KomeaKalamies

TyttöYstävää?

Olen,romantikko,luonnossa viihtyvä,eläirakas, normaalvartaloinen,kiharatukkainen,luonnonlapsi.
Harrastuksiin, luonto,taide,valokuvaus tanssi,runot, musiikki,kalstus, metsästys, matkustelu,Lappi,Kuusamo,sauna ja avantouinti,
kulinaristiset nautinnot kahdenkesken, jne..
SINÄ: Tyttö tai naine, nuori tai nuorekas, mistäpäin Suomea vaan tai maailmaa, kerro itsestäsi ja toiveistasi,miten elämää eteenpäin kaksin niin kauniisti ja lähekkäin,(matkustelen miellään luoksesi tai sinä luokseni),katsomme toisiimme, juttelemme ja jos kemiat on OK niin seitsemäs taivas putoaa päällemme kuutamoisella rannala nuotiotulen äärellä kipinöiden singahdellessa yllämme luonno huokaistessa, että rakkautta on vielä jakaa toinen toisillemme.Jos nyt huomasit ne kipinät kirjoittele rohkea, ujostelematon suudelmin suljettu viesti minulle.
e-postiin: [email protected]
PS: titty joskun loikoilen sohvalla tv:tä katsoen

15

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nätti tyttö

Mikähän olis tuo ikä rajoitus kun mie oon 87 ja minulla samat harrastukset niin kelpaanko minä? Nimimerkillä "suudelmin suljetut kirjeet"

• Romanttista

Ikähän on se miksi sen itse mieltää ja toiset näkee,eli 90w. Itselläni on kyllä ylinikä johon sekaannun toi 100w,mutta muuten kyllä olen kaikkiruokainen,kunhan vaan naiseksi jostain tunnistaa ja rytkykasasta huoku kuuluu,.
        "kirjeet suudelmin suljen"

• Kalanperkkaajamummo

Ei tule mittää! Ei kertakaikkijaa mittää!
      Siul on liikaa harrastuksia, hyvänen aika, ethä sie jouva mittää muuta tekemään.
      Hyviä harrastuksia kyl ovat, mut silviisiin
      mie aattelen, jot et ehi naises kanssa olemaan
      harrastuksis riittää juoksuloit.
      Oha niitä kalamiehiä nähty, miekii täytän
      kevväällä 87v, muuten iha hyvässä kunnossa.

• Joo....

Onko mummulla omat vai teko legot,?
        Ja minähän kerkiin vilä mummojakin harrastaa ei sen puoleen...

• Kalanperkaajamummo
        Joo.... kirjoitti:

Onko mummulla omat vai teko legot,?
        Ja minähän kerkiin vilä mummojakin harrastaa ei sen puoleen...

Tottakai sie kerkeet, mie vaan aattelin tyttären-
        tytärtä siulle. Komia nainen, tittelit ja kaik
        sie oisit onnes seihtemmännessä taivaassa
        häne kans, kaunis ja kiltti. ossaa tehä muutakii
        kun kynsiä lakkailla, eipä oo sormi keskel kämmentä. Ehä mie siun kans, aattele ny hyvä immeinen. Mie siul peukkuja pijän jotta onnes löyvät.

• minä ehin ekana
        Kalanperkaajamummo kirjoitti:

Tottakai sie kerkeet, mie vaan aattelin tyttären-
        tytärtä siulle. Komia nainen, tittelit ja kaik
        sie oisit onnes seihtemmännessä taivaassa
        häne kans, kaunis ja kiltti. ossaa tehä muutakii
        kun kynsiä lakkailla, eipä oo sormi keskel kämmentä. Ehä mie siun kans, aattele ny hyvä immeinen. Mie siul peukkuja pijän jotta onnes löyvät.

Mitä se tuo muori sitä tyttären tytärtä kauppaa etsiköön miehensä itse minä ehin ensin joten jos mie sinulle kelpaan niin kerro se minulle.Jos tuo ikä ei vaan ole esteenä ja suudelmin suljen joka kirjeen se on varmaa. Seksi ei ole ongelma minun kanssa.

• Kalanperkaajamummo
        minä ehin ekana kirjoitti:

Mitä se tuo muori sitä tyttären tytärtä kauppaa etsiköön miehensä itse minä ehin ensin joten jos mie sinulle kelpaan niin kerro se minulle.Jos tuo ikä ei vaan ole esteenä ja suudelmin suljen joka kirjeen se on varmaa. Seksi ei ole ongelma minun kanssa.

Mie en ala siun kans tuppuroimaa. Luulet sie
        että hää ois meist kiinnostunu? Höpsis!
        Se on silviisii, et mies voipi olla vanhempi
        mutta vanha naine ei kelpaa muuhu kun
        lastenlapsia liekuttammaa ja rahhaa antamaan.
        Etkö sie oo tähä ikkää mennessä sen vertaa
        huomannu? Lie hyvä poika uson niin jot löytää
        naisesa, on tok nuita harrastuksia paljo.
        Miten hää ehtijää eukkosa kans elämää?

• Tyttö Ystävää ?

Kyllä maailmaan kateellisii ja kärttysii mahtuu ja kaikkien asioihin puuttujii, joilla itsellä ei ole omaa elämää, puhumattakaan toisen kanssa eläjiksi,niin täällä sitä kommentoidaan ja ällistellään toisen ilmoituksia,tietty kateellisen kun omat sormet ei niin kauniisti osaa kirjoittaa,puhumattakaan ,että haluaisi jotain kaunista elämäänsä,nauttia siitä toisen ihanan ihmisen kanssa, mutta empä lannistu sillä olen saanut kivoja,asiallisa ja todella mielnkiintoisia vatauksia järkeviltä ja mukavilta ihmisiltä, että silleen,,,,,
      Vai pitäsikö täällä kiroilla ja rähjätä,että oon semmonen persaukinen,kaljaveikko ,tikkaabubissa heittelemässä ja elatusmaksuja pakoileva tyyppi suomi mies jolla housut roikkuu ja persviiva karvoineen näkyy,sänki leussa ja räkä roikkuu huulilla asti,kusellekkaan ei pääse kun ei löydy ilman kahta viegra tabuu ensin poskee ja kumminkii loput tipat housuihin menee jos sellasii joku haluu niin oon väärällä palstalla seuraa ettimässä, komentoikaa ihan vapaasti teidän komenttejanne on todella hauska lukee ja ajatella minkälainen ihminen siellä kommentoi
      ja todisataa samalla älykkyysosamääränsä aika hyvin niissä. T: KalaMies

• palautetta

Ei näistä tarvitse vetää hernettä nenään.
        Kysymys ja epätieto lie ollut, minkä ikäistä etsit? Kalanperkaajamummokin antoi myönteistä palautetta ja hämmästeli harrastustesi määrää.
        Useathan vain lojuvat sohvalla ja passauttavat.
        Onnea, toivottavasti löydät etsimäsi!

Terveisin se tyttärentytär DI :)

• Kummallista.....
        palautetta kirjoitti:

Ei näistä tarvitse vetää hernettä nenään.
        Kysymys ja epätieto lie ollut, minkä ikäistä etsit? Kalanperkaajamummokin antoi myönteistä palautetta ja hämmästeli harrastustesi määrää.
        Useathan vain lojuvat sohvalla ja passauttavat.
        Onnea, toivottavasti löydät etsimäsi!

Terveisin se tyttärentytär DI :)

Muistan ne ajat kun olin töissä ja kahvitunnilla me MIEHET aina juteltiin kuinka montakertaa yössä kukin kiksautti,nyt kun tavataan aina sillointällöin niin puhutaan vain kuinkamonta kertaa yössä kukin käy kusella,niin se maailma muuttuu,tyttöseni.

• Auroora59

Hei!
      Sinua lähestyy 49v. leski nainen Savosta, tosin en ole täällä syntynyt. Olen se jousimies nainen ja juuri sellainen...ehkä vesi sammuttaa tulen?
      Mutta voihan aina mielipiteitä vaihtaa? Pohjoinen on lähellä sydäntä, jäi erämaa mökki sinne ja nyt puuttuu se kyytimies joka ei pelkää kun katuvalot sammuu?
      Olen nyt eläkkeellä kun sain tämän taudin 2003, tehtiin diagnoosi , Ms-tauti....pitää pelata näillä korteilla jotka sai loppu elämäksi.
      Mutta näin kerro itsestäsi jos kiinnostuit!
      Kivaa talven jatkoa!
      Aurora

• Nimetön

Minnehän sitä Aurooralle vastai kun osoite unohtui mihin vastaisi ja etsittäs sitä erämaamökkii ??

• minun...
        Nimetön kirjoitti:

Minnehän sitä Aurooralle vastai kun osoite unohtui mihin vastaisi ja etsittäs sitä erämaamökkii ??

..ikä pois,0len 82w,pahoittelen muistamattomuuttani.

• Nimetön kirjoitti:

Hei!
        Sorry kamalasti, kun luulin että näkyy sulla mistä osoitteesta on tullut kirje...
        Mun osoite on: [email protected]
        Kuule, voitko sanoa, oletko vapaa mies ja sun ikäsi...
        Hmmm. Jäänpä innolla odottamaan vastauksia:)
        Nyt tuli taasen vesikeli tänne savoon ainakin, miten uskallatko mennä pilkille?

• Nimetön kirjoitti:

Hei!
        Mun osoite on : [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe