uusi mersu tulossa

mersustakin tulee kuorma-auto

26

4233

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkin perään työnnä aina p...

Vittu kun osaisit linkittää! Linkin perään työnnä aina pikku enter!

• on komea...

axorikin tulee uudistumaan.MB rules!

• Rules!!!
        on komea... kirjoitti:

axorikin tulee uudistumaan.MB rules!

Muut on leluja!!!

• niitä muita näkee
        Rules!!! kirjoitti:

Muut on leluja!!!

Kyllä ootte lapsia.
        Mitä väliä millä muut ajaa, ajakoon vaikka kamazilla jos haluaa tai ei muuhun oo varaa.

Tuohan näyttää volvolta? Lasin kallistus ja peili näyttää peittävän puoli maailmaa.

• lava kiinni

kun on tuo tankki tiellä!

• varma tieto
        lava kiinni kirjoitti:

kun on tuo tankki tiellä!

sehän on webasto!Osta lasit!

• 12345
        varma tieto kirjoitti:

sehän on webasto!Osta lasit!

Ei nyt liity mersuun, mutta saako tohon truckstar sivuun valittua jostain kieleks englantia? Ku ei kykene tajuamaan tosta kielestä mitään.

• 12345 kirjoitti:

Ei nyt liity mersuun, mutta saako tohon truckstar sivuun valittua jostain kieleks englantia? Ku ei kykene tajuamaan tosta kielestä mitään.

Googlen kääntäjällä.

Mercedes Actros on vain Truck of the Year 2009, tai jolla on älykkyyttä kuva jatkajaa, valokuvannut lähellä kotipesä Stuttgartissa. Rungon ohjaamo On selvästi tunnistettavissa, on edessä ilmeisistä syistä suojattu.

Koska et mene sen jälkeen. Uusi Actros on uusi moottori, moottorin linjan sijasta V-moottori. Tämä linja moottorin pakokaasujen kierrätystä (EGR) ja SCR tarvetta, tai pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmä kanssa AdBlue pian pysty täyttämään Euro 6. Tätä varten jäähdytyskapasiteettina on laajennettu uudelleen ja uudelleen, että edellyttää kohotusta.

Alla olevassa kuvassa näemme merkittävä takana alustan tehdas pistorasiaan. Ei, tämä ei ole vielä kypsä tuotantoon, mutta Mercedes rakentaa, niin paras mittauslaitteisto voidaan asentaa.

Kaikki pyörii lopulta Euro standardeja. Tämä Actros z, n aikaisintaan karja-aitaus vuonna 2011, myös uusien DD13 moottori, molemmin puolin valtamerta valtion testikäyttöä testata laboratorioissa ja se ei yllätä minua, jos edes täällä ja jo kulkee noin Euro 5.
        ----------------------------------------
        Likakkaa myös jutun alaosassa olevaa linkkiä
        BigLorryBlog
        Sielä on jutusta enemmän ja myös suomestakin kuvia.
        -----------------------------------------
        http://translate.google.com/?hl=fi
        Pistäkää linkki suosikit listaan

• KOLMEVUOTIASKIN,,,
        RK-asentaja kirjoitti:

Googlen kääntäjällä.

Mercedes Actros on vain Truck of the Year 2009, tai jolla on älykkyyttä kuva jatkajaa, valokuvannut lähellä kotipesä Stuttgartissa. Rungon ohjaamo On selvästi tunnistettavissa, on edessä ilmeisistä syistä suojattu.

Koska et mene sen jälkeen. Uusi Actros on uusi moottori, moottorin linjan sijasta V-moottori. Tämä linja moottorin pakokaasujen kierrätystä (EGR) ja SCR tarvetta, tai pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmä kanssa AdBlue pian pysty täyttämään Euro 6. Tätä varten jäähdytyskapasiteettina on laajennettu uudelleen ja uudelleen, että edellyttää kohotusta.

Alla olevassa kuvassa näemme merkittävä takana alustan tehdas pistorasiaan. Ei, tämä ei ole vielä kypsä tuotantoon, mutta Mercedes rakentaa, niin paras mittauslaitteisto voidaan asentaa.

Kaikki pyörii lopulta Euro standardeja. Tämä Actros z, n aikaisintaan karja-aitaus vuonna 2011, myös uusien DD13 moottori, molemmin puolin valtamerta valtion testikäyttöä testata laboratorioissa ja se ei yllätä minua, jos edes täällä ja jo kulkee noin Euro 5.
        ----------------------------------------
        Likakkaa myös jutun alaosassa olevaa linkkiä
        BigLorryBlog
        Sielä on jutusta enemmän ja myös suomestakin kuvia.
        -----------------------------------------
        http://translate.google.com/?hl=fi
        Pistäkää linkki suosikit listaan

sen sanoo selvemmin.

• taasko..,,

joku tilannut uuden tähtikeulan? osanottoni.

• elvistelee...

viiden vuoden päästä ei ole muuta kuin tähtikeulaa.Täälläkin on innokkaimpia scania
        miehiä pitänyt sitoa puuhun!.Niin kuolavat
        uuden mesen perään.T: Majuri

• mistään...
        elvistelee... kirjoitti:

viiden vuoden päästä ei ole muuta kuin tähtikeulaa.Täälläkin on innokkaimpia scania
        miehiä pitänyt sitoa puuhun!.Niin kuolavat
        uuden mesen perään.T: Majuri

caanioista samoja paskoja mersujen kanss,hupasaa oli kun esittelymersun kanss olin liikkeellä niin kulutusmittari näytti 87 l/100 km kokeilin omalla erimerkkisellä niin korkeimmillaan kun nollas mittarin kuormanteon alussa ja kuorma kerättynä ja marssivauhti päällä näytti 77 l/100 km ja kyseessä oli paljon parjattu c600.

• edistyksellinen kun
        mistään... kirjoitti:

caanioista samoja paskoja mersujen kanss,hupasaa oli kun esittelymersun kanss olin liikkeellä niin kulutusmittari näytti 87 l/100 km kokeilin omalla erimerkkisellä niin korkeimmillaan kun nollas mittarin kuormanteon alussa ja kuorma kerättynä ja marssivauhti päällä näytti 77 l/100 km ja kyseessä oli paljon parjattu c600.

ajat sillä jonkun aikaa, se alkaa itse pitää jotakin takapyörää koholla. Telivtoinen Sisu on propellirunkoinen ja käytettynä kuin kierossa kulkeva ja tolppiin kuseksiva piskikoira

• kauneus,,..
        edistyksellinen kun kirjoitti:

ajat sillä jonkun aikaa, se alkaa itse pitää jotakin takapyörää koholla. Telivtoinen Sisu on propellirunkoinen ja käytettynä kuin kierossa kulkeva ja tolppiin kuseksiva piskikoira

katsojan silmässä, onko sullakin semmoinen mersu, joka kuluttaa sen yli 80l/100km?

• runkosta....
        edistyksellinen kun kirjoitti:

puhuttaessa, mitkä autot voi kaataa lavan kyljelleen ja hytti on vielä pystyssä, villi veikkaus, että pari ruotsalaismerkkiä, mutta entäs mersedes pentssi, luultavasti sekin?

• on hieman
      • parempi,,,

talous, mitä vittua ne ennen on syönyt jos talous nykyään parempi, vai puhuttiinko mainoksessa mersun tehtaan taloudesta.

• loppukesästä katteltiin livenä moista mesee.
      nimikin sille syntyi ihan ittellään
      -PREESNEVIMALLIN MERSU! (kulmakarvat)!!!!

• varmatietovarma

facelift!! ko.tuolla edempänä linkitetty, malli onkin ihan uusi.Tulee Detroit D suora lohkolla
        15 ja 16 litran koneella.Kuulema 700hv haamu raja
        menee rikki!

• Hyvä mies

Olet pikkuisen ajasta jäljessä. Niitä näkemiäsi tulee kaiken päivää vastaan. Tätä et ole nähnyt. Sori. (saatanan tyhmä olet)

• viikset..
        Hyvä mies kirjoitti:

Olet pikkuisen ajasta jäljessä. Niitä näkemiäsi tulee kaiken päivää vastaan. Tätä et ole nähnyt. Sori. (saatanan tyhmä olet)

tai ei, mutta miten se kulutus puoli alkaa oleen hallinnassa.

• Hyvä mies kirjoitti:

täällä on myös viisaita kuten esim sinä!!!!

• vasta menossa

ja tietenkin kanikalla.

• tulossa ja

kanikka on jo menossa. Tulkaahan perässä.

• ny enää kukkaan

uutta mersuu laita vaikk olis tuloss?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      1011
    2. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      677
    3. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      675
    4. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      651
    5. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      638
    6. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      8
      629
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      625
    8. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      68
      619
    9. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      42
      550
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      82
      548
    11. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      22
      548
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      62
      546
    13. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    14. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      523
    15. 57
      520
    16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      134
      498
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      482
    18. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      27
      437
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      46
      433
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      28
      411
    Aihe