Oletko sinä? Edes suunnilleen, mitä maksaa kiva hotelli/vrk, ja mikä se hotelli viel olisi? Suunnitelmissani on olla sielläviikon. Mut ei tarvi olla kaikista halvin hotelli ihan kuitenkaan.
Siis aika keskustassa mutta ei kuitenkaan melualueella. Olen sellainen "esteetikko näissäkin asioissa.
Ja mitä maksaa keskiverto matkustaminen (laivalla) Hesasta Ruottin puolelle?
Tuhannet kiitokset vastaajille!
Tukholma kutsuu kesällä!
11
483
Vastaukset
- on vielä aikaa..
Matkatoimistosta saat varmasti kaikki tarvitsemasi infon :)
- lähimpään matkatoomistoos
Siellä tehhään sulle hinta-arvio ja suunnitelmat eri reitti- ja hotellivaihtoehdoilla.
Turusta pääse edullisimmin päivälaivoilla,
hotelleja löytyy kyllä joka lähtöön.
Tukholma on mukava kesäkaupunki, mutta kannattaa
varata ajoissa, se on aika suosittu high seasonin aikaan...heidän työtään, siis matkatoimistossa.. oon
joskus jonottanu pienen ikuisuuden, kun edellä
oleva asiakas pohtii suunnilleen, minne menisi ja
koska ja millä, majoitus jne.. :)
Varmaan vois käydä läpi jokaisen maailman kolkan,
lähellä tai kaukana, ja kiistellä, jokaisella omia mieltymyksiään..
Itselle riittää päästä joskus jonnekin, pois arkiympyröistä :)- sit matkatoimistoon tietty
Sanin kirjoitti:
..heidän työtään, siis matkatoimistossa.. oon
joskus jonottanu pienen ikuisuuden, kun edellä
oleva asiakas pohtii suunnilleen, minne menisi ja
koska ja millä, majoitus jne.. :)
Varmaan vois käydä läpi jokaisen maailman kolkan,
lähellä tai kaukana, ja kiistellä, jokaisella omia mieltymyksiään..
Itselle riittää päästä joskus jonnekin, pois arkiympyröistä :)menneekin, mutta näin rupattelu- ja keskustelupalstalla olisi kiva rupatella reissuistakin, Ja kokemuksista.
- Ninas
sit matkatoimistoon tietty kirjoitti:
menneekin, mutta näin rupattelu- ja keskustelupalstalla olisi kiva rupatella reissuistakin, Ja kokemuksista.
..parempikin vaihtoehto, kuin vasta ruuhkaisessa
toimistossa pohtia. Mulla ei kokemusta Tukholman hotelleista.
Vain risteily & päivä perillä :)
- hairioilmoitus
En tiedä mitään mutta ex-heilani oli Tukholma-fani ja kertoi että lähellä satama-aluetta on hyvä hotelli. Hyvä mutta kohtuuhintainen koska ei sijaitse ihan Tukholman ydinkeskustassa, mutta kuitenkin helpon kävelymatkan päässä. Ja ilmeisesti merinäköalalla kun sataman lähellä sijaitsee? Hän kävi siellä kahden pienen lapsen kanssa aikoinaan ja oli hotelliin hyvin tyytyväinen. En muista hotellin nimeä.
Kannattaa kysellä siitä matkanjärjestäjältä. - Ja vasta kesällä??
Anteeksi vaan, ootko nyt tosissas? Oletko noin iloinen matkasta Tukholmaan? hmmmmm?? Oletkos käynyt ennen ulkomailla?
- Eipä aihetta aliarvioida
Tukholmaa. Päihittää monen muun kaupungin mennen tullen, mielestäni. Erittäin hyvä ja komee kaupunki. Vai onko jollakulla sellainen mielipide asiasta, että noin lähellä ei voi olla mitään mainitsemisen arvoista? Minä voin myöntää, että Tukholma is cool!
- ???+???
Eipä aihetta aliarvioida kirjoitti:
Tukholmaa. Päihittää monen muun kaupungin mennen tullen, mielestäni. Erittäin hyvä ja komee kaupunki. Vai onko jollakulla sellainen mielipide asiasta, että noin lähellä ei voi olla mitään mainitsemisen arvoista? Minä voin myöntää, että Tukholma is cool!
Ok, mutta en vain ymmärrä mitä tukholma voisi tarjota?
- ennenkuin joku tajuaa
???+??? kirjoitti:
Ok, mutta en vain ymmärrä mitä tukholma voisi tarjota?
Näkeehän ton nyt sokeekin, mitä Tukholma tarjoaa. Ite et ehkä olekaan sit siellä käynyt, kun et ole nähnyt, mitä se tarjoo.
Komee kaupunki! Siitä voi aloittaa. - Keski-Eurooppa
ennenkuin joku tajuaa kirjoitti:
Näkeehän ton nyt sokeekin, mitä Tukholma tarjoaa. Ite et ehkä olekaan sit siellä käynyt, kun et ole nähnyt, mitä se tarjoo.
Komee kaupunki! Siitä voi aloittaa.Vai komea? Keski-Euroopassa vasta komeet kaupungit löytyy jos sitä haet?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094