Mikä radiokanava paras?

miljoonapulu

Mitä radiokanavaa kuuntelette mieluiten?

Itse kuuntelen Radio Rockia mieluiten. Kivaa kun on taas Korporaatio paikalla kun siellä oli joulutauko.

Tämä kanava on meillä paljon auki päivien mittaan.

30

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivupersooNaNa

      Iskelmä,Nova,Radiorock,suomipop,töissä ei kuuluu kuin radiosuomi
      Nyt soi nova.

      • miljoonapulu

        Radiorockia minkä verran kuuntelet?


      • gg-10

        Tulee mieleen kun joskus kuuntelin Novaa. Maria Leppänen oli ohjelmaa vetämässä. Oli syysaika ja sateinen ilma. Maria siinä kertoi tulleensa autolla töihin. Kertoi siitä miten kauhean likainen hänenautonsa on. Ja ihmetteli sitten, miten likaisella autolla ylipäätänsä saa ajaa. Kun hänen autonsa väri ei edes erottunut kuran alta. Mutta se oli kysymys kuuntelijoille, että miten likaisella autolla vielä saa ajaa.

        Onneksi jokin ystävällinen kuuntelija soitti ja kertoi: kun on tuulilasi puhdistettu ja ajovalot, niin se riittää.

        On se niin ihku. Ihq.

        Kun me tiedämme sinäkin tiedät.


    • el Reino

      a)Radio-Peili
      b)R K-S
      c)Suomi pop
      d)Iskelmä

      • gg-10

        Kulunee korvatulppia melkoinen määrä vuodessa?


      • miljoonapulu

        Mikä on R K-S? Tyhmä ku oon ni pitää kysyä :).


      • el Reino

    • Suomipop on mikä autossa soi, jos minä saan päättää... pikku-ihmiset pyytää NRJ:tä ja kamu Iskelmäradiota...=))))

      • miljoonapulu

        Olet pehmeämmällä linjalla kuin mä.


    • Nainen 44v
      • miljoonapulu

        Mitä tykkäät Korporaatiosta? Ketkä juontajat suosikkejasi?
        Mikä siellä soitettu musa kovin juttu tällä hetkellä sulla?
        Metalexpressradio mulle tuntematon.
        Mitkä jutut naurattaa eniten aamu lähetyksissä? Mitkä ärsyttää?

        P.S. kyselykausi menossa niinku näet. Olen innostunut kun joku muukin nainen täl palstal kuuntelee Radio Rockia. :)


    • maiskista

      Miusta se suomi on hyvä.

    • ... mulle, mutta vastaanpa silti:
      Vuodesta 1985 Radio City, jonka viimeisen kappaleen AC/DC:n Highway to Hell siivittämänä (n. 3 viikon hiljaisuuden jälkeen) tammikuussa 2007 Metallican Master of Puppets -biisin säestyksellä Radio Rockin kuuntelijaksi. Ja näin mennään kunnes.....

      • gg-10

        Muistan sen surun hetken kun Radio City loppui. Ja sen ilon kun Master of puppets aloitti uuden vaiheen.


    • Kuuntelen Radio Aallon pehmeitä suosikkeja. Tällaiselle pehmolle, romantikolle ja ikuiselle tunteilijalle ei ole muuta kanavaa olemassa kuin Radio Aalto. Ei mahda mitään, mutta näin on.

      • miljoonapulu

        Hyvä tyyppi olet ;) .


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Hyvä tyyppi olet ;) .

        Aikas ihana olet itsekin!


      • miljoonapulu
        vm-64 kirjoitti:

        Aikas ihana olet itsekin!

        Kiitos kiitos kiitos :)


    • uk-ko

      kiinnostamasta radio-ohjelmat aikaa sitten. Joko siellä soi toimittajan lempimusa jota inhoan, toistuvat mainokset joita inhoan, tai sitten puheen taustalle on miksattu musiikki, mitä myöskin inhoan.

      Ainoa kanava mitä kuuntelen, on Radio Peili. Vaihtoiko se nimensä juuti? Radio Puhe? Kuulostaa hyvältä :-)

      • miljoonapulu

        Jos ei radio-ohjelmat ei enää kiinnosta, oletko siirtynyt telkun pariin?


      • uk-ko
        miljoonapulu kirjoitti:

        Jos ei radio-ohjelmat ei enää kiinnosta, oletko siirtynyt telkun pariin?

        sen telkunkin aika hyvin. Täällä palstoilla juttelu on paljon kiinnostavampaa kuin 80 % tv:n tarjonnasta.

        Radiota kuuntelen ajaessa, ja yksinomaan Radio Peiliä / Puhetta, kumpi se nyt onkaan.


    • paremmin

      tutustua eri kanavien tarjontaan; vanhasta tottumuksesta usein Nova, myös Groove ihan jees, kun sitä kerran puol vahingoissa aloin kuunnella ;)

      • miljoonapulu

        Mikä kanava on Groove? Mitä musaa siellä?


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Mikä kanava on Groove? Mitä musaa siellä?

        ... soittelee lähinnä jazzia, soulia yms. Joskus hetken kuunnellut, mutt ei iske meikäläiseen.

        http://www.groovefm.fi/


      • Anu52 kirjoitti:

        ... soittelee lähinnä jazzia, soulia yms. Joskus hetken kuunnellut, mutt ei iske meikäläiseen.

        http://www.groovefm.fi/

        aika vähän jazzia..?
        Groove Fm mulla nykyisin aika useinkin taustalla..
        Ihan 'mukiin menevää' musaa mun mielestä..jos se ärsyttäis ei sitä jaksaisi,
        siellä taustallakaan..


      • miljoonapulu
        Anu52 kirjoitti:

        ... soittelee lähinnä jazzia, soulia yms. Joskus hetken kuunnellut, mutt ei iske meikäläiseen.

        http://www.groovefm.fi/

        No, ei taida olla minuakaan varten. Eli Radio Rockilla pysyn :) .


    • Schicksal

      tottakai RADIO ROCK, se soi meillä aamusta iltaan ja työpaikalla myös! > koska olen pomo.

      • miljoonapulu

        Joooooo. Hyvä :) .

        Oikea kanava sekä minulle että miehelleni.

        Arki aamut alkaa niiin hauskasti kun Korporaatio paikalla. On niillä mainiot jutut. Huomasitko kun Sika Harri oli yksin siellä joulutauon aikana välillä se oli paljo kesympi silloin?
        On niillä hauskat jutut. Nyt jo odotan maanantai aamun velmuja juttuja, että saa taas kuulla Korporaatiota :) .
        Tykkään kyllä kaikista Radio Rockin juontajista.
        Mitään hempeitä ns naisille suunnattuja juttuja en jaksa. Niistä menee maha ripulille.
        Joku tykkää pehmeistä ja herkistä juontajista ja ihan ok sekin, kunhan mun ei tartte niitä kuunnella. ;)


      • tuollaiset

        työpaikan pakolliset radiohelvetit aikoinaan vieroittivat mut radiosta. Mikkä ei ole sietämättömämpää kuin radion mölinä silloin kun pitäisi ajatella ja keskittyä.
        Tuntuuko susta koskaan siltä että sun alaiset ei saa itsestään parastaan irti? Kuka saisikaan, jos mölytoosa sekottaa ajatukset.


    • sitruuna71

      siellä tulee hyvää musaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe