Olin tyttäreni jä hänen ystävänsä kanssa risteilyllä.
Hetken istuttuani yksin kuuntelemassa tanssiravintolassa musiikkia luonani kävi sen hetken aikana kolme miestä ja kaikki menivät suoraan asiaan eli pyysivät hytteihinsä. Kaikki näyttivät ihan siisteiltä ja tavallisilta miehiltä. Eronneitako vai karanneitako, mene ja tiedä.
Olin hämmästynyt, kummastunut ja ihmeissäni. Tuli outo olo. Halpa olo. Näytinkö helpolta saaliilta? Halusin äkkiä pois sieltä.
Olisivat edes pyytäneet tanssimaan, mutta ei. Härskisti suoraan asiaan. Tuli inhotunne miehiä kohtaan, kaikkia miehiä. Nyt aikani teitä kiroan...
Olipas risteily!
28
1576
Vastaukset
- Rattus sp.
Tuon jälkeen minäkin sadattelisin pitkään. Kaikenlaisia urveloita sitä onkin liikkeellä.
- gg-10
Eikös tuo nyt ole karjalauttojen meininki ollut jo pitkään...
outoa tosiaan. Jos miehet ei vaikuttaneet kovin päihtyneiltä,
tulee kuitenkin mieleen kysymyksiä;
alku- vai loppuiltaa, miten olit pukeutunut,
mitä mahdoit miettiä (ilmeesi)?
Helppo sanoa näin jälkikäteen, oisit heti kysynyt
heiltä jotain 'nasevaa';)- miljoonapulu
Hei! Ymmärrän tuntemuksesi. Tää on niin tätä.
Oman kokemukseni mukaan siihen on pakko asennoitua, että ehdotuksia luultavasti tulee miehiltä. Asennoidun siihen jo ennen baariin menoa koska niitä suoria ehdotuksia sitten todennäköisesti tulee. Hyvä miettiä joku naseva kommentti valmiiksi!
Kerron erään kokemukseni viime kesältä. Olin ostamassa mansikoita marketin edestä olevalta myyntipisteeltä niin eräs n 55-65 vuotias mies tuli minua liian lähelle jo sen koin epämiellyttäväksi silti en lähtenyt pakoon koska olin päättänyt ne mansikat ostaa kakkua varten. No, hän sitten meni "asiaan" ja kysyi minulta annanko hänelle (en tässä kainouttani viitsi mainita mitä olisi halunnut) kun en ollut näkevinänikään häntä niin hän kysyi; haiseeko hengitys ja oli siinä jo rahat kädessä ja vielä sanoi; enempää minulla ei nyt rahaa ole.
Tilanne ja koko mies oli minusta epämiellyttävä!
Älkää sanoko; älä pukeudu provosoivasti.
Ilma oli silloin hieman viileähkö, minulla oli pitkä musta nahkatakkini mustien farkkujeni kanssa!
Meni päiväni pilalle.- Märk
Sinä olit ostamassa mansikoita ja ukko tuli kyselemään - hmm - vähän samaa asiaa ikään kuin itsepoimittuna.
No, vetovoima on vetovoimaa vaikka marjakojulla! Onko moiseen mahdotonta suhtautua huumorilla? - miljoonapulu
Märk kirjoitti:
Sinä olit ostamassa mansikoita ja ukko tuli kyselemään - hmm - vähän samaa asiaa ikään kuin itsepoimittuna.
No, vetovoima on vetovoimaa vaikka marjakojulla! Onko moiseen mahdotonta suhtautua huumorilla?Ei ole mahdollista suhtautua huumorilla.
Vai onko se JO niin normaali ja JOPA tavallinen asia, että naiselle voi tehdä ostotarjouksen?
Mietipä asiaa vähän tarkemmin. Oletetaan, että olisit naimisissa ja vaimosi kertoisi sinulle vastaavan asian, kehottaisitko häntä vain nauramaan? - Märk
miljoonapulu kirjoitti:
Ei ole mahdollista suhtautua huumorilla.
Vai onko se JO niin normaali ja JOPA tavallinen asia, että naiselle voi tehdä ostotarjouksen?
Mietipä asiaa vähän tarkemmin. Oletetaan, että olisit naimisissa ja vaimosi kertoisi sinulle vastaavan asian, kehottaisitko häntä vain nauramaan?No, jos ei naurata niin en vaadi ketään nauramaan.
En tiedä vaimoni saamista tarjouksista, mutta kyllä hänen paikkaansa kyselty on.
Siitäkään minulla ei ole aavistusta, miten tavallista moinen ostattelu on, tai ei ole. Minun kolhittu itsetuntoni ei tarjousten tekemiseen riittäisi. Mutta jos MINULLE tarjottaisiin rahaa... ääh, mitähän nekin kuvittelisivat saavansa. - miljoonapulu
Märk kirjoitti:
No, jos ei naurata niin en vaadi ketään nauramaan.
En tiedä vaimoni saamista tarjouksista, mutta kyllä hänen paikkaansa kyselty on.
Siitäkään minulla ei ole aavistusta, miten tavallista moinen ostattelu on, tai ei ole. Minun kolhittu itsetuntoni ei tarjousten tekemiseen riittäisi. Mutta jos MINULLE tarjottaisiin rahaa... ääh, mitähän nekin kuvittelisivat saavansa.En tarkoittanutkaan, että sun PITÄISI tietää onko vaimosi saanut tarjouksia, yritin saada sinut ymmärtämään tuntemuksiani.
Ennen minulle ei ole ostotarjouksia tehty, tuo oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta myös. Isketty on monesti koitettu ja monenlaisen muunkin huomion kohteena miesten taholta olen ollut (enkä tarkota baareja ja ravintoloita), mutta rahaa ei ole ennen tarjottu.
Kiusallisinta ns "kuolaaminen" ("kuolaaminen" tarkoittaa liian pitkään katselua) on silloin kun ko. miehellä on vaimo tai tyttöystävä mukana.
Minusta on erittäin epäkohteliasta vaimoa/tyttöystävää kohtaan tuijottaa muita naisia. Eikä liiallinen tuijottelu ole muutenkaan fiksua. - Märk
miljoonapulu kirjoitti:
En tarkoittanutkaan, että sun PITÄISI tietää onko vaimosi saanut tarjouksia, yritin saada sinut ymmärtämään tuntemuksiani.
Ennen minulle ei ole ostotarjouksia tehty, tuo oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta myös. Isketty on monesti koitettu ja monenlaisen muunkin huomion kohteena miesten taholta olen ollut (enkä tarkota baareja ja ravintoloita), mutta rahaa ei ole ennen tarjottu.
Kiusallisinta ns "kuolaaminen" ("kuolaaminen" tarkoittaa liian pitkään katselua) on silloin kun ko. miehellä on vaimo tai tyttöystävä mukana.
Minusta on erittäin epäkohteliasta vaimoa/tyttöystävää kohtaan tuijottaa muita naisia. Eikä liiallinen tuijottelu ole muutenkaan fiksua.Äääääh kun mä kirjoittelin just väärin. Siis MUN paikkaani on kyselty mun vaimoltani. Eikä se mikään ihme olekaan.
Paikkaa mun vaimonani sen sijaan ei kukaan oo kysellyt vuosikymmeniin.
- voi mahoton!
tervetuloo vaan realistiseen maailmaan sieltä prinsessakuvitelmista.
Kyllähän sä tietty voisit miettiä laittaudutko provosoivasti ja onko silmissäsi se "haku päällä-katse" sillä ei kukaan kysy js ei toinen vaikuta jotenkin lupaavalta....on se realistinen maailma? Kapakoissa/ravintoloissa kun ei käy, niin ei voi tietää.
Mikä lie katse silmissäni ollut, kun siinä Tukholmassa vietetyn päivän jälkeen puolinukuksissa istuskelin. Laittautunut en ollut mitenkään.
Siljan laivoillahan matkustaa paljon lapsiperheitä. Paljon yksin liikkuvia miehiä oli myös, mutta taisin olla se yksi ja ainoa yksin istuskeleva nainen. Siinä varmaan syy.
Naura vaan, jos naurattaa. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Minäkin osaan jo nauraa noille kolmelle puutteessa olevalle miesparalle...- mieleeni tulee että
vm-64 kirjoitti:
on se realistinen maailma? Kapakoissa/ravintoloissa kun ei käy, niin ei voi tietää.
Mikä lie katse silmissäni ollut, kun siinä Tukholmassa vietetyn päivän jälkeen puolinukuksissa istuskelin. Laittautunut en ollut mitenkään.
Siljan laivoillahan matkustaa paljon lapsiperheitä. Paljon yksin liikkuvia miehiä oli myös, mutta taisin olla se yksi ja ainoa yksin istuskeleva nainen. Siinä varmaan syy.
Naura vaan, jos naurattaa. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Minäkin osaan jo nauraa noille kolmelle puutteessa olevalle miesparalle...pukeutumisessa, ilmehdinnässä, hiuslaitteessa tai jossain ulkoisessa olet haksahtanut..
Miehiltä haluan kuulla vastinetta: menisittekö ehdottamaan sänkytouhuja siistille, provosoimattomalle maija meikäläiselle, jolla on vielä tytärkin mukanaan. Vai olisiko tälläkin kertaa kysymys siitä että äiti vähän lainasi nuorison (tyttärensä) vaatteita esim.?
Noloa meille naisille. mieleeni tulee että kirjoitti:
pukeutumisessa, ilmehdinnässä, hiuslaitteessa tai jossain ulkoisessa olet haksahtanut..
Miehiltä haluan kuulla vastinetta: menisittekö ehdottamaan sänkytouhuja siistille, provosoimattomalle maija meikäläiselle, jolla on vielä tytärkin mukanaan. Vai olisiko tälläkin kertaa kysymys siitä että äiti vähän lainasi nuorison (tyttärensä) vaatteita esim.?
Noloa meille naisille.vieressäni silloin, kun nämä ukot kävivät. Jaa, että äitikö lainasi tyttärensä vaatteita? Niitä lökäpöksy verkkareitako, joita hän käyttää?
Ihan kuin tässä nyt syyllistettäisiin minua. Tunika, hame ja saappaat olivat ylläni, aivan kuin kenellä tahansa siellä olleella perheenäidillä. Kyllä siellä näitä venäläisiä naisia oli vaikka kuinka paljon ja heidän pukeutumisensa varmaan kaikki tietävät. Ehkä ukkelit saivat pakit heiltäkin.
Ja minä tyhmä kun vain halusin hetken istua ja nauttia musiikista...Siinä mielessä kyllä haksahtanut.- Rattus sp.
vm-64 kirjoitti:
on se realistinen maailma? Kapakoissa/ravintoloissa kun ei käy, niin ei voi tietää.
Naura vaan, jos naurattaa. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Minäkin osaan jo nauraa noille kolmelle puutteessa olevalle miesparalle...Huomasin tämän sivuketjun. Jos saat ilkeitä vastauksia, niin kannattaa sivuuttaa. Keskity vain asiallisiin vastauksiin, niin et pahoita mieltäsi. Yritä muistaa, että ilkeät kommentit saattavat tulla yhdeltä ainoalta ihmiseltä.
Tämän halusin vain lisätä sen tähden, että tämän tyyppisiä keskusteluja on ollut niin paljon ja aivan suotta kukin vuorollaan on pahoittanut mielensä. - miljoonapulu
vm-64 kirjoitti:
vieressäni silloin, kun nämä ukot kävivät. Jaa, että äitikö lainasi tyttärensä vaatteita? Niitä lökäpöksy verkkareitako, joita hän käyttää?
Ihan kuin tässä nyt syyllistettäisiin minua. Tunika, hame ja saappaat olivat ylläni, aivan kuin kenellä tahansa siellä olleella perheenäidillä. Kyllä siellä näitä venäläisiä naisia oli vaikka kuinka paljon ja heidän pukeutumisensa varmaan kaikki tietävät. Ehkä ukkelit saivat pakit heiltäkin.
Ja minä tyhmä kun vain halusin hetken istua ja nauttia musiikista...Siinä mielessä kyllä haksahtanut.Mielestäni naisia/naista ei saa syyllistää jos/kun mies/miehet suhtautuvat epäasiallisesti.
Onkohan niin, että nykyään luullaan kaiken olevan ostettavissa jos vaan sopiva hinta löytyy?
Ja ainahan se naisen oma vika on kun mies/miehet käyttäytyvät epäasiallisesti. Niinkö se muka on?
Aikamme on yliseksuaalinen.
Ei se ole pukeutumisesta kiinni tosiaan kun joutuu kohtaamaan epäasiallista suhtautumista miesten taholta, minulla tästä kokemusta on. - miljoonapulu
Minä en todellakaan elä missään prinsessakuvitelmissa.
Just joo. Mä en todellakaan laittaudu provosoivasti eikä mulla ole "haku päällä katsetta" koskaan.
Roskapuhetta tuo väitteesi: kukaan ei kysy jos toinen ei vaikuta lupaavalta.
Mistä hatusta sä ton tempasit.
Mä EN todellakaan katsele miehiä "haku päällä" katseella. Mua ei kiinosta muut miehet SIINÄ mielessä kun itselläni on komea ja sexy mies ja vaikkei olisikaan en silti katselisi sillä silmällä muita miehiä. Älä sä laita naisen syyksi jos/kun joku ukko on asiaton!
Ketuttaa naisten syyllistäminen. - Mies Suomesta
vm-64 kirjoitti:
vieressäni silloin, kun nämä ukot kävivät. Jaa, että äitikö lainasi tyttärensä vaatteita? Niitä lökäpöksy verkkareitako, joita hän käyttää?
Ja minä tyhmä kun vain halusin hetken istua ja nauttia musiikista...Siinä mielessä kyllä haksahtanut.Tuo viestittää naisellista vetovoimaasi. Suomalainen tollo mies, joit monet heistä on, ei osaa asiaansa muuten esittää. Katsos, tuo huono itsetunto. Venäläiset tytöt eivät taas lähde senttejään laskevan tollon mukaan, he hinnoittelevat huomionsa.
- Märk
Kundit eivät ilmeisesti halunneet/osanneet lähestyä Sinua ns. pitkällä kaavalla, ja ajan säästämiseksi esittivät asiansa heti. Sinänsä selvää, varsinkin jos vastasit kiertelemättä.
Toisaalta voit olla hyvilläsi, että iskukykysi on tallella, jos sitä joskus vaikkapa tarvitsisit. - Putkivalo
sun turhautuneisuutesi. Kyse ei ole siitä miten sinä naisena pukeudut tai käyttäydyt, vaan siitä että aina on miehiä jotka esineellistävät naisia. Kyse on miesten kunnioituksen puutteesta naista kohtaan. Se on aina yhtä loukkaavaa kun sattuu kohdalle.
- miljoonapulu
Lyhyesti osasit asian HYVIN ilmaista. Ihan täyttä asiaa tuo on mitä kirjoitit.
- Putkivalo
miljoonapulu kirjoitti:
Lyhyesti osasit asian HYVIN ilmaista. Ihan täyttä asiaa tuo on mitä kirjoitit.
Joskus harmitta kun vähän kaikkea on tullut kokeiltua, mitä jää edessäpäin? Ai niin, tietty suklaa homejuustolla :))) sitä en ole kokeillut.. Harmi vaan kun olen suklaasta katkaisuhoidossa tammikuun :))
- Andorra Belize
Tulee se musa mieleen, muistatko kun ohjelma alkoi? Love Boat. Muistatko Lemmenlaiva? :D
- miljoonapulu
ja ymmärrä kirjoitti:
Mitä lemmenlaiva liittyy tähän keskusteluun? Kun miehet siellä ehdottelivat tuskin hänelle mitenkään romanttinen olo siitä tuli.
Kerro ny tyhmälle blondille miten lemmenlaiva liittyy mihinkään?
Kerro niin ymmärrän. Katsos mulle pitää puhua selkokielellä, että ymmärrän.
- voi mahoton
Näyttävät naiset ottaneen nokkiinsa aiemmasta kirjoituksestani, sehän olikin odotettavissa.
Jotkut väittävät myös etteivät ilmeile "haku päällä-katseella, sekin oli odotettavissa.
Mikä siinä on, arvon siskot, että joillekin teille on mahoton ajatus myöntää, että kyllä ne teidänkin silmänne siellä yleisön joukossa vaeltavat miehestä toiseen, kroppaa mittaillen? Aina on joku mies, joka sen katselun huomaa. Se siitä, niin yksinkertaista se on.- miljoonapulu
Hahahaha vaan itsellesi. Eikö saadut vastaukset miellyttäneetkään? Taisit itse ottaa nokkiisi.
Ja taidat itse hakea naisten silmistä "haku päällä" katsetta ;)) !
Varmaan niin osa miehistä kuin osa naisistakin katselevat vastakkaisen sukupuolen kroppaa mittaillen. Molemmista löytyy.
Minulla ei ole siihen tarvetta koska mieheni on komea ja sexy ;). - voi mahoton
miljoonapulu kirjoitti:
Hahahaha vaan itsellesi. Eikö saadut vastaukset miellyttäneetkään? Taisit itse ottaa nokkiisi.
Ja taidat itse hakea naisten silmistä "haku päällä" katsetta ;)) !
Varmaan niin osa miehistä kuin osa naisistakin katselevat vastakkaisen sukupuolen kroppaa mittaillen. Molemmista löytyy.
Minulla ei ole siihen tarvetta koska mieheni on komea ja sexy ;).Että olet sitten lukutaidoton sen lisäksi ettet tajua lukemaaasi?
En ole lesbo enkä odota naisten katselevan minua sillä silmällä.
Miksi, muuten,puutuit viestiin joka ei ollut sinulle osoitettu edes? Tyypillistä taas keski-ikäiselle naiselle joka ei osaa olla vaiti. Tuollaisia meillä on työpaikallakin riesaksi asti.
Toivottavasti minusta ei tule tuollaista kun 40 rävähtää mittariin parin vuoden kuluttua :) - miljoonapulu
voi mahoton kirjoitti:
Että olet sitten lukutaidoton sen lisäksi ettet tajua lukemaaasi?
En ole lesbo enkä odota naisten katselevan minua sillä silmällä.
Miksi, muuten,puutuit viestiin joka ei ollut sinulle osoitettu edes? Tyypillistä taas keski-ikäiselle naiselle joka ei osaa olla vaiti. Tuollaisia meillä on työpaikallakin riesaksi asti.
Toivottavasti minusta ei tule tuollaista kun 40 rävähtää mittariin parin vuoden kuluttua :)En tiennyt vastanneeni naisen kirjoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094