Kesä on sinun vuodenaikasi
aroin askelin käyn sisälle
ei minulla ole täällä mitään omaa
myös lahjoittamasi sanat ovat loppumassa
Onko kaikki vihdoin selvää?
Tehtyä ei saa tekemättömäksi
mutta en voi kantaa tätä pidemmälle
lasken sen tähän
tässä se ei ole kenenkään tiellä
Nyt en halua enää mitään
en edes lämpöä
sillä kesä on sinun vuodenaikasi
hetken saan olla täällä vieraanasi
kunnes kauniinmuotoiset pilvet kiinnittävät huomiosi
Kesä on sinun vuodenaikasi
7
431
Vastaukset
Itse kun kesästä tuun,
pitäähän minun
runossanooma ottaa huomioon.
Heräs nauruntieki
kiitos runos nöyrää kaunista.
Miekko
Pakkasaamussa ,,kesässä...Liisa- Miekko
jos kesästä tulet vaikka muut elävät talvea ;)Liisa on muutenkin jotenkin kesäinen nimi. Nauru ja aurinko ne vasta parasta lääkettä ovatkin. Siis iloiten kesää kohden!
- Keltainen-toukokuu
.. kesän huoneeseen. Osasitpa jälleen. :)
Tuulettoman päivän saat vastineeksi.
Täydellisenä päivänä
ympärilläni hiljaisuus
seurassa, sovussa
itseni, ajatusteni
ja ympäröivän maailman
kanssa, vedenrajassa
istuin ihmetellemässä
ei luovimista
kummempaa ollut- Miekko
Kiitos. Tuossapa vastine, joka kalahti ihan kohtaansa! Olisin tuon voinut itse omista tunnoistani kirjoittaa, jos olisin osannut. Ei luovimista kummempaa... Mainiota! Joko pystyit katsomaan lävitseni tai olet kokenut itse samaa.
ulottuvuuksia tässä runossasi.
...ja rivien välissä kirjoittamatonta
surumielisyyttä...
...tykkäsin...- Miekko
Kiitos jääneidolle mielen kiinnittymisestä runooni.
- vuodenaika :D
on talvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437