Olen ajatellut ostaa honda nsr. Kuinka paljon suunnilleen kuluttaa polttoainetta ja minkälaiset kuristukset pitää olla jos pyörä on täysitehoinen että tehot olisivat sellaiset että A1 ajokortilla saa ajaa eli 11 kW ja ovatko helpot laittaa? Onko tämä pyörä kannattava ostos ja minkä vuosimallin nsr on teidän mielestä "paras"? Mihin seikkoihin erityisesti kannattaisi kiinnittää huomiota pyörää ostettaessa?
nsr
4
535
Vastaukset
- Vuosimallilla
Ei väliä,älä osta ikinä maalattua pyörää,vaikka se hienolta näyttää.
Kulutus osista,ja jäljistä näet kuinka pyörää on käytetty..
Kaikki muut seikat ovat itsestä kiinni. - tietoa:
Männänvaihto on n. 16000km välein. Kysy onko tehty ja samalla vähintäin pakoaukon säätöläppien putsaus.
Omasta mielestäni tuon männänvaihdon voisi tehdä vaikka 25tkm välein (Honda orig.).
Vähän kannattaa kuunnella koliseeko kampiakselin laakerit (vaikea noviisille) Näitä vaihdellaan 40-70tkm kohdalla (iso remontti.)
Lähes 11 kW on jo vakiossa. n. 18-20kW saavutetaan imu- ja pakokuristuksen poistolla. Yleisesti NSR:llä ajetaan kuristukset poistettuna ja A1 otteella.
Jarrut ovat vähän heikkotehoisia mutta riittäviä.
Erittäin laadukas ja luotettava oikea moottoripyörä. Kulutus kuristamattomana 5-6l/100km Jos nyt haluaa välttämättä kuullostaa ja haista
moottorisahalta niin mikäs siinä.
Nelitahtinen CBR on parempi vaihtoehto.- kunhan..
2000 luvulta. yksi parhaista koskaan, haluttu vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194