Monesti pyytää ihmisiä keskustelemaan elämisen tarkoituksesta, näköjään turhaan.
Puhutaan vaan kepeästi, pinnallisesti.
Ollaan päiväperhoja, oikeasti hautaan kaatuvia mummoja ja ukkoja.
Ainakin naisilla on nimimerkki, joka on niin kepeä ja kaunis. Vaikka itse on tunkioon sortuva läski.
Luulen että tästä se lähtee.
Itse olet jutuissasi typerä ja yksituumainen.
Hei, aloitinkin itse.
Olen yrittänyt
28
1758
Vastaukset
- helisevä
haluat keskustella ?
melkoisen hyvä aloitus , mutta kerrohan...- hande
Joka meillä kaikilla on.
Se vain unohdetaan tässä hälinässä.
Minne meillä on kiire? - helisevä
hande kirjoitti:
Joka meillä kaikilla on.
Se vain unohdetaan tässä hälinässä.
Minne meillä on kiire?Pienenä tyttönä olin äidilleni keronut sieluni olevan kipeä.
Nykyään sieluani en aattele, joten taitaa olla terve. - hande
helisevä kirjoitti:
Pienenä tyttönä olin äidilleni keronut sieluni olevan kipeä.
Nykyään sieluani en aattele, joten taitaa olla terve.Jolloin ihminen on avoimmillaan, sen tiesit.
Nyt olet sen sulkenut itseltäsi. - helisevä
hande kirjoitti:
Jolloin ihminen on avoimmillaan, sen tiesit.
Nyt olet sen sulkenut itseltäsi.olla totta, sillä olin ahkera pyhäkoulutyttö ja nyt en pyhäkouluile.
- hande
helisevä kirjoitti:
olla totta, sillä olin ahkera pyhäkoulutyttö ja nyt en pyhäkouluile.
Vaikka tarkoituksena on miettiä, miksi murhasin muurahaisen. Lopetin toisen elämän.
Isommista murhista puhumattakaan. - muurahaista
hande kirjoitti:
Vaikka tarkoituksena on miettiä, miksi murhasin muurahaisen. Lopetin toisen elämän.
Isommista murhista puhumattakaan.tappaisi ja muutenkin tappaminen on outo tapa , joka johtunee jostakin perimästä vai raamattuko se niin määrää
- T-muna
Anteeksi vain, että sinänsä mielenkiintoisesta aiheesta tulisi olla keskustelua aloittaessaan aavistus kestustelijoiden kyvystä improvisoida ja stimuloida kumppaneitaan uusiin, ehkä ennalta arvaamattomiin ajatuskuvioihin ja -malleihin. Ikävä kyllä, kokisin sinut aika värittömäksi kumppaniksi siinä porukassa. Värittömäksi siinä mielessä, että olisit sanonut sanomasi muutamassa minutissa ja se olisi sitten siinä. Paitsi se päättymätön toisto.
sekä hyvää että pahaa,mutta ainapa koira vieköön,hyvä kuitekin täällä päällimmäisenä keikkuu.
Ja tämän elämän retkutus käy laatuun,käypä se
A.Kivi. siin sulle syvällistä pohrintaa- 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1---pimp...
mutta olet väärällä palstalla tuon kaipaamasi keskustelunaiheen kanssa.
Laita "korkki kiinni" hyvän sään aikana! Olis ehkä parempi hakea itselleen apua, ja henkistä tukea muualta kuin tältä palstalta. - hande
Vastauksia vailla.Taisin osua ytimeen...
kuin kirjoitella naisille,sitten kesken kirjoittelua sulta voi tulla mitä vaan.
Jos härskejä puhut niin se on vaikea tyylilaji,siin on oltava tarkkana.
Yks runoilija on kirjottanut just sulle säkeen
Kun ihmiseltä otetaan kaikki,
pannaan se polvilleen
ja piretään siinä.
Ei se nouse taisteluun.
Se puree hammasta ,juo viinaa
tuntee että elämä on sen pettänyt
Jarkko Laine- hande
koti-kiusattu kirjoitti:
kuin kirjoitella naisille,sitten kesken kirjoittelua sulta voi tulla mitä vaan.
