Tukholma kutsuu kesällä!

Enpä ole käynyt aikoihin.

Oletko sinä? Edes suunnilleen, mitä maksaa kiva hotelli/vrk, ja mikä se hotelli viel olisi? Suunnitelmissani on olla sielläviikon. Mut ei tarvi olla kaikista halvin hotelli ihan kuitenkaan.
Siis aika keskustassa mutta ei kuitenkaan melualueella. Olen sellainen "esteetikko näissäkin asioissa.
Ja mitä maksaa keskiverto matkustaminen (laivalla) Hesasta Ruottin puolelle?
Tuhannet kiitokset vastaajille!

11

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vielä aikaa..

      Matkatoimistosta saat varmasti kaikki tarvitsemasi infon :)

    • lähimpään matkatoomistoos

      Siellä tehhään sulle hinta-arvio ja suunnitelmat eri reitti- ja hotellivaihtoehdoilla.
      Turusta pääse edullisimmin päivälaivoilla,
      hotelleja löytyy kyllä joka lähtöön.
      Tukholma on mukava kesäkaupunki, mutta kannattaa
      varata ajoissa, se on aika suosittu high seasonin aikaan.

      • ..heidän työtään, siis matkatoimistossa.. oon
        joskus jonottanu pienen ikuisuuden, kun edellä
        oleva asiakas pohtii suunnilleen, minne menisi ja
        koska ja millä, majoitus jne.. :)
        Varmaan vois käydä läpi jokaisen maailman kolkan,
        lähellä tai kaukana, ja kiistellä, jokaisella omia mieltymyksiään..
        Itselle riittää päästä joskus jonnekin, pois arkiympyröistä :)


      • sit matkatoimistoon tietty
        Sanin kirjoitti:

        ..heidän työtään, siis matkatoimistossa.. oon
        joskus jonottanu pienen ikuisuuden, kun edellä
        oleva asiakas pohtii suunnilleen, minne menisi ja
        koska ja millä, majoitus jne.. :)
        Varmaan vois käydä läpi jokaisen maailman kolkan,
        lähellä tai kaukana, ja kiistellä, jokaisella omia mieltymyksiään..
        Itselle riittää päästä joskus jonnekin, pois arkiympyröistä :)

        menneekin, mutta näin rupattelu- ja keskustelupalstalla olisi kiva rupatella reissuistakin, Ja kokemuksista.


      • Ninas
        sit matkatoimistoon tietty kirjoitti:

        menneekin, mutta näin rupattelu- ja keskustelupalstalla olisi kiva rupatella reissuistakin, Ja kokemuksista.

        ..parempikin vaihtoehto, kuin vasta ruuhkaisessa
        toimistossa pohtia. Mulla ei kokemusta Tukholman hotelleista.
        Vain risteily & päivä perillä :)


    • hairioilmoitus

      En tiedä mitään mutta ex-heilani oli Tukholma-fani ja kertoi että lähellä satama-aluetta on hyvä hotelli. Hyvä mutta kohtuuhintainen koska ei sijaitse ihan Tukholman ydinkeskustassa, mutta kuitenkin helpon kävelymatkan päässä. Ja ilmeisesti merinäköalalla kun sataman lähellä sijaitsee? Hän kävi siellä kahden pienen lapsen kanssa aikoinaan ja oli hotelliin hyvin tyytyväinen. En muista hotellin nimeä.

      Kannattaa kysellä siitä matkanjärjestäjältä.

    • Ja vasta kesällä??

      Anteeksi vaan, ootko nyt tosissas? Oletko noin iloinen matkasta Tukholmaan? hmmmmm?? Oletkos käynyt ennen ulkomailla?

      • Eipä aihetta aliarvioida

        Tukholmaa. Päihittää monen muun kaupungin mennen tullen, mielestäni. Erittäin hyvä ja komee kaupunki. Vai onko jollakulla sellainen mielipide asiasta, että noin lähellä ei voi olla mitään mainitsemisen arvoista? Minä voin myöntää, että Tukholma is cool!


      • ???+???
        Eipä aihetta aliarvioida kirjoitti:

        Tukholmaa. Päihittää monen muun kaupungin mennen tullen, mielestäni. Erittäin hyvä ja komee kaupunki. Vai onko jollakulla sellainen mielipide asiasta, että noin lähellä ei voi olla mitään mainitsemisen arvoista? Minä voin myöntää, että Tukholma is cool!

        Ok, mutta en vain ymmärrä mitä tukholma voisi tarjota?


      • ennenkuin joku tajuaa
        ???+??? kirjoitti:

        Ok, mutta en vain ymmärrä mitä tukholma voisi tarjota?

        Näkeehän ton nyt sokeekin, mitä Tukholma tarjoaa. Ite et ehkä olekaan sit siellä käynyt, kun et ole nähnyt, mitä se tarjoo.
        Komee kaupunki! Siitä voi aloittaa.


      • Keski-Eurooppa
        ennenkuin joku tajuaa kirjoitti:

        Näkeehän ton nyt sokeekin, mitä Tukholma tarjoaa. Ite et ehkä olekaan sit siellä käynyt, kun et ole nähnyt, mitä se tarjoo.
        Komee kaupunki! Siitä voi aloittaa.

        Vai komea? Keski-Euroopassa vasta komeet kaupungit löytyy jos sitä haet?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe