ensimmäiseksi lahjaksi haluaisin lahjoittaa jotain unohtumatonta, jotain minkä hän (mies) säilyttäisi varmasti koko loppuelämänsä.
Mikä se voisi olla?
Hän on:
-metsästäjä (hirvet, jänikset, yms)
-alkoholin ystävä *huoh*
-diggaa Irwiniä (on lukenut Irwinin siniset bootsit varmaan sataan kertaan)
-hyvä ammatti.
Muuta en nyt osaa sanoa. Mikä olis hyvä ja unohtumaton lahja? Eikä saa maksaa paljon...
Ps. naisena... sillä on yks isompi ja yks pienempi kattila, isompaan tulee tietysti LIHA ja siihen litran kattilaan perunat, tai spagetti, tai... mitä nyt... tekis melkee mieli ostaa kattila, mut... se ei oo riittävän henkilökohtainen, mielestäni. Sitäpaitsi mul on kattiloita ja mä suunnittelen meistä ikuista paria. :))
Mitä mä sille hankkisin? HELP!
Joululahja, unohtumaton
8
379
Vastaukset
- Poti
Tuollaiset juohtuivat mieleeni.
..sun puolesta, että alkoholi on ja pysyy hänelle
vain renkinä!
Yksi ehdotus; taskumatti, niitä on kultasepänliikkeissä aika hienojakin,
olematta silti älyttömän kalliita, ja siihen voisi jonkin kaiverruksen pyytää.
Tällä tosin kerrot, että hyväksyt hänen
ystävyytensä alkoholiin, jos se on olemassa sitä
tuskin pystyt kuitenkaan muuttamaan..
rakkaudellakaan..- eka joulu yhdessä
aika hallitseva, mutta mies on kiltti ja hyväntuulinen, vaikka juokin.
Kun en tiedä, joko hänellä olis sellainen, enkä kehtaa kysyä. - Ninas
eka joulu yhdessä kirjoitti:
aika hallitseva, mutta mies on kiltti ja hyväntuulinen, vaikka juokin.
Kun en tiedä, joko hänellä olis sellainen, enkä kehtaa kysyä...ihan samanlaista, jos vielä persoonallisen kaiverruksen pyytäisit.. tuosta allaolevasta tuli mieleen; Lauri Tähkän fanituotteissa on miehille mustia pökiä, edessä keltaisella teksti kimpale kultaa.. sori, ei oo tarkoitus olla härski.. vink vaan, voisit yhdistää nuo kaksi ;)
- junaku
Pupupöksyt. Sinulla tietenkin päälläsi. Sexyt.
- Hänelle
joululahjana erä-lehden vuosikerta. Maksaa muutaman kympin. Lisäksi voisit ostaa pienen
pullon hänen mieli juomaa noin niinkuin lääkkeksi. jos ei nahkaan oo varaa, niin huopahattu- Marlborohattu.
sellanen on yleensä miesten makuun.- täältä pesee
Kiviritsa. Tai Irwinin levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909