Tulin toivottelemaan kaikille tutuille ja tuntemattomille:
Oikein Upeaa Vuotta 2009!
http://www.youtube.com/watch?v=x1VvYfv66bA
Moi kaikille!
21
960
Vastaukset
Kiitos, ja samoin Sinulle; kaikkea Hyvää alkaneelle vuodelle!
P.s. mie kyllä vaihtaisin ainakin muutaman päivän :)- n52ejk.
No, muutama päivä sinne tänne. Heitetään pois muistista sinne minne kuuluvatkin.
ps.
Sitäpaitsi kaikki aina hokee, että huonomuistisuus kuuluu ikääntymisen etuoikeuksiin. :)
Kiitos ja upeaa vuodenjatkoa sinullekin!
- n52ejk.
oletkos sinäkin vielä täällä. Kiva.
Kiitos, kiitos!
- Vierailija-M
ja kiitoksia, sinulle ja kaikille muillekkin tasapuolisesti Hyvää uutta vuotta.
- n52ejk.
kohteliaasti ja vieläpä hymyn kera.
- HTZA
en ymnmärtänyt viestiäsi?
ww..you..xytää?)
Kirjoita selvemmin.- n52ejk.
noin.
Nyt mä olen ymmälläni?
hakataan,mut olkoot ompahan jätkäpoikaa koeteltu,taivuttu ollaan ei taituttu.
Laulust sanosin et kyllä se on Rautavaara joka tän laulaa,ei pikkupojan piipitys oikein natsaa.
Hyvät jatkot sulle.- n52ejk.
musiikkijuttu on tässä vähän niinkuin niin, että mulle kolahtaa kaikessa ensin sanat.
Rautavaaralta olisin laittanut sen Päiväsäde Menninkäinen, mutta ei löytynyt, ei.
Hyvää toivon myös sinulle. n52ejk. kirjoitti:
musiikkijuttu on tässä vähän niinkuin niin, että mulle kolahtaa kaikessa ensin sanat.
Rautavaaralta olisin laittanut sen Päiväsäde Menninkäinen, mutta ei löytynyt, ei.
Hyvää toivon myös sinulle.se on taas inhokkien joukossa.
- elävässä arkistossa
n52ejk. kirjoitti:
Hyvää toivon myös sinulle.löytyy, mutten saanut linkitettyä.
No, eipä näy kaikki tykkäävänkään. ;) - n52ejk.
koti-kiusattu kirjoitti:
se on taas inhokkien joukossa.
siinä nyt noin tökkii?
Sanat on minusta upean moniselitteiset. Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka moni kappaletta kuuntelevista tuntee yhteenkuuluvuutta Menninkäisen mietteisiin. - n52ejk.
elävässä arkistossa kirjoitti:
löytyy, mutten saanut linkitettyä.
No, eipä näy kaikki tykkäävänkään. ;)noin kävi myös mulle.
Kiitos yrityksestä. n52ejk. kirjoitti:
siinä nyt noin tökkii?
Sanat on minusta upean moniselitteiset. Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka moni kappaletta kuuntelevista tuntee yhteenkuuluvuutta Menninkäisen mietteisiin.mörököllien äiti,jotenkin vaan se laulu ei musta sovi Tapsan suuhun.
Sanat on kyl hyvin riimitelty.- asti pääsin,
n52ejk. kirjoitti:
noin kävi myös mulle.
Kiitos yrityksestä.mutten saanut soimaan. Koneestani ilmeisesti puuttuu ajantasalla oleva versio Media Playeristä.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=677&a=3328 asti pääsin, kirjoitti:
mutten saanut soimaan. Koneestani ilmeisesti puuttuu ajantasalla oleva versio Media Playeristä.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=677&a=3328aikane kipale,melkeen minuutin kesti ennen kuin pelit pärähti peuhaamaan,oottele rauhas.
- kummaa,
koti-kiusattu kirjoitti:
aikane kipale,melkeen minuutin kesti ennen kuin pelit pärähti peuhaamaan,oottele rauhas.
nyt pelas kuin enkeli.
Eka kerralla moitti, että ohjelmasta puuttuu jokin osa. n52ejk. kirjoitti:
siinä nyt noin tökkii?
Sanat on minusta upean moniselitteiset. Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka moni kappaletta kuuntelevista tuntee yhteenkuuluvuutta Menninkäisen mietteisiin.niin kieltäydyin ammattikoulun kevätjuhlan ko. laulun menninkäisen osasta, vaikka päivänsäde oli todella kaunis.
Onneksi koulun jälkeen vähän varttuneenpana sain lähemmin tutustua tähän päivänsäteeseen.
Mut ei hänestä minulle vaimoksi ollut, vai olisko mennyt toistepäin, ettei minusta hänelle mieheks!:)
Oli oikeesti kaunis tyttö, mm. lehdissä fakkumainoksissa esiintyi!
- n52
sitten moi taas.
Kaikkea kivoja juttuja jokaisen eloon ja oloon toivottelen.
Itse olen sen verran pulputtava tyyppi, että ei tämäkään varmaan jäänyt viimeiseksi vierailuksi täällä.
Siispä naurua kehiin ja taas matkamme jatkuu.... ;) - Heikunkeikku
...toivotuksesta.
Kaunis valssi. Hyvin "eleetön", koruton sovitus, jossa tarkoituksena korostaa sanoja, musiikin myötäillessä taustalla.
Olisin mielelläni tanssinut tämän kappaleen.
Laulussa laulettiin kauniisti...."on elämä kaunis ollut niin, kuin punottu lankoihin kultaisiin..."
Näin se on.
Oikein Upeaa Vuotta sinulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267