Vuoden 1. galluppi

Muistatte varmaan kun joka toisessa puhelimessa oli soittoäähenä säkkijärven polkka. Nykyään enään harvemmin kuulee. Mikä on sinun valintasi soittoääneksi?

30

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gg-10

Mulla soi AC/DC:n You shook me all nigth long.

• Niin kuin lankapuhelimet aikoinaan pirisi...=))))

• hairioilmoitus

Moi!

No vähän aikaa mietin ja sitten meni jakeluun. Eli et puhu ABBA:n kappaleesta vaan siitä "vanhanaikaisen puhelimen" äänestä.
        On muuten hiton tyylikäs soittoääni se. Tulee mieleen elokuva "Suuri gagsterisota" (Once Upon a Time in America) joka alkoi juuri sellaisella puhelinsoitolla.

Hyvä maku sinulla!

• hairioilmoitus kirjoitti:

Moi!

No vähän aikaa mietin ja sitten meni jakeluun. Eli et puhu ABBA:n kappaleesta vaan siitä "vanhanaikaisen puhelimen" äänestä.
        On muuten hiton tyylikäs soittoääni se. Tulee mieleen elokuva "Suuri gagsterisota" (Once Upon a Time in America) joka alkoi juuri sellaisella puhelinsoitolla.

Hyvä maku sinulla!

Vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole...=))))

Tiedä häntä mausta...

• miljoonapulu
        hairioilmoitus kirjoitti:

Moi!

Hyvä maku sinulla!

Heips! Abba mullakin tuli mieleeni.

• miljoonapulu
        miljoonapulu kirjoitti:

Heips! Abba mullakin tuli mieleeni.

Piti vastata hairioilmotuksen kommenttiin. No, mä tääl sekoilen vastauksieni kanssa. Olkaahan kanssaihmiset kärsivällisiä. Kerran yks emäntä älähti kun vastasin hälle vissiin väärin tai jotain. Ihan jossain muussa keskustelussa.

• Ninas

..suomalaista, Pauhaava Rakkaus a'la
      Lauri Tähkä.

• Äänikorva

En pidä musiikkisoittoäänestä olenkaan. Jos haluan musiikkia kuulla, niin pistän stereot soimaan.

• Nokian alkuperäinen

kukkokiekuu!

• Isabel_Allende

Välillä Ramonessia ja Ne Luumäkiä:
        ihanan pirteitä!
        Tietty joskus oman lapsen nauhotettua hölötystä, mutta kun
        sitä saa muutenkin kuunnella:))

• migu

Muutaman viikon pidin soittoäänenä Popedan Kellot lyö-kappaletta mut se sitten riittikin mulle.
      Nyt on perinteinen vanhanajan puhelimen pirinä ;)

• Yanet

läheisimmille on määritelty oma soittoääni. Jo äänestä tietää kuka soittaa. Määrittelemättömille vieraille soi vain ring... ring.. Tietää jo äänestä kannattaako kiirehtiä vastaamaan vai ei.

Matkustin kerran junalla Ouluun n. 450 km, kun se Säkkijärven polkka soi koko matkan. Nykyään radiossakin kanava vaihtuu heti kun tuon kappaleen alku sävelet alkaa kuulua.

• mira-ley

Hei,

En muista varmasti oliko tuo otsikkoni oikein englanniksi...mut jotain sinne päin kait...
      niin itsellä meni kait jotenki soittoäänet vinksinvonksin, kun taannoin vaihtoin liittymää. Enää en saa sieltä paljo irti. eikä ole ollut aikaa oikein keskittyä siihen ..nyt sieltä näyttää tulevan ainakin kahdenlaista ääntä. pelkkä prr..prr. ja sitten jokin melodia. Kuitenkin pidän eniten jostain kauniista ja kevyestä. eikä kovin huomiotaherättävästä...varsinkaan kun on jossain julkisella paikalla. vaikka ksylofonien niinkuin sadepisarat tippuisi tai sellaista. Kerran oli mulla mustarastaan laulu. se oli jotenkin hauska. Toiset saattoivat hämmästyä, että onko täällä jossain lintu ;))

t:mira-ley ;))

• F-i-a

Manantialin esittämä Tatanka.

• tiin@
    • jiweXXX

waiko oliko se mäkitorppa :=)
      enkä waihda tjn

• Neito-68.tku

tärkeimmille omat biisit ja yleisenä äänenä myös...Eppujen biisejä

• Putkivalo

tulisko puhelimeen vastattu? Onnessaan vaan kuuntelisin, "onpas hyvä biisi..... miksi se loppui?"

Mulla on myös tavallista pirinää, eikä sovi vaihtaa, sitten en muistaisi että se on mun puhelin joka soi :)

Mitä zepposella on?

• Jäikin mainitsematta omani. Haluan puhelimeni eroittuvan kymmenen muun joukosta jotta tietäisin milloin pitää vastata. Siksi olen valinnut tohtori Sykerön. Toista ei ole ainakaan vielä tullut vastaan. Herätysäänenä on pelle Hermanni.

• zepponen kirjoitti:

Jäikin mainitsematta omani. Haluan puhelimeni eroittuvan kymmenen muun joukosta jotta tietäisin milloin pitää vastata. Siksi olen valinnut tohtori Sykerön. Toista ei ole ainakaan vielä tullut vastaan. Herätysäänenä on pelle Hermanni.

tässä joku aika sitten palvelin asiakasta jolla oli soittoäänenä tohtori Sykerö. Musta se oli niin hauska :)

• Matka-Alma kirjoitti:

tässä joku aika sitten palvelin asiakasta jolla oli soittoäänenä tohtori Sykerö. Musta se oli niin hauska :)

Hauska vai koominen? Soittoääni vai asiakas? Jos se oli koominen asiakas, se en ollut minä. Ilmeisesti jollain muullakin on epäterve maku musiikin suhteen.

• unhoitus

Enpä muista omaani, jotain kitarointia.

Tiesittekös, että se Nokian tune-pilpatus on pätkä Francisco Tarragen Grand valse -kipaleesta.

• sivupersooNaNa

Enter Sandman ja tekstari kun tulee lapsen naurua;=)

• hairioilmoitus

Kuka ajaa punaisella jaguaarilla...jeejee Jerry Cotton...kuka taitaa kolmannen asteen...jeejee Jerry Cotton

Siinä on kaikkien meidän yksinkertaisten ihmisten unelmapiisi :)

• Stuidu.vm.61

Lauri Tähkä ja elonkerjuu: Pauhaava sydän.

St.

• ..ehdoton ;) Ollu jo pitkään, mut ei oo parempaa
        tullu vastaan.. ;)

• 40plussaa

Mulla on intro (tai oikeastaan sama välisoitto) The Byrdsin biisistä "Turn,turn,turn.

• sellanen halpa puhelin johon ei viitsi tilata mitään kun sais vaan sellaisina pilipaliääninä. Mut jos olis kunnon puhelin niin haluisin ehdottomasti sinne 2 kappaletta. Toinen olisi Eurooppa 3:n Älä unohda minua ja toinen Yön Ovi sydämeen.

• mianainen

Teräspetoni: Orjatar

• geisha2

Urgend.mit, eli tavallinen puhelimen pirinä. En pidä puhelimen "melodioista", enkä jaksa kuunnella musasoittareita. Tämä yksinkertainen, ah niin vanhanaikainen pirinä miellyttää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe