Heti..

Sanin

..vai nyt, vaiko vähän myöhemmin..
Oletko enempi kärsivällinen vai kärsimätön..
Liittymättä enää Jouluun tai Sandels'ko hän on/oli ;))

20

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilolias Rohmantti

      siitä mistä roikkuu elis sekä että tapauksesta ja tilanteen mukaan.

      yleissääntöhän on, että nopeet syö hitaat ;)

      • ..kommentti..:)
        Puoltaneeko yleissääntö sitten aina paikkaansa..


      • Ilolias Rohmantti
        Sanin kirjoitti:

        ..kommentti..:)
        Puoltaneeko yleissääntö sitten aina paikkaansa..

        on aina valttia, oli nopee tai ei ;)

        lapset, vanhukset ja jopa naiset ajaa monessa asiassa yleissäännön ohi ;)


      • Ilolias Rohmantti kirjoitti:

        on aina valttia, oli nopee tai ei ;)

        lapset, vanhukset ja jopa naiset ajaa monessa asiassa yleissäännön ohi ;)

        .sää, vai muistutat sää vaan sua;)
        Tuskin ainaskaan meillä päin ne on naisia, lapsia
        tai ees vanhuksia, jotka räiskii ja paukuttaa jo
        täyttä häkää.. :)


      • Ilolias Rohmantti
        Sanin kirjoitti:

        .sää, vai muistutat sää vaan sua;)
        Tuskin ainaskaan meillä päin ne on naisia, lapsia
        tai ees vanhuksia, jotka räiskii ja paukuttaa jo
        täyttä häkää.. :)

        naiset ensin vaikka heikoille jäille ;)

        Hyvää Uutta Vuotta Sanin, varo poreita ja kuplia, nauti niistä ;)


      • Ilolias Rohmantti kirjoitti:

        naiset ensin vaikka heikoille jäille ;)

        Hyvää Uutta Vuotta Sanin, varo poreita ja kuplia, nauti niistä ;)

        Niin tein, siis nautin, ei vaurioita, kiitos
        neuvosta!)
        Ja Onnellista Uutta Vuotta myös Sinulle :))


    • Putkivalo

      kärsivällisyyttä yhtä paljon kuin etanalla karvoja. Sanoohan tuo sanan alkukin että siitä pitää pysyä kaukana - "kärsivä-" :)

      Olen siis muodikkaasti ajan lapsi: kaikkihetimullenyt! Ihan kaikki ei tarvi tulla, ei tänne mahdu. Mutta joka on tullakseen, niin tulkoon heti :)

      Ja entäs sinä?

      • ..kärsimätön, mutta tilanteen niin vaatiessa
        erittäin joustava ;)
        Toivottavasti tarpeeksi ympäripyöreä vastaus kysymykseesi.. ;))


    • gg-10

      Iän myötä oppinut kärsivällisyyttä. Kumma juttu: oppia jotakin. :))

      Mutta totuushan on tietysti, että nopeat syövät hitaat. Hitaat kuolevat nopeasti.
      Eräs tunnettu jääkiekkopersoona totesi: Ei oo häpee olla nopee. :))

      • ..on tuttu, ei kyllä hajuakaan kuka oli tämä
        jääkiekkopersoona, 'pari arvausta', Mölli, Käärme,
        Raipe.. sori, en tie lajista nykyisin
        mitään ;)
        Ei turhalla hätäilyllä välttämättä 'voita' mitään..


      • Sanin kirjoitti:

        ..on tuttu, ei kyllä hajuakaan kuka oli tämä
        jääkiekkopersoona, 'pari arvausta', Mölli, Käärme,
        Raipe.. sori, en tie lajista nykyisin
        mitään ;)
        Ei turhalla hätäilyllä välttämättä 'voita' mitään..

        Ei kait käärmettä ookaan noissa ympyröissä, ku aattelin Raatoa, Raimo Summasta.. kerro ny
        kuka se lätkähemmo oli ;)


    • OIOI98

      Paljon myöhemmin.

      Jotkut nyt ovat hitaampia tulemaan ja tulevat kun on sen aika.

      Mikä Sandels? Tiedän yhden sotapäällikön historiasta ja yhden olutmerkin.

      =DW=

      • Ninas

        ..että siat kärsii, Sandels sellainen, vissiin..
        Joku tietää enemmän, myös mulle olut tutumpi ;)


    • Luulen olevani

      hyvinkin kärsimätön. Mutta tärkeiden asioiden kohdalla sitä kärsivällisyyttä on löytynyt vaikka muille jakaa.

      Mutta en jaksa jonottaa, enkä malta vaivata taikinaa puolta päivää ... ja jos innostun vaikka remontoinnista, sen pitää tapahtua nyt ja heti. Eli suunnitelmat kokoon, rautakauppaan ja toteutuksen kimppuun...

      • varmasti hyvä jos pystyy turhaan 'hötkyilijöitä.
        vähän rauhoitteleen..
        Sulla lienee varma maku, jos osaat remppavärit
        ja materiaalit nopeasti päättää.. :)


      • Zinnia
        Sanin kirjoitti:

        varmasti hyvä jos pystyy turhaan 'hötkyilijöitä.
        vähän rauhoitteleen..
        Sulla lienee varma maku, jos osaat remppavärit
        ja materiaalit nopeasti päättää.. :)

        Khiih.... arvaapas kuinka usein meillä sitten remontoidaan... kun tahtookin toisenlaista?

        Ei vainen. Ehkä se menee niin, että alitajuisesti miettii kauan ja sitten yhtäkkiä asia "kirkastuu". Sen jälkeen ei sitten malta odottaa hetkeäkään :-)


      • Zinnia kirjoitti:

        Khiih.... arvaapas kuinka usein meillä sitten remontoidaan... kun tahtookin toisenlaista?

        Ei vainen. Ehkä se menee niin, että alitajuisesti miettii kauan ja sitten yhtäkkiä asia "kirkastuu". Sen jälkeen ei sitten malta odottaa hetkeäkään :-)

        ..vähä arvelin sen remppahomman menevänkin..
        Eräät täällä vain katselee nurkkiaan; tarvis
        tehdä jotain.. ;)


    • laudi**

      asia täytyy tehdä heti eikä vasta kohta :)))))))))
      kumma kyllä muuten olenkin todeeellla pitkäpinnainen :/
      Hyvää alkanutta Vuotta 2009 Ystäväni!

      • Piti oikein katsoa, mitä tuohon avaukseen tulikaan laitettua ;)
        Kun asia pitkittyy, niin se mutkistuu, eiköhän
        se sanonta tuohon tapaan mee..
        Kiitos paljon..:) Myös Sinulle Onnea ja Kaikkea Hyvää alkaneelle vuodelle!


      • laudi**
        Sanin kirjoitti:

        Piti oikein katsoa, mitä tuohon avaukseen tulikaan laitettua ;)
        Kun asia pitkittyy, niin se mutkistuu, eiköhän
        se sanonta tuohon tapaan mee..
        Kiitos paljon..:) Myös Sinulle Onnea ja Kaikkea Hyvää alkaneelle vuodelle!

        :)))))))
        Niin. Kylläpä ne asiat alkavat mutkistua
        niitä, kun pitkittää..:(
        ..:/

        *"näkemisiin"*
        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe