Pohjimmiltaan Linuxin ottaminen oman kotikoneen pääkäyttöjärjestelmäksi ei ole mistään muusta kuin aloitteellisuudesta kiinni. Ihminen pelkää yleensä kaikkea uutta ja outoa. Siksi Win-tontut jatkuvista hermoromahduksistaan ja muista kärsimyksistään huolimatta ujostelevat turhaan jonkin Linux-distron käyttöönottoa.
Rohkeutta vain puseroon. Ei muuta kuin Wubilla kokeilemaan vaikka Intrepid Ibexiä (Ubuntu 8.10) ja sitten ei muuta kuin käyttis koneelle ja turvallisesti surffailemaan. Loppuu iänikuiset itkut järjestelmän hyytymisen, virusten, matojen ja muiden haittaohjelmien kanssa.
Uskaltaako Win-Tonttu kokeilla Linuxia?
6
239
Vastaukset
- linux risukasat
uusimmissa koneissa, ei oo ajureita.
Eikä linukoilla pelata huippupelejä.laulajamme on oikeassa siinä suhteessa, että surffailukäyttiksenä Ubbe on ihan yliveto, vaikkei sitten kaikki muut jutut toimikaan.
- Muut jutut?
ThreeMice kirjoitti:
laulajamme on oikeassa siinä suhteessa, että surffailukäyttiksenä Ubbe on ihan yliveto, vaikkei sitten kaikki muut jutut toimikaan.
??????????????????????
Muut jutut? kirjoitti:
??????????????????????
mieluummin perusteluja tuolta, joka väittää, ettei MIKÄÄN toimi. Kyllä Lin-fanaatikot on ärhäkkäitä uskossaan, voi perhana!
- kun ei
Muut jutut? kirjoitti:
??????????????????????
saa edes levyä poltettua kun cd asemalla ei ole oikeuksia imageen... ja ei saa omia tiedostoja / levyasemia auki pitää naputella jos jonkinlaista komentoriviä ja komentoa... minun kone, minun tiedostot, hitto vie niihin pitää päästä ilman sudojen hakkaamista ja kikkailua.
- oobetimer
kun ei kirjoitti:
saa edes levyä poltettua kun cd asemalla ei ole oikeuksia imageen... ja ei saa omia tiedostoja / levyasemia auki pitää naputella jos jonkinlaista komentoriviä ja komentoa... minun kone, minun tiedostot, hitto vie niihin pitää päästä ilman sudojen hakkaamista ja kikkailua.
Kokeilisit sinäkin Linuxia, niin huomaisit kuinka helppoa on CD-levyjen polttaminen...........=}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656295
- 635679
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314748- 613967
- 143845
- 353269
- 693041
- 602874
- 772669
- 481995