Kuljen metsän halki
polkua kapeaa
mutkaista,
Sydäntäni kylmää
sieluani hyytää
Pysähdyn hetkeksi,
kaivaudun kuin koppelo
puun alle lumeen
etsiessäni edes hitusen lämpöä.
Katson kuinka avaruuden
tähtikartta piirtyy ylläni
niin kirkkaana ja ylväänä
kuin kertoakseen minulle suunnan
jota kohden kulkea.
En osaa lukea tähtikarttaa
jatkan
matkaani vaistooni luottaen
toivoen että
tulisi joku
Näyttäisi tien
polun
pienen
joka laavulle minut johdattaa.
Laavulle jossa
voisin tuntea lämmön oikean
todellisen,
Kipinän ollessa niin voimakas
että se sulattaisi
sydämenikin sisältä
joka on niin kauan ollut jäässä,
että kuvittelen jo olevani Antartiksella.
Joskus Mietin
Haluanko sen sulavankaan,
annanko sen sulamiseen luvan,
Tunteeni ovat ristiriidassa.
Hyppään taas hohtavalle hangelle seljälleni
katson kaukaisuuteen , tähtiin
ja teen lumienkelin
luotan,
että jonain päivänä
saavun laavulle
jossa tuli roihuaa
eikä se sammu koskaan.
Sulattaen sydämeni
kuka näyttäisi tien
6
286
Vastaukset
- ** Katinkulta **
Sydän täynnä jäätä,
se täyttyi oiko päätä.
Hyytää kylmyys,
jäytää katkeruus.
Sellaista on joskus,
rakkaus.
Mikä sulattaisi jään,
pois kääntäisi pään.
Mistä saisin paremman sään,
joka korjaisi tään.
Ei syntynyt se lumesta,
ei sula se tulessa. - runo64-1
...mykistynyt,
mikä runo,
ei enemmän,mikä kertomusten kertomus,
saaga pikemmin.
pitkä on matka kuljettavana
alla tähtisten taivaan
ja palkitsee se lopulta etsijänsä,
löytäjänsä...
olet nuotiopiirissä joka sulattaa sydämesi
saaden siihen rakkauden roihun...
mahtava runo taas sinulta,
hyvä upea tähtiä täynnä!!! - -enkeli
Tähtikartan...kutsuin valoon kirkkaaseen sinua kanssani kulkemaan...
Mikä onkaa see kysymysten määrä.
Sydän onnii täynnä.
Tuntien läpikäyden ja
yhäuudestaan kyselee?
Rakkauden sen suuren vuoren luo,
sielä kaikkein suurin tungos nytki.
Saako vastauksen, yks kipein kysymys,
on vain olla ja taipua, jos ei anna.
Tärkeintä on tiellä,
ettei katkeroidu.
Lämmössä laavulla siinä,
pois unhoittuu murheet,
kun tähtitaivas tuikkii
nuotio lämpöään suo.
Liisa täältä tarnoi,
kiitos kauniisti pulppuaa
sydämes lähde.- Laudi
* * * * *
Tiedät sen jonain päivänä kyllä
suunnan oikean..
Onko sydän valehdellut koskaan?
Lykkyä tykö "tähtiä täynnä*"
ja kiitos taas kerran
runostasi mahtavasta :) - peittää kaikki
jäljet, tie välillä katoaa ja löytyy... Surullista, mutta kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511