lähelläkään absoluuttista totuutta, saati kiehumispistettä?
On aina kihumispisteessä
- Skeidaa
kiva, kun tiedän että minä ainakin olen todellinen!
- mie en saa,
Ak:n lapio kirjoitti:
On aina kihumispisteessä
nauraa, mutta silti mua naurattaa.
Sulla se on sana rintataskussasikin! :))
epäillä, niin taitaa enempi epäilijällä itsellään olla tapana puhua paskaa, joten häntä viimeeksi kannattanee uskoa.
- AK.n lapio
Lisää pölkkyjä pakkaseen. Olet viisaista paras.
- T-muna
Joulupukkiin.
- ent.tehtaantyttö
aina jouluna.
- Pirre*
täällä muka uskomattomia tarinoita, - miusta ihan tavallisia vaan..
On, on!!!
- RosaLiiin
Enkä kehtoo noin syvällisiä ees miettiä.
Eihän se miun häppee oo, jos joku vähäsen nyt omiaan haastaa.
Suon sen ilon hänelle. - paapuuri.re
olen ilmoittanut olevani, joten en osaa epäillä kenenkään kirjoituksia, ellei selvästi sanota, että kyseessä on fiktio.
Itselläni ei ole mitään syytä kertoa keksittyjä tarinoita, ainakaan omasta elämästäni.- Skeidaa
riittää aika tällaiseen lörpötykseen? Ilmeisesti heti aamulla herättyänne kiiruhdatte koneen ääreen ja siinä kykitte yömyöhälle fiksuudeltaan kyseenalaisia hengentuotoksianne tehtaillen.
Vuosikausia kun pyöritte nikkienne kanssa olette sekaisin päästänne kuin käkikellot. - paapuuri.re
Skeidaa kirjoitti:
riittää aika tällaiseen lörpötykseen? Ilmeisesti heti aamulla herättyänne kiiruhdatte koneen ääreen ja siinä kykitte yömyöhälle fiksuudeltaan kyseenalaisia hengentuotoksianne tehtaillen.
Vuosikausia kun pyöritte nikkienne kanssa olette sekaisin päästänne kuin käkikellot.ihan henkilökohtainen vuodatus minulle, kun kuitenkin puhuit teistä?
Ei minua tarvitse teititellä:)
Kuka mitäkin harrastaa, ei tää sieltä pahemmasta päästä ehkä ole:)
Mukavaa joulun odotusta sinulle vai pitäisikö sanoa teille!
- viivatiina
ja hyvin paljon siitä kuka kirjoittaa.
- Otto-Vaan
Hyvin uskottavasti .:)
Tuli vain mieleen.Kirjoittelin joskus aikaa sitten
tosi kertomuksia tapahtumista elävästä elämästä.
Ehän mie osaa valehella vieläkään, silloin sain
palautetta, ettei tosi kertomuksia saa kirjoitella
ja ne poistettiin.
- O - Orvokki
enkä juurikaan pysähdy mietiskelemään tällaisten keskustelupalstojen tarinoiden totuudellisuuspohjaa.
Mielenkiintoinen keskustelu on mielenkiintoista ja kaikki ajatukset ovat jonkun aivoituksista lähtöisin. Onko sillä niin väliä, jos joku haluaa leikitellä virtuaalipersoonana haluamassaan roolissa? Luetaanhan kirjallisuuttakin ja usein jää arvoitukseksi, mikä osa on todellista elettyä elämää ja mikä fiktiivista kerrontaa.
