tulee markkinoille...
odottelen innolla.
windows 7
13
787
Vastaukset
- ----
Kokeiluversio karkasi jo levitykseen.
http://sektori.com/uutinen/windows-7-beta-karkasi-internetiin/8604/ - vistaan
Kokeile vistaa niin pääset makuun, sehän perustuu pitkälti vistaan.
- ie 8 beetan
toimii ihan hyvin
- sehän
ie 8 beetan kirjoitti:
toimii ihan hyvin
kiva
- Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
ie 8 beetan kirjoitti:
toimii ihan hyvin
Internet Explorer 8 on SELAIN.
Windows 7 on tuleva KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ.
- vuoden päivät..
mennee. Testasin jo betaa, kivan tuntuinen, melko sukkelalta vaikutti virtuaali-koneessakin. Joitain uutistuksia, huomasin Paintin muuttuneen vihdoinkin sitten Win95 ajoista esimerkkinä.
- tullu
Onks siihe lisätty värejä vai jotai isompaaki muuttunu.
- juttuja..
tullu kirjoitti:
Onks siihe lisätty värejä vai jotai isompaaki muuttunu.
paraneltu, symboleita kuten tähtiä, viis-kulmioita ym. Mitta-asteikot saa reunoille. ihan hyvä varmaan useimille. Tutkaillaan lisää ominaisuuksia.
Vuonna 2010.. Menee 2010 lopulle tai 2011 alkuun, että SP1 on ulkona. Ensimmäistä versiota en suosittele.
Liian aikaisin julkaistaan helposti, niin kuin Vistakin. Vasta sp1:n jälkeen se alkoi kunnolla pelittää.
- joten ei mitään
kiirettä vielä vuosiin.
- Nii-i.
Ei tarvitse hommata sitä lupienkyselijä-Vistaa ollenkaan.
- Freightliner
Nii-i. kirjoitti:
Ei tarvitse hommata sitä lupienkyselijä-Vistaa ollenkaan.
Joiltakin se lupien kyseleminen voi olla tarpeen,kyllä UAC on parantanut Vistan käyttöturvallisuutta,sitäpaitsi sen helposti päältä ja jos kyvyt ei riitä sen päältä saamiseen on sitten kyllä niillä tietotaidoilla parempi pitää se UAC päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384