Miks mun habbolle annettiin porttikielto??

IrinaSpalko

"Sinulla on porttikielto. Porttikiellon syy: Asiaton hahmon nimi (porttikielto 2v) (id: 292017). Porttikielto päättyy: 11.12.2010 23:46"

Mun hahmo on .Oona-Kiviranta. ja siin nikis ei ees mitää asiatonta ollu ku se on vain Salkkareitten hahmon nimi. Eikä mun oikee nimi.

Miks porttikielto mulla???

7

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Habboilijaa

Saatta olla niin,että se on jonkn nimi tai niin sanotusti.Omassa hahmonimessä ei varmaankaan saa käyttää...:/:/

• Sandoomed

No jos oot joskus enne tehny koneels tai joku toinen jonku asiattoman nimen ni se porttari tulee kaikilla sun koneella tehdyille hahmoille. Ota yhteyttä asiakaspalveluun muuten jos et oo mielestäs MITÄÄN väärä tehny.

• selvää.
        Sandoomed kirjoitti:

No jos oot joskus enne tehny koneels tai joku toinen jonku asiattoman nimen ni se porttari tulee kaikilla sun koneella tehdyille hahmoille. Ota yhteyttä asiakaspalveluun muuten jos et oo mielestäs MITÄÄN väärä tehny.

itsestään selvyys. kenenkään (edes TV-ohjelmien)
        Etu sukunimeä ei saa käyttää käyttäjätunnuksena.

• takunpoika

se voi kato olla jonkun oikee nimi?!?

-----------------------------------------------

mun habboukon nimi Takunpoika, anna resee ja lisää kaveriks

• jojo

Kun sehänon näyttelijännimi että jos ei saattaisi olla sallittu? EI SALLITTU KAIT

• DeeJay

Kannattaa ottaa yhteyttä habbo hotellin henkilökuntaan he varmasti perustelevat porttikiellon sinulle.

Habbo tool auttaa ongelmassasi.

• Vispilä6

Jojo en oo kuullukaa oona kiviranta nimisestä näyttelijästä. Kukas se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      233
      6751
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      28
      3413
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3258
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      65
      3018
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      98
      2708
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      5
      2603
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      35
      2328
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      38
      2094
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      51
      1820
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      84
      1736
    Aihe