paljon olisit valmis maksamaan

terttu

saksanpaimenkoiran pennusta?
molemmilla vanhemmilla vahva suku takana ja tulosket sekä erikoisnäyttelystä että rodunomaisesta kokeesta(suojelu) jalostustarkastus. pennut myydään terveystakuulla, hintaan sisältyy luuston kuvaus 2 vuoden iässä, rekattuna, madotettuna, tunnusmerkittynä, ison pentupaketin kera ja kasvattajan ikuisella tuella(yhteiset koulutusviikonloput jne. erkkareissa esittäminen,tarvittaessa koulutus apua/valmennusta kilpailuihin))

Mietin vain että onko totta että tällaisesta pennusta voi joutua maksamaan jopa 1000€?
Onko tämä sitä kuuluisaa pentutehtailua?!?

10

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluisalla pentu tehtailul...

      kyllä varmaan maksaa sellanen koira 1000 € ja voisin ostaakin sellaisen ei minusta ole väliä minkä hintainen se on kunhan on rekisteröity edes...

      • myi alle

        700e rekattuja pentuja, jotkut pyytää tonnia. se riippuu siitä mihin tarkotukseen koira hankitaan. joku voi maksaa kotikoirasta 1000e joku taas haluaa halvemmalla harrastekoiran. ite maksaisin n 800e, riippuen tietenkin kaikista mainitsemista jutuistasi. Sekä haluaisin tavata vanhemmat.


    • Battoga

      ei todella ole pentutehtailua.

    • hiljattain

      650 Eur,jolla oli nuo kokeet,näyttelyt ja luonnollisesti jalostustarkastus ym. Ei kai kukaan täysjärkinen muunlaisia koiria edes osta.

    • ....

      850 euroa tällaisesta, nuo eivät mitään extrameriittejä ole. Kuvaukset tahdon teettää siellä missä haluan, maksan siis itse, en pennun hinnassa.Terveystakuu maksaa extraa yleensä, eikä ole tae mistään. Jos koira on sökö, se on sitä, vaikka olis takuu, sama suru, teitty jos eläimen ottaa korvattavana esineenä, niin sit..

    • euroo

      on ihan normaali hinta tänä päivänä sakemannista.
      Tahtoo toisissa paikoissa olla jo ylikin tuhat 1200-1300 euroa, jos sisältää terveystutkimukset.
      Niillä sitoudutaan siihen että uusi omistaja helpommin vie koiransa kuviin kun sillä hetkellä kuvat eivät enää maksa mitään.

      • ...

        jos koiransa aikoo kuvauttaa, sen kuvauttaa joka tapauksessa. Kyllä mun täytyy sanoa, että mulla kynnys on matalampi viedä kuvauksiin, kun voin valita paikan ja ajankohdan ihan itse ja maksan sitten siitä siinä paikassa, mutta olen pennun saanut ilman "kuvausmaksua". Kuka takaa, että pentu edes on hengissä 1½-2 vuotiaana kuvausta varten. Jos ei, olet maksanut-tyhjästä. Toki siinä surussa ei sitä rahaa sure.

        Kasvattajien järjestämät kuvaukset, jotka ovat pennun hinnassa, järjestetään lähes järestään ryhmäkuvauksena kasvattajan sopimana ajankohtana, kasvattajan määräämässä paikassa. Lähdepä siinä sitten toiselle puolelle Suomea kuvauttamaan koiraasi.


      • minäkin olen
        ... kirjoitti:

        jos koiransa aikoo kuvauttaa, sen kuvauttaa joka tapauksessa. Kyllä mun täytyy sanoa, että mulla kynnys on matalampi viedä kuvauksiin, kun voin valita paikan ja ajankohdan ihan itse ja maksan sitten siitä siinä paikassa, mutta olen pennun saanut ilman "kuvausmaksua". Kuka takaa, että pentu edes on hengissä 1½-2 vuotiaana kuvausta varten. Jos ei, olet maksanut-tyhjästä. Toki siinä surussa ei sitä rahaa sure.

        Kasvattajien järjestämät kuvaukset, jotka ovat pennun hinnassa, järjestetään lähes järestään ryhmäkuvauksena kasvattajan sopimana ajankohtana, kasvattajan määräämässä paikassa. Lähdepä siinä sitten toiselle puolelle Suomea kuvauttamaan koiraasi.

        aina kuvauttanut koirani ja omassa lääkärissä omilla kustannuksilla, mutta ymmärrän tuon että kasvattaja saa paremmin koiriaan kuvauksiin kun niistä on maksettu etukäteen. Kaikki kun eivät lupauksista huolimatta ala harrastaa ja ole muutenkaan aktiivisia.
        Ja kyllä minäkin mietin nyt uudelleen mistä koirani otan, 500 euron hinnanero on suuri, varsinkin kun se ei takaa mitään välttämättä.
        En ole myöskään koskaan käyttänyt korvausmahdollisuutta, koirillani on vakuutus sitä varten. Kaikki koirat ovat eläneet meillä vanhoiksi vioistaan ja puutteistaan huolimatta.
        Hinta ei saa ratkaista, mutta kuitenkin...
        Tuhat egee vielä menee, mutta kun menee yli, se on jo aika paljon.


    • mikäs tuossa viittaa siihen pentutehtailuun? Ja siks tuo kuvausmaksu hinnas et saahaan niitä koiran ostajia kuvauttamaan ne koirat ja kasvattajat tietää yleensä ne parhaat kuvaajat. Ja saavat halvemmal nuo kimpat kuin jos käy itekseen. Ite maksannu 800 euroo ilman mitää takuita ja kuvaus maksuja. Ja saanut paketit ja kasvattajasta ystävän ja esittäjän näyttelyihin. ja apua muihinkin koiran ongelmiin.

    • nunnuli80

      Heh.. Oletko tosissasi? Ei todellakaan mitään pentutehtailua, ihan normaali hp! Omastani maksoin 850€ ilman kuvia (otatan ne kotikaupungissani).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe