Onko kukaan menossa tai tunteeko entuudestaan kys. hotellin ravintolassa työskentelevää Mustafaa?( n. 30v. vähän pönäkkä). ajaa punaisella pienellä kialla.
Triton empire hotel
6
633
Vastaukset
- kylläkin
ollaan. Tammikuun alkupuolella Luxoriin, jonka jälkeen puolikuun paikkeilla Hurghadaan jossa majapaikkana Triton Empire. Kyseistä Mustafaa en satu tuntemaan, mutta vienkö terveisiä...??!!
Satun tuntemaan...
Tosin sinne suuntaan olen menossa vasta helmikuussa.- Mustafa?
Onko se varattu ja tunnetko sitä kuinkakin hyvin....asuuko hän hurghadassa vai kauempana, nähtiin vaan sitä pari kertaa hotellin lähistöllä ja tunsin samaksi mieheksi joka aamupalaa tarjoili;) ja ens kerralla voisin lomaseikkailun hänen kanssaan pitää, jos hyvin käy;)
- pepdomi
Mustafa? kirjoitti:
Onko se varattu ja tunnetko sitä kuinkakin hyvin....asuuko hän hurghadassa vai kauempana, nähtiin vaan sitä pari kertaa hotellin lähistöllä ja tunsin samaksi mieheksi joka aamupalaa tarjoili;) ja ens kerralla voisin lomaseikkailun hänen kanssaan pitää, jos hyvin käy;)
juurikin lomalta palanneena voin kertoo et ei mustafalta varmaan iltaseuralaiset lopu kesken...
meillä oli illallisella 5 tähden palvelu siihen asti kun se tajus et meistä ei heilaa saa,niinpä se lopetti meille tarjoilun kokonaan ja etsi uudet uhrit.mut jos kerran lomaromanssia etsit ni ei varmaan tarvi kauempaa etsiä! - minävaan123
pepdomi kirjoitti:
juurikin lomalta palanneena voin kertoo et ei mustafalta varmaan iltaseuralaiset lopu kesken...
meillä oli illallisella 5 tähden palvelu siihen asti kun se tajus et meistä ei heilaa saa,niinpä se lopetti meille tarjoilun kokonaan ja etsi uudet uhrit.mut jos kerran lomaromanssia etsit ni ei varmaan tarvi kauempaa etsiä!itse tunnen mostafan todella hyvin. olen tuntenu hänet n. 5 vuotta ja sen perusteella tiedän hänestä monia asioita joita muut eivät tiedä.kuten te kaikki tiedätte minkälaisia egyptiläiset ovat (ketkä siis ovat egyptissä käyneet?) tunkeilevia ja aina seuraa hakemassa! minulle mostafa on ollu tämän 5 vuoden aikana enemmänkin kuin ystävä,oikeastaaan paraskaveri,tiedän mitä hän duunaileee sielä töissä joka päivä.yrittää iskee muijii mut ei oikeestikkaan oo ikin tarkottanu sitä,se vaan haluu oikeesti esittää ja olla todella ihana ja kohtelias.itse en ole tutustunu häneen hotellissa vaan ihan muualla joten tiedän minkälainen hän on kun ei ole työasioissa ja noita egyptiläisii ravintolatyyppei on kyl ihan turha iskee koska niil on joka päivä uudet mimmit menossa :DDD oon kyllä ollu sielä hotellissakin kun oli töissä ja ihan 10 vois antaa,joka ikinen ilta varas pöydän toi juomat ja ruuat pöytään ja kertoi päivän tapahtumia ja kyseli kuulumisia. (:
- salllaaaa
minävaan123 kirjoitti:
itse tunnen mostafan todella hyvin. olen tuntenu hänet n. 5 vuotta ja sen perusteella tiedän hänestä monia asioita joita muut eivät tiedä.kuten te kaikki tiedätte minkälaisia egyptiläiset ovat (ketkä siis ovat egyptissä käyneet?) tunkeilevia ja aina seuraa hakemassa! minulle mostafa on ollu tämän 5 vuoden aikana enemmänkin kuin ystävä,oikeastaaan paraskaveri,tiedän mitä hän duunaileee sielä töissä joka päivä.yrittää iskee muijii mut ei oikeestikkaan oo ikin tarkottanu sitä,se vaan haluu oikeesti esittää ja olla todella ihana ja kohtelias.itse en ole tutustunu häneen hotellissa vaan ihan muualla joten tiedän minkälainen hän on kun ei ole työasioissa ja noita egyptiläisii ravintolatyyppei on kyl ihan turha iskee koska niil on joka päivä uudet mimmit menossa :DDD oon kyllä ollu sielä hotellissakin kun oli töissä ja ihan 10 vois antaa,joka ikinen ilta varas pöydän toi juomat ja ruuat pöytään ja kertoi päivän tapahtumia ja kyseli kuulumisia. (:
minävaan123 on nii oikees ku olla ja voi egyptiläiset tarjoilijat on just tollasii et joka pvä uus mimmi menos,sellasii ne ulkomaan hyypilt vaa on.:>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480