Jos härskejä puhut niin se on vaikea tyylilaji,siin on oltava tarkkana.
Yks runoilija on kirjottanut just sulle säkeen
Kun ihmiseltä otetaan kaikki,
pannaan se polvilleen
ja piretään siinä.
Ei se nouse taisteluun.
Se puree hammasta ,juo viinaa
tuntee että elämä on sen pettänyt
Jarkko LaineAjattelen sitä.
- henrii
vaikka on tuokiolla seisova pasha, mutta aloitus häviää jos on yksituumainen typerä itse.
tuo on jo sitä normaalista poikeawaa juttua tjn
ja syyn siihen tiedät wain sinä itse :=)
ettet wain ole se joka on lupautunut olemaan wastaamatta minulle :=)
se ainakin osaa nuo prowot jos ei muuta :=)
niin aloitit tjn :=)- VäreNa
että tahallasi loukkaat naisia.
Sillä jos et, niin sinulla on ongelma.
Yhtälailla vihaat ja himoitset naisia, kunnioita et kuitenkaan.
Kovin on vaikea keskustella sellaisen ihmisen kanssa syvällisiä, varsinkin kun huomaa, että hällä ei ole kunnioitusta sinun sanojasi kohtaan.
Miten sinä muka voisit hyväksyä mielipiteen jollet hyväksy ulkonäköä?
Mitä se sellainen keskustelu on?
Et sinä keskustelua hae ..vaan kaikupohjaa itsellesi.
Oikaise jos olen väärässä. Luojan kiitos aika on jo tehnyt tehtävänsä :)
Tämäkö nyt on se syvällinen, elämän tarkoitusta luotaava aloitus. Hienoa.- namisuku
...Nyt mä haluun nähdä foton! foto klap klap klap foto klap klap klap....=O
- Heikunkeikku
...pojan luo. Suloisen-suloisia lapsukaisia siellä talossa :)
Nyt kotona ja koneen äärellä.
Luin aloituksesi. Tässä vastaus:
Puhun hyvin mielelläni kepeitä ja pinnallisiakin asioita täällä. On mukavaa leikkiä :)
Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta keskustella kanssasi elämisen tarkoituksesta. Se ei tarkoita sitä, ettenkö sellaisesta asiasta keskustele. Keskustelen monista asioista ystävien kanssa. Naamatusten. Tutun kanssa. On hienoa, kun on olemassa ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa iloja ja suruja. Olen kiitollinen.
Kyllä, aikamoinen päiväperhonen olen. Iloisesti lentelevä, haaveiden ja positiivisuuden kannattaja.
Kepeä on nimimerkkini. Jos nimimerkki ei kelpaa tai se tuo joitakin negatiivisia mielikuvia, niin se ei ole mun vika. Se on lukijan vika.
Minun mielestäni täällä on paljon fiksuja ihmisiä. Tosi kivoja. Humoristisia. Naurattaa joskus ihan vietävästi jonkun kommentti. "Hyvä sinä", saatan tokaista näytölle.
Ulkomuoto-asiaan en viitsi vaivautua edes vastaamaan. Mutta sinä olet halunnut sanoa oman kommenttisi, joten olen nyt tietoinen siitä.
Jos olen Typerä, Yksituumainen, Paskapää, Idiootti, Nolla, Ämmä, Läskimooses, sinun mielestäsi, niin olen sitten. En voisi, enkä edes halua päätäsi kääntää.- kysyi PPP
koti-kiusattu kirjoitti:
paarma suristimeen,kysyy nöyrästi hän?
Kallialalta sketsissä. :))
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
paarma suristimeen,kysyy nöyrästi hän?
Hmmmm.... Joku tuola suristimes pörrää, mietinki, että mitä kummaa-kummaa-kummaa. Voihan se olla paarma.
Heikunkeikku kirjoitti:
Hmmmm.... Joku tuola suristimes pörrää, mietinki, että mitä kummaa-kummaa-kummaa. Voihan se olla paarma.
et oisit ollu ärtynyt,sillai sivistyneesti tietenkin.
ollaan hautaan kaatuvia mummoja ja ukkoja, sitten aikanaan.
"Tunkioon sortuva läski". Mikä itse olet? Ihmiset on erilaisia. Toisia ulkomuodon perusteella arvosteleva on vieläkin erilaisempi. Jokainen ihminen on laulun arvoinen ja rupsahda rauhassa, siinä elämän viisauksia.
Taitaa tämä palsta olla useimmille enemmän kepeää viihdettä, mitä nykypäivän, työntekijästä viimeisetkin mehut imevän, työelämän puristuksesta vapaalle päässyt ihminen kaipaa enemmän kuin jotain vakavaa pohdiskelevaa keskustelua.
Eikös elämisen tarkoitus ole luoda ja ylläpitää uutta elämää. Mitä sitä miettimään.- paatsama
haavoittuvana. Älä silloin, kun olet ymmälläsi. Ja hetkillä, jolloin kysymystesi määrä on suurenpi, kuin kykysi ymmärtää sanojen tarkoitusta, älä kysy ääneen kenenkään sellaisen kuullen, jonka käsiä et näe.
Itse tulin joskus tänne tuoneeeksi hämmennykseni.
En puukkoja selkään saanut, vaan en keskustellakaan. Joskus vaan olisi tarpeen peilata tuntojaan ja saada silmänsä auki. Tuntematon ihminen on silloin parenpi.
Oman elämäni tarkoitusta en useinkaan pohdi. Lienen sen aikani olen suuntinut ja vaikka karile olen karauttanut, ei matkanteko ole päättynyt.
Lahjoista kallein tämä elämä on, joten ehdointahdoin en sitä ole tärvännyt. Ja kaikki ihmiset elämäni piirissä, siinä muutamasssa sisinmässä, tunnen vastuulleni asetetun, joten en piittaamattomasti heihinkään suhtautua saa.
Olen kenties tavallista herkistyneenpi tänään, kuunneltuani ystävältä saamaani levyä. Jotakin taikaa tässä ajassa muutenkin on. Tavallaan haluan uskoa jouluevankelumiin.
Ja kuitenkin epäilyni on valtava, eikä sitä ole omiaan hälventämään eilisiltainen televisio ohjelma tai paremminkin tieto siitä, että kaikki on totta, mitä lähimmäisen rakkaudettomuudesta kerrotaan tehtävän.
En ole oikein arvannut mitään sanoa, olen vain hämmentynyt sinusta...- katosi
handen halut vastata.
Mielellään pörhistelee palstalla, mutta kun joutuisi tosissaan ottamaan kantaa, loppuu into.
Ja vielä pitäs pildeäkin saaha...hohhhoijjaa - paatsama
katosi kirjoitti:
handen halut vastata.
Mielellään pörhistelee palstalla, mutta kun joutuisi tosissaan ottamaan kantaa, loppuu into.
Ja vielä pitäs pildeäkin saaha...hohhhoijjaatäähän tiietään - vonkata ja olla ilman.
Ajattelin kyseessä olevan ilmiön "paljon puhutaan juodessa". Siltä kantilta ymmärtäisin mahdolliseksi porista tovin sitä, toisen tätä. Ajatus kun ei kovin kauaa pidä ilmaa allaan, kun kiihdyttimellä kuljetaan ja toisaalta jääpi junnaamaan ympyrään. Eipä ole minulta pois, oli kuis tykkää.
Olisinpa vain ollut sopivaisen herkillä tunnoilla ja kerrankin olisi ollut aikaa istua aloillaan.
- Riitta-Liisa
Tämä handehan on varsin ahkera kirjoittaja!Olisipa tosiaan mielenkiintoista, jos joku ammattilainen, psykologi, psykiatri tai muu vastaava yrittäsi koostaa kuvan hänestä näiden kaikkien kirjoitusten perusteella.Hande, itse älä edes yritä, olet pois tolaltasi.
Hyvää Joulua sinulle, ja kaikille muillekin. Elämä tosiaan on.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987