Torstaita

Vai onkos nyt torstai?
Oon päivistä välillä sekaisin.

Eipä mulla mitään kummempaa asiaa ole,kunhan kysäisen mitä kaikki touhaa?
Kovin täällä on hiljaista.
Laatikot ja piparit väännetty,siivot tehty,kuusi nurkassa koristelua vaille??

Mulla on hommat niin hyväs mallis että pitää oikein tuumimalla tuumia mitä tekis!

Joten mottis ja inspis tarjolla täältä eniten tarvittevalle.
1184
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

..torstai siis, viikon päästä "juhlista jaloin", aatto, jo takana..
Aika paljon vieraissa.. siis pöydissä, tulee
käytyä Joulun aikaan :) Varo vain.. ;)
Vähän on tullut leivottua, ja siivoiltua.. kuusi
vielä hankkimatta..pari lahjaa paketoimatta..
Eiköhän asiat tästä suttaannu ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Buteo.lagopus kirjoitti:

Vai onkos nyt torstai?
Oon päivistä välillä sekaisin.

Eipä mulla mitään kummempaa asiaa ole,kunhan kysäisen mitä kaikki touhaa?
Kovin täällä on hiljaista.
Laatikot ja piparit väännetty,siivot tehty,kuusi nurkassa koristelua vaille??

Mulla on hommat niin hyväs mallis että pitää oikein tuumimalla tuumia mitä tekis!

Joten mottis ja inspis tarjolla täältä eniten tarvittevalle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu