Vai onko Gambiassa nk. puhelinkoppeja tms. joista voi soittaa korteilla? Ja mitäköhän maksaisi? Entä riippuuko puheluiden hinta kännykkä operaattorista?
kännykkä vai
6
852
Vastaukset
- puhelinkortti
Osta Africellin sim-kortti paikan päältä. Saat pidettyä saman puh.numeron koko loman ajan, kun ostat siihen puheaikaa lisää. Sim-kortti maksaa 50 dalasia,1,5€, ja textarit ja puhelut ovat huomattavasti halvempia kuin suomalaisista liittymistä. Kortteja myydään joka kojussa, valtaosa gambialaisista käyttää niitä. Puheaikaa saa ostaa 25-100dalasin kortteina.
- rui-rui
Sinnepä otin kännykän, ja totesin ettei siellä, sekä kuulin ettei koko maanosassa toimi lainkaan Soneran liittymät.
- ei toiminut?
Omituista, että Sonerasi ei toiminut. Itse ole useammalla matkalla käyttänyt kyseistä operaattoria Gambiassa.
Maassa on toisinaan katkoksia kaikkien operaattoreiden yhteyksiin. Olisiko sinun tapauksessasi ollut sellainen. Soneran liittymä toimi ihan hyvin ainakin meillä.
Hommahan taitaa perustua taajuuksiin eli pitää olla 3 tai 4 taajuuden puhelin.
Ainoa mikä ei pelittänyt oli kuvien lähettäminen.
- liittymä
toimii. Paikallinen sim-kortti kannattaa ostaa matkan ajaksi. Mukavaa matkaa!!!
Itse otin mukaan luurin ja Suomi-puhelut hoisin hotellin business centeristä( vai mikähä se oli..?) Paikallsipuheluja varten ostin Africellin kortin. Lämmintä matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061572
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81041- 59927
- 64768
- 1750
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329721J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen68694- 44673
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58627