Joulukortti neuvokselle

42

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet saanut

      Minä myös toivotan sinulle
      HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA SEKÄ HYVÄÄ VOINTIA.

      Tonttuakka

      • hyvää uudelle vuodelle 2009, viime vuoden joulupukki,"Rantaneuvos"

        JOULUPUKKI
        (P.J.Hannikainen)

        Lapset:
        1. Joulupukki, joulupukki,
        valkoparta, vanha ukki,
        eikö taakka paina selkää?
        Käypä tänne, emme pelkää!
        Oothan meille vanha tuttu,
        puuhkalakki, karvanuttu.
        Tääl on myöskin kiltit lapset,
        kirkassilmät, silkohapset.

        Lapset:
        2. Joulupukki, joulupukki,
        valkoparta, vanha ukki,
        vietä iltaa joukossamme
        täällä meidän riemunamme.
        Tervetullut meille aina,
        käypä tänne, puuta paina—
        tai jos leikkiin tahdot tulla,
        kahta hauskempaa on sulla!

        Joulupukki:
        3. Kiitos, kiitos, kiltit lapset,
        kirkas silmät, silkohapset.
        Terve teille, pienokaiset,
        leikkiväiset, laulavaiset!
        Hauska tääl ois iltahetki,
        vaan on vielä pitkä retki:
        kuusen luota kuusen luokse
        mulla matkan suunta juoksee.

        Lapset:
        4. Joulupukki, joulupukki,
        valkoparta, vanha ukki,
        viivy vielä pieni hetki,
        vaikka onkin pitkä retki.
        Tässä tuomme sulle mettä,
        vilpoisaa kuin lähdevettä.
        Sitten jaksat pitkän tiesi
        kulkea kuin aimo miesi.

        Joulupukki:
        5. Kiitos vaan nyt kiltit lapset,
        kirkas silmät, silkohapset!
        Tässä on teille maistiaiset,
        pienet joulumaistiaiset.
        Lapset:
        Kiitos sulle, oiva ukki,
        ystävämme joulupukki.
        Taas kun päästään ensi jouluun,
        tervetullut meidän kouluun!


    • lapsettaa

      Eero Seppäsen lapsellisuus nolottaa sivullista, vanhan miehen puolesta.

      • olen elämäni siinä vaiheessa iältäni, pitää vain ymmärtää uudelleen lapseksi tuleminen ja varsinkin näin joulun edellä,"Rantaneuvos"


    • kortteja saa

      ek-talon kioskista ja vielä ek:n leimalla. Minäkin laitoin kaverille ja tekstiksi " maamme korkein johto tervehtii Sinua".Kerkesi vielä muutamalle kehumaan korttiaan ennenkuin selvisi asian laita...

      • noitten

        kateellisten irvailuista.

        Tonttuakka


      • näin suomen eduskunta halusi minua muistaa ensi kerran ja yhteistyömme jatkuu samoissa merkeissä vielä vuonna 2009,"Rantaneuvos"


      • noitten kirjoitti:

        kateellisten irvailuista.

        Tonttuakka

        viime joululta tervehtii tonttuakkaa ja kiitos kannustuksesta,"Rantaneuvos"


      • ei lähettänyt
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        näin suomen eduskunta halusi minua muistaa ensi kerran ja yhteistyömme jatkuu samoissa merkeissä vielä vuonna 2009,"Rantaneuvos"

        vaan yksittäinen kansanedustaja. Seppäsen muorin aikamiespojan "yhteistoiminta" eduskunnan kanssa on liian paksu vitsi jopa Seppäsen suusta.

        Suomi muuten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.


      • ei lähettänyt kirjoitti:

        vaan yksittäinen kansanedustaja. Seppäsen muorin aikamiespojan "yhteistoiminta" eduskunnan kanssa on liian paksu vitsi jopa Seppäsen suusta.

        Suomi muuten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

        mutta sinulle eivät tainneet lähettää ja sähköpostillani on kymmeniä joulutervehdyksiä eduskunnasta, "Rantaneuvos"

        Ps, Suomi on nyt isolla sinulle ja sinunlaisille.


      • asiasta
        noitten kirjoitti:

        kateellisten irvailuista.

        Tonttuakka

        rantsuneuvosta pitäis sun mielestä kadehtia?kerro,mie en keksi.


    • ei ole koskaan

      saanut eduskunnasta korttia. Tämän päättelen siitä, ettei hänen jostain imuroimassaan kuoressa ole eduskunnan leimaa (ja "postimerkkikin" lienee leikattu jostain lehdestä).

      Seppänen ei ilmeisesti tiedä, että eduskunnan posti leimataan eduskunnan omalla leimauksella. Joko frankeerauskoneella, kuten asiakirjalähetykset, tai käsileimasimella. Jälkimmäisellä leimataan mm. kansanedustajien joulutervehdykset.

      Jollaista Eero Seppänen siis ei ole saanut.

      • tietäjä ...

      • mikä on
        tietäjä ... kirjoitti:

        seuraavasta:

        http://eduskunta.ambientia.fi/portal/joulukortti

        On olemassa myös sähköinenkortti.

        Vie kursori Eeron saaman kortin päälle ja klikkaa.

        Näet lähettäjän nimen.

        Anneli Kiljunen? Onko se joku Seppäsen seksilomien ex-asiakas? Siinä tapauksessa aika vanha, eikös sekin Seppäsen bisnes lopahtanut jo iäisyys sitten?


      • tällaiselta

      • tartteekin

      • ottamaan yhteyttä tähän henkilöön joka laittoi neuvoksen sähköpostiin eilen torstaina linkitetyn joulukortin eduskunnasta, klikkaa kuvaa päältä niin saat sinäkin lähettäjän nimen tai soita numeroon 09-4321 Suomen eduskunta,"Rantaneuvos"

        Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

        Anneli Kiljunen


      • tartteekin kirjoitti:

        sossun apua!

        sossua, henkilökunta olisi jo työttömyyskortissa ja uudelleen koulutuksessa tai rappiolla rannoilla,"Rantaneuvos"


      • tietäjä ... kirjoitti:

        seuraavasta:

        http://eduskunta.ambientia.fi/portal/joulukortti

        On olemassa myös sähköinenkortti.

        Vie kursori Eeron saaman kortin päälle ja klikkaa.

        Näet lähettäjän nimen.

        että annat opastusta meille jotka emme vielä kaikkea hallitse tai osaa ja Hyvää joulua ja odottavaa vuotta 2009,"Rantaneuvos"


      • Sinulle toivotan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        että annat opastusta meille jotka emme vielä kaikkea hallitse tai osaa ja Hyvää joulua ja odottavaa vuotta 2009,"Rantaneuvos"

        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!


      • henkilökunta?
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        sossua, henkilökunta olisi jo työttömyyskortissa ja uudelleen koulutuksessa tai rappiolla rannoilla,"Rantaneuvos"

        Onko Eero Seppäsellä muutakin henkilökuntnaa, kuin oma tumppu?


      • kiljua
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        ottamaan yhteyttä tähän henkilöön joka laittoi neuvoksen sähköpostiin eilen torstaina linkitetyn joulukortin eduskunnasta, klikkaa kuvaa päältä niin saat sinäkin lähettäjän nimen tai soita numeroon 09-4321 Suomen eduskunta,"Rantaneuvos"

        Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

        Anneli Kiljunen

        kiitosta, kun lauma s-salmelaisia soittaisi jotta minkä toetta sinä onneton yllytät tätä kahjoa!


      • kiljua kirjoitti:

        kiitosta, kun lauma s-salmelaisia soittaisi jotta minkä toetta sinä onneton yllytät tätä kahjoa!

        "Rantaneuvos"


      • henkilökunta? kirjoitti:

        Onko Eero Seppäsellä muutakin henkilökuntnaa, kuin oma tumppu?

        henkilökuntaa,"Rantaneuvos"



      • tietäjä ... kirjoitti:

        seuraavasta:

        http://eduskunta.ambientia.fi/portal/joulukortti

        On olemassa myös sähköinenkortti.

        Vie kursori Eeron saaman kortin päälle ja klikkaa.

        Näet lähettäjän nimen.

        sain sen itse sen havaita ja kiitos siitäkin vinkistäsi, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.


    • etkö

      saanu kutsua linnanjuhliin,mistä moinen unohdus pressalle?

      • Suomussalmelainen kutsu saada jos sekin päivä vielä kerran koittaisi, vaikka en arvosta koko linnanjuhlia, sillekin rahalle olisi köyhien keskuudessa parempaa käyttöä,"Rantaneuvos"

        Ps, laitan sentään joulukortin täältä koneeltani presidentin linnaan jos senkin haluat tietää.


    • kutsun tulla neuvoksen syntymäpäiville Suomussalmelle, "Rantaneuvos"

      • riemastui kutsusta

        ja lähti hankkimaan Pariisista uutta kolttua juhlaasi varten.


      • riemastui kutsusta kirjoitti:

        ja lähti hankkimaan Pariisista uutta kolttua juhlaasi varten.

        vain ihminen ja hän hän on valittuna koko maan presidentiksi yleisissä vaaleissa ei tämä ole sen kummempaa,"Rantaneuvos"

        Ps, neuvoksen synttäreille pääsee ilman puku loistoakin.


    • 1940-luvulla syntynyt

      Niinhän käy herrojen kanssa marjassa. Voi saada joulukortin ja lämmintä kättä.

      Hyvää Joulua ja Onnekasta Uutta Vuotta, Neuvos!

      • myös itsellesi, "Rantaneuvos" Eero Seppänen.


    • RyysyrannanJooseppi

      kyllä sinä osaat ja Kurja Jevgenikin osaa, jatkakaa!

      • nykäistä siitä narusta, se vain on keksijän tärkein ominaisuus,"Rantaneuvos"


    • itse myös kaikki

      ne viestit, jotka topicissa häntä kehuivat, oman nimimerkkinsä kehujen päälle.

      Eikö niin?

      • kirjoitti kehut en ainakaan minä, jouluterveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen


    • alushousut

      on muuten, kuulemma, taas Kiannon Kuohujen edessä. Hotelli pyytää poistamaan ongelmajätteen ja viemään sen hävitettäväksi kaukolämpälaitokselle.

      Liekö Eerolla sitä vastuullisuutta? sati varakalsareita?

      • Seppäseltä voisitko olla erehtynyt henkilöstä, "Rantaneuvos"


    • hahahaha1235

      Minulle sentään tulee kirjeellä eduskunnasta joulukortit jossa aidot nimikirjoitukset :) Ei tarvitse tyytyä johonkin internet humppaan jossa ei ole aitoa nimikirjootusta!

    • evakossa

      onko vuojelle 2016 joulukortit tullu pölähtänneet nehhii?

    • Vituttaa_loisiminen

      Samat lomat nuille puhuville-päille kuin muillekkin ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe