Suomi24 sokkotreffit

maija-inkeri

Mitä mieltä olette hyvät tytöt ja pojat eilisistä treffeistäni. Olin sopinut treffipalstalla erään miehen kanssa että tavataan tanssiravintolassa (noin 20 km kodistani). Tuntomerkeikseen hän sanoi pituus 185 cm, harteikas, silmälasit, puku, 58v.
Minä kerroin pituuteni, puseroni värin ja annoin puhelinnumeroni joshän ei löydä minua.
Ravintolassa oli vain parikymmentä ihmistä enkä nähnyt ketään em tuntomerkkistä. Olin siellä 2 tuntia ja tanssin monen kanssa ja kerroin treffeistäni. Seuraavana päivänä tämä mies kertoi että hän oli ollut siellä mutta ei tullut esille koska minä en tunnistanut häntä. Olen ihan varma että hän tunnisti minut. Hän sanoi myös että jätetään asia silleen kun en tunnistanut eikä enää halua tavata. Mitä mieltä olette miehen käytöksestä? Minun mielestäni vähin mitä hänen olisi pitänyt tehdä naiselle jota pyytää ulos olisi ollut että olisi tanssinut kanssani edes kerran ja tarjonnut yhden drinkin sekä vähän jutellut kanssani.

25

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et miellyttänyt

hänen silmäänsä, eikä hän siksi halunnut tehdä lähempää tuttavuutta. Hänelle on saattanut sattua aiemmin treffikavereita jotka ovat jääneet roikkumaan, eikä hänellä itsellään ole löytynyt kipinää.

• maija-inkeri

En olisi voinut jäädä roikkumaan häneen koska minulla ei ollut hänen yhteystietoja, enkä ole sanonut että hänen olisi tarvinnut antaa ne. Ainoastaan käyttäytyä ihmisiksi. Et sinäkään piiloudu kotiisi kun olet kutsunut vieraita...vai teetkö niin ja kurkkaat sieltä onko ne silmääsi hiveleviä

• hande

Helposti. Käytän yleensä tiukkaa toppia, nahkahametta ja verkkosukkia.
      Partani on usein sängellä...

• Heikunkeikku

...tanssitkin hänen kanssaan ja juttelit?
      Jonkun lyhyehkön, silmälasittoman, hartiattoman.

• eikä mikään, jos tuon vertaa ei voi luottaa.

• T-muna

On miehiä jotka käyttäytyvät noin. Toisaalta hyvä, että asia hänen suhteensa valkeni heti.

• uskoa

mihinkään sokkotreffeihin, kyllä se on enemmän keskustelutason hommaa, haluan itse ainakin nähdä toisen osapuolen silmästä silmään ennekuin alan ottaa "miehestä mittaa"

• T-muna
        uskoa kirjoitti:

mihinkään sokkotreffeihin, kyllä se on enemmän keskustelutason hommaa, haluan itse ainakin nähdä toisen osapuolen silmästä silmään ennekuin alan ottaa "miehestä mittaa"

Niihin pitäisi uskoa. Mihin naiselta loppuu tippaleipä tuossa, vähemmän tärkeässä vaiheessa.

Mikä muuten on keskustelutason homma? Ai niin se sokkotreffi.

Mun mielestä ajatuksena, oletuksena ja toteutuksena sokkotrffi on kiva juttu, mikäli siitä ei ota palkoja.

• RosaLiiin

ollut arvoisesi mies.

• henrii

ketään muuta käteen sopivaa sitten ollut.

• kutriina : )

Miksi ylipäätänsä sopia treffejä ravintolaan.
      Kiusallista molempian kannalta, jos ei synkkakkaan ja joutuu koko illan kärvistelemään kohteliasuudesta toisen seurassa. Tai lähtemään ravintolasta pois. Siellä voisi esim. tavata jonkun kiinnostavamman miehen ja sitten olosuhteiden ja kohteliaisuuden takia pitäisi koko ilta viettää tuon treffikumppanin kanssa. Ehkä pahin virhe minkä voi tehdä. Kahvilta pääsee aina livahtamaan kiireisiin vedoten, mutta ravintolasta oikein ei.

Eipä kannata surra, kun mies ei vastannut kuvailemaansa. Oli varmaan, niin kuin tuossa aiemmassa vastauksessa sanottiin, ihan erilainen. Mutta yritti kuitenkin ehkä hurmata sinua omana itsenään ja kun ei onnistunut, ei kehtaa itseään sinulle näyttää :)

• niissä ketineissä joissa kuvaili olevansa, ja sitten seurasi sivusta, eikä jostain syystä halunnut tutustuakaan..olit kai liian hieno hänelle :)

Jänispöksy oli koko mies..

• O - O

petti, kun hän näki sinut. Ehkä hän oli liioitellut itseään kuvaillessaan. Onhan näistä "pitkistä, komeista, harteikkaista" miehistä kuultu täällä aikaisemminkin. Joillain on korostuneen hyvä käsitys itsestään, jotkut valehtelevat luullen sen parantavan asemaansa treffeille pääsyn suhteen. - Tai sitten hänellä ei ollut sitä pukua.

Entäpä, jos hän olikin joku tuttu, joka ei halunnut paljastaa etsivänsä naisystävää netin kautta?

Tai ehkä hänellä on tapana käydä tarkistamassa nurkan takaa sokkotreffeille kutsumiaan naisia ja pysyy piilossa ellei usko kelpaavansa tai ellei nainen täydellisesti vastaa hänen mielikuvaansa unelmiensa naisesta.

Selityksiä voi keksiä loputtomiin, mutta ehdotan, että unohdat koko miehen ja jatkat matkaasi.
      Ehkä seuraavilla sokkotreffeillä kohtaat hänet, jota etsit, tai ehkä "törmäät" häneen seuraavan lumituiskun aikana jossain muualla. Onnea matkaan!

• viivatiina

hän ehkä kuvitteli sinut vaatimattomammaksi mitä olet ja rupesi oma mitättömyytensä hävettään kyllä varmasti porukasta olisi erottunut satakasivitonen harteikas rillipää mutta jos totuus on satakuusviis pipo päässä ja hartiat kun ladon ovet ei yhtä leveet mutta yhtä lahot ja jos ikäkin sattui olemaan jo kuudenkympin ja kuoleman välillä uskon ettei vika ollut sinussa vaan hänessä tais mennä papalta pupu pöksyyn ei kannata vaivata päätä moisella.

• käyttäytyvä mies ja tekemällä tehty tekosyy.
      Luoja varjelkoon tuollaisista!

• luin kaikki wastaukset tjn :=)
      ja kukaan ei ole ottanut kahta waihtoehtoa huomioon :=)
      waikkakin oskon awauksen prowoksi :=)

1 ehkä olet niin hywännäköinen että kawerille iski ujous päälle ja ei kehdannut kohdata ettei saa heti rukkasia :=)

2 kerron kun luen lisää waihtoehtoja :=)

• huumorin-

taju. Hänestä on hauska vedättää sinua ja katsella kun pääsi pyörii kuin pöllöllä etsien häntä. Koko juttu oli hänelle hauska pila. Luonnollisesti mies ei vastannut ulkonäöltään sinne päinkään, kuin väitti.

b) Mies tuli mustasukkaiseksi kun juttelit iloisesti ja tanssit muiden kanssa, eikä huonoitsetuntoisena uskaltanut lähestyä.

c)Mies olikin nainen. Miehen vaimo oli saanut vihiä miehensä nettitouhuista, ja lähetti treffikutsun miehensä nimissä saadakseen nähdä millaisen vosun kanssa mies kuhertelee. Kotona mies sai turpiinsa. Luonnollisesti hänellä ei sen jälkeen ollut halua tavata treffikumppaniaan.

• pupu pöksyihin,

niin naisilla kain miehilläkin näissä asioissa, luulen?

Se on vain inhimillistä.

• joillakin ja se pitää hywäksyä tjn
        eikä heti tuomita?

mites jos kyseessä olisi mies samanlaisella awauksella :=)
        waikka woi se silti ollakin :=)

• kukkui.
        A.DONIS kirjoitti:

joillakin ja se pitää hywäksyä tjn
        eikä heti tuomita?

mites jos kyseessä olisi mies samanlaisella awauksella :=)
        waikka woi se silti ollakin :=)

Miehen aloitukseen useimmat ainakin meistä naisista olisivat suhtautuneet täysin päinvastoin, kuin nyt.

• ulahtaa sitten jo vähän aikasemmin, ennenkuin menee lupaamaan asioita, joita ei uskalla toteuttaa.

• tuo mutta miksi

turhaan tuolla päätäsi vaivaat? Huti mikä huti.

• puhelinnumeron, jos hän ei sinua löydä.

Käsittääkseni miehen piti etsiä sinut.

Kyllä 185 cm pitkä, harteikas, silmälasit ja puku päällä ottaisi silmään.
      JTuntomerkit sopii myös hahmoon nimeltä Klark Kent (Teräsmies).
      Tai sitten mies istui ja puku istui huonosti miehen yllä.

• maija-inkeri

koska hän kutsui minut Naistentansseihin, ja sanoi etukäteen että minun ei tarvitse tanssia hänen kanssaan jos en halua. Näin hänellä oli hyvä omatunto, ajatteli että saanhan tanssia vaikka hän ei pyydä. Aika sairasta. Luulin että hänelle oli tullut jokin este tai että olin erehtynyt ajasta tai paikasta, kun ei kukaan näyttänyt etsivän minua.

• pppp.p

Elä usko, että ovat vapaita miehet tuolla sokkotreffeillä. Kaipaavat avioleämäänsä piristystä, mutta ei noin "vaativaa". Että pitäisi tanssia illan jonkun tuntemattoman naisen kanssa ja miettiä, että mahtaako saada vai ei. Kun muuta tarkoitusta ole kuin se pieni piristyminen ja täysin miehen ehdoilla, turvallista naimaliittoa tärveltämättä.

Huithaithapelit koko nettitreffideittailu, täyttä pelleilyä ja liian usein toisen ihmisen härskiä hyväksikäyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe