Missä kaikki suomalaiset naiset ovat.

roi42

Kun olen seurannunt seuran haku ilmoituksia joihin itsekkin olen joskus ilmoiituksen jättänyt.Olen ihmetellyt pitääkö miehen olla viimeisen päälle treenattu ja ei tupakoiva.Tai jos mies on tavallinen duunari no se on tietysti täysi alkoholisti.Eli perjantaina töihin ja illalla putkaan.Tähänän olisi kiva saada vastuksia.Koska itse juon ennemin se kossun ja seuraavana kuutena päivän huoletisin että perhe saa ruokaa.Ehkä juuri tämän takia olen poikamien.roi42

17

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhatpiiat

Pelkään että jos nainen laittaa hakuilmoituksen jonnekin, kertoo se naisesta itsestään eniten.

Todennäköisesti naisella on todellinen paniikki tai hän yksinkertaisesti on niin tiukkapipoinen ja hakee "unelmien prinssiä" hakuilmoituksella, koska hän ei käytännön elämässä pysty luomaan suhteita omien ongelmiensa takia.

Olisin varovainen vastaamaan kontakti-ilmoituksiin ylipäätään. Jos et löydä naista maailman turuilta, niin sitten et löydä, mutta ei niitä kontakti-ilmoitustenkaan kautta löydä.

Nykyään Internet ja chat palstat ovat korvanneet vanhanajan kontakti-ilmoitukset. Itsekin olen tavannut muutaman todella ihanan naisen chat roomin kautta.

Rohkeasti vaan kertomaan chatissa itsestään. Kyllä kun se "oikea" sattuu kohdalle niin pysyy siellä chatissa ja vaihdatte jo puhelinnmeroita ennen kuin huomaatkaan.

Naimattomat 40 naiset ovat todennäköisesti jotain sellaista mitä sinä(kään) et halua elämääsi.

He nyt vaan laittavat listan unelmamiehestä, millainen hänen tulisi olla koska he nyt vaan ikävä kyllä sattuvat ajattelemaan VAIN itseään. Ei miestä.

• mieluummin ilman miestä kui...

kaikilla naisilla ei ole aikaa juosta ravintolassa eikä mielenkiitoakaan. Mistä niistä miehiä sitten etsii jos ei netistä. Kaupan pakastealtaalla ja kassajonosta ei ole löytynyt ja työpaikan miehiin ei sekaannuta ihan periaatteesta.

Jos mies juo joka viikonloppu, niin taitaa olla jonkinlainen ongelma. Kunnon duuarit voi olla ryyppäämättäkin.

• Vanhatpiiat
        mieluummin ilman miestä kui... kirjoitti:

kaikilla naisilla ei ole aikaa juosta ravintolassa eikä mielenkiitoakaan. Mistä niistä miehiä sitten etsii jos ei netistä. Kaupan pakastealtaalla ja kassajonosta ei ole löytynyt ja työpaikan miehiin ei sekaannuta ihan periaatteesta.

Jos mies juo joka viikonloppu, niin taitaa olla jonkinlainen ongelma. Kunnon duuarit voi olla ryyppäämättäkin.

Miten kaikki parit ovat löytäneet toisensa? Ei varmaankaan kaikki ole löytänyt ihannepuolisoaan kapakasta tai internetistä.

Kyllä niitä löytyy ihan mistä vaan, odottamattomista paikoista.

Oletko kuullut kappaleen "mies jonka ympäriltä tuolit viedään" tai jotain sinnepäin?

Kaikki riippuu ihmisen omasta habituksesta ja mielialasta.

Jos ihminen on masentunut, ahdistunut, ärsyyntynyt tai luovuttanut että "minä en enää löydä ketään, minusta ei ole mihinkään", niin tuollainen ihminen viestii ympäristöönsä tahtomattaan ilmapiiriä että häntä on todella vaikea lähestyä.

Ihminen joka on positiivinen, iloinen, rakastaa itseään oikealla tavalla, saa muutkin ihmiset hymyilemään ja iloiseksi sekä muut ihmiset lähestymään häntä helposti, vaikka kaupan lihatiskillä tai pakastealtaan vieressä.

Siitä se lähtee, ihan missä ja milloin vaan.

Et voi olla shoppailemassa elämänkumppaniasi mistään paikasta.

Positiivinen ja iloinen elämänasenne kyllä tuo luoksesi ihmisiä jotka aidosti kiinnostuvat sinusta.

Ole avoin.

Ole kohtelias.

Ole hymyileväinen.

Ole humoristinen.

Ole rohkea. Uskalla flirtata jos näet ihanan miehen.

Ole kauniisti meikkaava ja pukeutuvat nainen.

Sinut varmasti huomataan. Et tarvitse kapakkaa itsellesi löytääksesi miehen tai nettiä tai mitään muutakaan.

Maailma on täynnä ihania miehiä ja naisia.

• umpimielinen urho

ja piukat mielipiteet! On tainnut vanhapiika laittaa ulkoruokintaan.

• Nimetön

Äärimmäisen säälittävää!

• Säälin sinua

Oletko kuullut:

Sääli on sairautta!

Niin se on sinun kohdallasi. Mitä se kertoo sinusta että sinä säälit kirjoittajaa?

Aika paljon.

• sörsselsön

sujuu sielä treffeillä itsellä, ei tunnu olevan kumppania sieläkään?

• ilmoitusta mutta olen lukenut ilmoituksia :=)
      ikäisesi naiset hakee useimmiten nuorempia miähiä?
      siis enemmistö mitä olen lukenut?
      juu et saa polttaa etkä juoda :=)
      sixpäkki pitäis olla :=)
      no niitä olen kantanut monta kotiin ?
      ja silti kunto on hywä tjn
      ainakin omasta mielestä :=)

• minulle kelpais kyllä tavallinen duunari eikä tarvi olla treenattu kroppa ja poltaakin saa.ainut ehto oikeastaan että hallitsee alkoholin käytön että ei ole niin että alkoholi hallitsee miestä.

• ..kukaan voi mitään täydellisyyttä tai kiiltokuvaa hakea?! En tunne treffipalstoja, täällä oon vilkaissu sen verran, kuin ilman rekkautumista pääsee.. Jos sitten vaan pitää lopettaa etsiminen, neljän seinän sisältä ei tuu kukaan hakemaan, sanotaan.. Treffipalstahan kumoaa sen väitteen ;) Josko otat vain pienen rohkaisun siitä kossupullosta joku perjantai, ja lähdet baanalle.. muistat itsekin paremmin, millaisia misuja tuli tavattua ?)

• Tytsä*

Itsellä ainakin tekee vaikutuksen, jos mies(kin) osaa kirjoittamisen taidon. Eli virheetön teksti, hyvä kielioppi, pisteet ja pilkut on omilla paikoillaan. Kiinnitäpäs roi42 tekstiisi huomiota, niin huomaat, kuinka virheellistä se on.. Voi olla yksi syy siihen, että olet vielä poikamies.

• 24-profiili

Pari viikkoa olen viestitellyt palstalla ja kyllä minulla menee välittömästi mielenkiinto mieheen, jolla ei ole minkaanlaista kirjoitustaitoa. En tarkoita, etteikö krijotusviheitä saisi olla. Parin lauseen uroot jätän heti huomiotta. Varsinkin, jos lauseet on täynnä ...pisteitä...ei ole Isoja alkukirjaimia...ja varsinkin jos siellä on maagiset sanat "kaiken kivan merkeissä".

Mukavia ja fiksuja miehiäkin on löytynyt; ihan tavallinen duunarikin.

• oltava

ensin kiinnostunut itsestään. Miehen pitäisi myöskin huolehtia ensin itsestään. Tupakoiva ihminen, olkoon mies tai nainen haisee yksinkertaisesti pahalle ja sellaisen henkilön kanssa ei minkäänlaisia suudelmia halua kukaan vaihtaa. Kyllä tärkeintä ihmisessä on se mitä korvien välissä on tai ei ole. Jos siellä on jotain se näkyy kyllä myös ihmisessä ulospäin. Jostain kirjasta luin taannoin, että jokainen ihminen rakastaa puhua itsestään. Se pitää paikkansa. Kuuntele mitä naiset itsestään kertovat ja kysele heistä ikäänkuin olisit kovastikin kiinnostunut. Sellainen mies/nainen jää mieleen vaikkei mihinkään johtaisikaan. Liian "sivistynyttä" ei kannata esittää jos ei sitä oikeasti ole. Tarkoitan tällä sitä että on vain reilusti oma itsensä eikä "brassaile" korulauseilla.Itse kammoksun miehiä jotka puhuvat heti pitkään politiikasta ja säästä. Siitä on omintakeisuus kaukana. Onnea kuitenkin etsintään. Toisaalta voihan elosi olla yksinäisenä miehenä antoisaa ja mielekästä ilman vakikumppaniakin.

• amalia*

No ei tarvi miehen olla reenattu adonis eikä korkeastikoulutettu keikaroiva pukumies ja kait jokainen aikuinen ihminen saa tehdä omat valintansa. Ihmettelen suuresti noita toisia vastauksia, aika tiukkapipoja toiset...mut ehkä sinäkin vielä sen oman kullan löydät :)

• entinen rouva

löydettiin siskoni ja hänen avomiehensä mummonmökin kiikkustuolista.

• löyvä

Tai siis ei ole oikein löytynyt.
      Asun aika pienessä kaupungissa maalla.

Toimeentulo kun muodostuu vähän "epätavallisesti"
      Niin heti tökkii.

Niin ja kun ei enään jaksa kaikkee hössötystä,koti on huippupaikka.

Mies 46v ja ei tiijä mitä tekis,muksut muuttannu jo maalimalle ja erosta jo n 7v.

Kaipaan semmosta tavallista naista mutta kukaan nainen ei halua olla tavallinen.
      Mä olen jo luovuttanu,olen vaan,jouluksi taijan käyvä viskiä monta pulloa.

• lapin läänissä

tääkin ja samat ukot vetelehtii kaduilla ja baareissa kaikki viikonloput.....kunnollista suht raitista miestä ei varmaan ole enää paikkakunnalla, siis vapaata,...harrastuksista ei löydy....terveisin:Nainen -68..hyvää joulua niin yksinäisille kun kaikille muillekkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5110
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2319
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      256
      2303
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2277
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1494
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1428
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      998
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      909
    Aihe