Sydämen löysin

kaaru

näin lumessa jotain
kumarruin

hämmennyin
siinä oli sydämesi

otin sen käteeni

kysyin
saanko pitää sen

tuijotin leveää selkääsi
kääntymättä
jatkoit matkaa

säpsähdin

olitkin siinä
turvallisesti
vierelläni

olin unohtanut silmälasit;)

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      silmälasisi
      ne ovat turvassa
      rakkaasi taskussa

      vastalöytönä =))))

      Olet runolla paiskannut
      jo aamutuimaan(yötuimaan :)

      Sees sannoo noita
      ja kahauttaa yläilmoihin
      niin jotta polvet vaan paukkuu!

      • kaaru

        Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???


      • kaaru
        kaaru kirjoitti:

        Herätys nyt ja toivottavasti ei satu, kun yläilmoista nyt tipahdat. Otahan iiisisti, jookos???

        unohdin sanoo...kiitos:)


    • Tanssi-tuulispää

      Jos löytäjä sais pitää
      kaikki kadonneet, pudonneet
      karanneet, eksyneet
      särkyneet ja hävinneet
      sydämet

      Niin tarttis miettiä
      mitä niillä kaikilla tehdään?

      - Hauska ajatusleikki tuli mieleen runostasi, kun olen lähdössä työmaalle sydämiä vartioimaan, lääkitsemään ja hoivaamaan.... :)

      Kiitos runostasi.

      t. Tuulis

      • kaaru

        Kiitoksia ja kieltämättä kiva ajatusleikki -ajatus, niin???

        No mulle nyt riittää tuo yksi ainakin nyt:)))


    • pippolan vaari

      Mulla on oli sydän jäässä yhtenä aamuna,
      jätin sen eteiseen ja kun seuraavan kerran
      sen näin oli kulmasta lohjennut ja
      lohkeaa joka päivä lisää:(

      Kiitos runosta.

      • kaaru

        mut pittääkö huolestuu, onks sul vaik sit erikeepperii, niin voisit niitä paloi liimata yhteen.

        Olet sie pippolan vaari vähän hajamielinen professori:)
        missäs päin manteretta sie asustelet, voisin tulla sen liimaamaan, mul muistaakseni on jossain lootassa sit liimaa...;)


    • Näkee, näkee,
      löysit tutun
      "siinä oli sydämesi"

      Hän sydämen omistaja
      "olitki siinä
      turvallisesti
      vierelläni"

      Sydämen perusteella tunsit
      "olin unohtannu silmälasini"

      Aika jännästi tiet kohtaa,
      ihan kuin näkisin
      kädessäs sykkivä sydän.

      Hyvää lauantai-iltaa ja
      kiitos "Sydämen löysin".
      terkkuja saunasta.....Liisa

      • kaaru

        huomenta ja kiitoksia sanoista. Nuo silmälasit ovat joskus tarpeelliset, mulla lukiessa. Se on tän "likan" ikä, mikä sanelee tuon;)


    • padme_amidala

      ..kirjoittanut tänne. Luin niitä edellisiäkin. On vain niin kiire, ettei kaikkea lukemaansa ehdi kommentoimaan. Kiva, kun tänne tulee lisää runoja, oli välillä jo aika hiljaista.

      Kiitos lukuhetkestä : )

      • kaaru

        piti perruuttaa kiireessä tällekin saitille, noit runonretaleita kun syntyy välillä ihan liikaakin. Pitäähän ne johonkin tupaan työntää;)

        Ja kiitokset vielä sanoistasi:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe