.Movie maker ei toimi 2000 windowsissa?
Onko tosiaan tosi että Movie maker ei toimi
Windows 2000:ssa????????
Olen pihalla-
...mielestäni movie maker toimi jo 98:ssakin.
Nyt windows 2000nteni sanoo että 32.dll estää jotenkin Movie makerin toimimisen...
Mistä on kyse?
Miten saan movie makerin toimiin, tai vaihtoehtoisen ilmaisen videon teko koneen?
Movie maker ei toimi 2000 windowsissa?
10
206
Vastaukset
- miksei siis 2000
Onhan mulla mielestäni ollut windows98, jossa toimi Movie maker.
Miksei siis MUKA?..Windows 2000ssa.
Onko nyt petkutusta?
Kertokaa totuus.
tai selitys miksi mun 98ssa toimi.
Jospa saisi samalla kikalla toimiin 200:ssa...- nyt ihan..
varma. Ei susikasissa ollut moviemakeria
- Ettekö tajua?
nyt ihan.. kirjoitti:
varma. Ei susikasissa ollut moviemakeria
Tämähän on Windows XP:n uusi "varusohjelma".
Aiotteko saada sen toimimaan vanhemmissa Windowseissa???
"Yhtä vaikeaa kuin laittaisi Firefoxin Windows 95:seen... - 35352049
Ettekö tajua? kirjoitti:
Tämähän on Windows XP:n uusi "varusohjelma".
Aiotteko saada sen toimimaan vanhemmissa Windowseissa???
"Yhtä vaikeaa kuin laittaisi Firefoxin Windows 95:seen...Eikös Windows ME:ssä jo ollut Movie Maker?
- --..--
"Windows Movie Maker on Windows Me:n, XP:n ja Vistan mukana tuleva videonmuokkausohjelma."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker
- ghjmetuy56
W2000 om itsekin jo menneisyyttä:
"Windows 2000:n extended-tuki päättyy vuonna 2010, jonka jälkeen tuote on virallisesti vanhentunut. Tietoturvapäivitykset ja Microsoftin maksullinen tuki loppuvat. Microsoft kehottaa ihmisiä päivittämään tuotteensa."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Windows_2000 - K2byebye
Siirtyä windows seiskaan ??????????????????????
.tepa. kirjoitti:
Järkevintä on siirtyä vaikka jo tänään eikä maksa edes mitään:
http://www.ubuntu-fi.org/aikanaan 2000:ssa MovieMaker, buginen oli, mutta joskus toimikin.
- 325390809
.tepa. kirjoitti:
Järkevintä on siirtyä vaikka jo tänään eikä maksa edes mitään:
http://www.ubuntu-fi.org/Eikä kyllä häävisti toimikaan, kernelinkääntöä ja sudo-komentojen ajamista päätteessä. Ei kannata pienen vaivan takia ottaa suurempaa taakkaa ja asentaa jotain Linux-viritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644