Mediassa ja internetissä on nykyisin tarjolla myös monenlaista faktatietoa, jonka todenperäisyyttä voi olla syytä tarkistaa useammasta luotettavasta lähteestä, puhumattakaan juorulehtien uutisista.;))
Pieruista puheenollen: eikös se keltainen eteen ja ruskea taakse ole enemmän miesten juttu? - Kysyn meidän mummoikäisten puolesta.;)) - Kyk-looppi
Mutta kaikki mitä mä kirjuutan on totta ja faktaa, uskokaa vaan 8)
- on nähty
periaatteessa voisin uskoa kaiken,
niin paljon mahtuu mielipiteitä ja elintapoja, että oikein hirvittää. - RiisuArkihuoli
koskaan valhettele. Usot sie ? :=)))
mitä haluat, minä vastaan mitä sattuu. :)
Mututuntumani on että osa jutuista on tosia,osa sepitettyjä. Suhtaudun juttuihin niin täällä kuin toisilla areenoilla vaihtelevasti riippuupi omasta mielialasta ja/tai omista kokemuksista.- Hömppähullu Joulupukki
tulin juuri luistemasta hiekoitetulta nurmikentältä. Lisäksi minä harrastan näin talvisin kyykkyhyppyä vastapuhujenneesa parsapellossa, vaikei se oikhein miehekäs laji olekhaan.
Ens kesänä aloitan myöskin avantouintiharrastuksen, kun sen on toettu pitävän hikkoilua yllä, ja hikoiluhan lihottaa.
Ainakin kaikki lihavat hikoilevat paljon.
Lisäksi olen muuttamassa ruokatottumuksiani tervellisempään suuntaan, ja syönkin vain keväällä poimittuja puolukoita, ja talvella kasvatettuja perunoita. Helpompaa on tehdä vako lumheen, ja lumettaminen on helpompaa kuin multaaminen. Lisäksi juon vain justiinsa lypsettyä poronmaitoa, niinkö net urheilijatki teki aikhoinaan.
Pyssyy kuntoki hyvänä kun ei liiku palijoa, eikä pääse nivelet kulumhaan, niin sitten vanhempana net ovat pitemphään terhveenä.
Joulu on peruutettu tänä vuonna ja siirretty ensi jouluun, kun ihimisilä on liikaa rahhaa, että niitä hätyy irtisanoa, jotta olis enemmän aikaa tuhulata laman ehkäisimeseksi. Näin jää enemmän ostosaikaa.
Mie tiän että valheela on pitkät, eikä lyhyet jälijet. Tämäki sitte on tosi, kerran toisin on kirijotettu.
Huomiseksi on luvattu ukonilimaa, että akat saapi varrautua siihen, ennenkö alakaa naisten viikot, vaikka netki oli ennen kuukautisia.
Jatkakkaa tet muut, mie en viitti itelleni haalia kokohnaan tuota rehellisen viittaa.
Uskokaa vaan kaikki lehtijututki, net on tosia, niinkö telekkarisarijatki, puhumattakhaan politiikoista. Mie tiän että net on tosia, mulle kerran yks rehellinen käytettyjenautojen kauppias sano niin. Moni tuntuu ottavan turhankin tosisaan, varsinkin itseensä kohdistuvat arvostelut jotka joskus ovat törkeän alaatyylisiä.
Omat uskomukseni riippuvat tekstiin laadusta.
Eri ihmisillä on erilisa elämänarvoja vaikka monet käyttäytyvät päinvastaisesti.
Kirjoitellessani nicilläni, useimmiten 60 osastolle, en koskaan valehtele enkä liioittele.
Jotain asiaa saatan värittää tai tarkoituksellisesti unohtaa mutta kaikesta olen valmis keskustelemaan myös kasvokkain.
Provosoivat herjat, ne harvat, heitä puskasta mutta yritän olla loukkaamatta ketään.En minä ainakaan ihan heti usko. Juuri eilen poikani valisti minua, että netissä mikään ei ole totta. Elävä elämä on erikseen.
Muutenhan minäkin oikeasti olisin tuolla pakkasessa puskan alla kannettavaa näpyttelevä pupu. Minulla ei tietenkään olisi pupuna omaa internet-liitymää, vaan olisin hakeutunut jonkun talon suojaamattoman langattoman verkon ulotuville.- viittii kukaan
tänne mitään kirjoittaa, jos ei ois ku paskanjauhanta mielessä? Uskon useimpiin kirjoituksiin, en kaikkiin. Mulla on aika hyvä vaisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930