näin lumessa jotain
kumarruin
hämmennyin
siinä oli sydämesi
otin sen käteeni
kysyin
saanko pitää sen
tuijotin leveää selkääsi
kääntymättä
jatkoit matkaa
säpsähdin
olitkin siinä
turvallisesti
vierelläni
olin unohtanut silmälasit;)
Sydämen löysin
11
263
Vastaukset
- Minanoita
silmälasisi
ne ovat turvassa
rakkaasi taskussa
vastalöytönä =))))
Olet runolla paiskannut
jo aamutuimaan(yötuimaan :)
Sees sannoo noita
ja kahauttaa yläilmoihin
niin jotta polvet vaan paukkuu!- kaaru
Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???
- kaaru
kaaru kirjoitti:
Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???
unohdin sanoo...kiitos:)
- Tanssi-tuulispää
Jos löytäjä sais pitää
kaikki kadonneet, pudonneet
karanneet, eksyneet
särkyneet ja hävinneet
sydämet
Niin tarttis miettiä
mitä niillä kaikilla tehdään?
- Hauska ajatusleikki tuli mieleen runostasi, kun olen lähdössä työmaalle sydämiä vartioimaan, lääkitsemään ja hoivaamaan.... :)
Kiitos runostasi.
t. Tuulis- kaaru
Kiitoksia ja kieltämättä kiva ajatusleikki -ajatus, niin???
No mulle nyt riittää tuo yksi ainakin nyt:)))
- pippolan vaari
Mulla on oli sydän jäässä yhtenä aamuna,
jätin sen eteiseen ja kun seuraavan kerran
sen näin oli kulmasta lohjennut ja
lohkeaa joka päivä lisää:(
Kiitos runosta.- kaaru
mut pittääkö huolestuu, onks sul vaik sit erikeepperii, niin voisit niitä paloi liimata yhteen.
Olet sie pippolan vaari vähän hajamielinen professori:)
missäs päin manteretta sie asustelet, voisin tulla sen liimaamaan, mul muistaakseni on jossain lootassa sit liimaa...;)
Näkee, näkee,
löysit tutun
"siinä oli sydämesi"
Hän sydämen omistaja
"olitki siinä
turvallisesti
vierelläni"
Sydämen perusteella tunsit
"olin unohtannu silmälasini"
Aika jännästi tiet kohtaa,
ihan kuin näkisin
kädessäs sykkivä sydän.
Hyvää lauantai-iltaa ja
kiitos "Sydämen löysin".
terkkuja saunasta.....Liisa- kaaru
huomenta ja kiitoksia sanoista. Nuo silmälasit ovat joskus tarpeelliset, mulla lukiessa. Se on tän "likan" ikä, mikä sanelee tuon;)
- padme_amidala
..kirjoittanut tänne. Luin niitä edellisiäkin. On vain niin kiire, ettei kaikkea lukemaansa ehdi kommentoimaan. Kiva, kun tänne tulee lisää runoja, oli välillä jo aika hiljaista.
Kiitos lukuhetkestä : )- kaaru
piti perruuttaa kiireessä tällekin saitille, noit runonretaleita kun syntyy välillä ihan liikaakin. Pitäähän ne johonkin tupaan työntää;)
Ja kiitokset vielä sanoistasi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511